Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trenger tips til TV-stue/gutterom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-15, 22:02   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.805
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Trenger tips til TV-stue/gutterom

Vi skal gjøre om det ene soverommet her til et slags kombinert lekerom og TV-stue. Tanken er at dette rommet skal minstemann (8) og kompiser kunne bruke til alt fra legobygging til spilling, og på kveldstid blir det min lille stue. Mht innredning tenker jeg mer i retning framtidig ungdomsrom enn at det skal passe min smak. Hva er lurt å ha på et slikt rom? Alle forslag er svært velkomne.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-15, 23:53   #2
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger tips til TV-stue/gutterom

Vi har sofa, type IKEA med vaskbart trekk, et lite sofabord, tv-skap i metall som du putter alt mulig inni inkl spill, tv, en lenestol. En sort-hvit stripete vegg, en blågrønn vegg, rød sofa, fargerike bilder og masse puter i farger. Grønn lampe, skal byttes når jeg gidder. (Fly, umulig å holde ren) Ikke barnslig, synes vi, jeg trives godt der!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-15, 12:44   #3
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger tips til TV-stue/gutterom

Jeg har ofte ramlet innom denne bloggen når jeg har søkt på oppussing av gutterom. Kanskje du finner noe tips.
http://www.hegemor.com/2011/05/nytt-gutterom.html

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-15, 13:24   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger tips til TV-stue/gutterom

Jeg holder på å lage tvstue/lekerom nå, og planen er å ha en diger hjørnesofa (beige, men heldigvis vaskbart trekk, vi hadde den i stua før), et lite sofabord og så tv med spill og epleboks i den ene "avdelingen" av rommet (L-formet).

I den smale delen har jeg tenkt hyller langs den ene veggen, og en lang skrivepult på den andre, så kan de tegne, perle, og gjøre andre hobby-greier der.

Rommet er malt i hvit narciss, og er digert og i panel, så jeg gidder ikke male over selvom jeg ikke er fan. Har malt en vegg i fargen Frost (Butinox farge), det ble kult.


(Ikke min vegg)

Nå venter jeg bare på at jeg skal finne en snekker som kan fikse taket, så skal jeg legge laminat og flytte ungene inn. Skal bli deilig å få spillene ut av stua oppe!

Tenkte å kjøpe noen billige bilder på IKEA, evt noen kule plakater til å ha på veggene. Så en haug puter og tepper, regner med det holder. Tar imot lampetips - jeg trenger to.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no