Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

HJELP! Jeg vasket HTC-en i vaskemaskinen!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-12, 12:11   #1
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

HJELP! Jeg vasket HTC-en i vaskemaskinen!

Jeg kunne ikke skjønner hvorfor det sa KLANK! KLANK! fra vaskemaskina, helt til Langøre spurt om jeg hadde sett telefonen hans. Jeg fikk stoppet og tømt maskina, men den hadde rukket å bli totalt dynka. Er det noe håp om redning? Kan jeg skru den fra hverandre? (Jeg har ikke liten nok skrutrekker, så det hjelper jo ikke så mye..)

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 12:12   #2
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: HJELP! Jeg vasket HTC-en i vaskemaskinen!

Skru opp, ta av alt løst, skyll med vann, legg til tørk og håp på det beste.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 12:13   #3
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: HJELP! Jeg vasket HTC-en i vaskemaskinen!

Ta ut batteri og bakdeksel og alt du får fra hverandre uten å skru og legge det på en varm plass men ikke for varm sånn at det smelter, å tørke.Med skjermen opp sånn at vann og fukt rennerut "batteri veien" lurt å ha den på noe som trekker opp fukt,håndkle eller noe sånt
Kan redde den men den kan og være død. jeg vasket en gang mobilen min i vaskebøtta og den klarte jeg å redde ,men lå en uke til tørk

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 12:14   #4
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: HJELP! Jeg vasket HTC-en i vaskemaskinen!

Sjekk forsikringa di og bestill ny telefon.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 12:17   #5
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: HJELP! Jeg vasket HTC-en i vaskemaskinen!

Ja, vi har sånn tabbe-hjemme-forsikring, men mannen tror ikke den dekker telefoner, siden de er "forbruksvare"? Han ønsker seg ny tlf som kommer i april, så han synes timinga mi uansett var dårlig.

Jeg fant noe på nett, som anbefaler å legge telefonen i tørr ris i et par dager.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 12:31   #6
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: HJELP! Jeg vasket HTC-en i vaskemaskinen!

Jeg har vasket telefonen min en gang, og den døde, dessverre. Men den var med hele vaskeprogrammet før jeg fant det ut, da.

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 13:35   #7
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: HJELP! Jeg vasket HTC-en i vaskemaskinen!

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Ta ut batteri og bakdeksel og alt du får fra hverandre uten å skru og legge det på en varm plass men ikke for varm sånn at det smelter, å tørke.Med skjermen opp sånn at vann og fukt rennerut "batteri veien" lurt å ha den på noe som trekker opp fukt,håndkle eller noe sånt
Kan redde den men den kan og være død. jeg vasket en gang mobilen min i vaskebøtta og den klarte jeg å redde ,men lå en uke til tørk

Signerer Du kan også legge den i ris, tørr ris altså, det vil hjelpe til å trekke ut fukta. Jeg reddet nettbrettet mitt i fjor på den måten etter at Minstemor fant ut at Galaxy Tab'en til a mor trengte et bad.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 14:10   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HJELP! Jeg vasket HTC-en i vaskemaskinen!

Gjør som anbefalt over, og la den ligge i minst tre dager, uten å falle for fristelsen til å bare slå på litt for å sjekke. Absolutt ingen bruk før midten av neste uke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 14:31   #9
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HJELP! Jeg vasket HTC-en i vaskemaskinen!

Jeg har uhell med i innboforsikringen min, og den dekket at sønnen min kastet en ball opp på bokhylla der telefonen lå så den gikk i bakken.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 19:59   #10
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: HJELP! Jeg vasket HTC-en i vaskemaskinen!

Langøre tok sjansen på å plugge den i allerede i dag, fordi han skulle reise bort og vi ikke fant noen av de gamle museumsgjenstandene. Og gjett hva, den funker! Forhåpentligvis lenge nok til ønsketelefonen kommer for salg. Det er jo snart april, er det ikke?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 20:51   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HJELP! Jeg vasket HTC-en i vaskemaskinen!

Vakkert! Jeg vasket en iPod på 40 grader en gang, den overlevde helt fint. Min HTC har også blitt overkjørt av en bil, og overlevde. De tåler det utroligste, disse duppedittene, helt til man mister de ned fra sofaen og de går i en million biter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no