Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Iphone 4 eller 4S?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-12, 19:36   #1
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Iphone 4 eller 4S?

Jeg har blitt frastjålet min Iphone i dag og (så snart jeg har roa meg ned og ikke er fullt så forbanna på frekkasene som snappet den og på meg selv som har vært så alt for dårlig til å backe up biler og videoer) må vel bare skyndte meg å skaffe en ny.

Jeg hadde Iphone 4, skal jeg oppgradere til en Iphone 4S? Please enlighten me!

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 21:55   #2
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Iphone 4 eller 4S?

Jeg gikk rett fra 3GS til 4s så jeg vet ikke hva 4s har som ikke 4 har... Jeg valgte 4s pga kameraet, så slipper jeg kjøpe kompakt kamera i tillegg. Vet at 4s har 8mgpxs mens 4 bare har 5. ellers så har jeg ikke peil.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 00:34   #3
Jeenie
-in the fog-
 
Jeenie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Yste Sunnmøre
Innlegg: 140
Jeenie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Iphone 4 eller 4S?

jeg gikk fra 4 til 4s nå og jeg merker ikke sååå stor forskjell altså.. Men litt er der jo..
Kameraet er bedre, telefonen er (MYE!) raskere, og så er jo Siri gøy da.. Hun forteller skikkelig dårlige vitser

__________________
Poden 07/07 og Lillemor 02/10
Staffeslasken 06/11
I e ikkje synnjmøring asso, berre bur her på fast basis!
Jeenie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 00:48   #4
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Iphone 4 eller 4S?

Hvis kameraet er merkbart bedre er det nok uten tvil verdt det for jeg bruker det myyyye.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 09:04   #5
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Iphone 4 eller 4S?

Telefonen er hvertfall mye raskere enn 3gs.. jeg fikk helt sjokk..

Og vet ikke om kameraet er super mye bedre enn kameraet på 4. men det er i hvertfall like bra som et kompaktkamera syns jeg. bildene blir utrolig klare og flotte..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 23:28   #6
Broes
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 3
Broes er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Iphone 4 eller 4S?

Det kommer vell an på hvor mye du vil legge i det!

Broes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 18:00   #7
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Iphone 4 eller 4S?

Har du prøvd å spore den på icloud.com?

Jeg fant igjen min da...

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 13:51   #8
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Iphone 4 eller 4S?

Hadde ikke Icloud på den gamle. Og den var uansett skrudd av etter 5 min så det hadde kanskje ikke hjulpet så mye.

Nå har jeg 4S og skal søge for å backe up bilder og slikt mye oftere.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 13:55   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Iphone 4 eller 4S?

Siri

Etter å ha sett siri-episodene i Big Bang Theory må jeg bare få meg en slik iPhone4s.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no