Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Smarttelefon med bra batteri

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-12, 13:02   #41
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smarttelefon med bra batteri

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg lader normalt iphonen annenhver dag. Da bruker jeg den en del, men ikke enormt til surfing. Og forøvrig skal man ikke lade om natten pga brannfaren.

Det er jeg veldig klar over, men jeg får sjelden tid å lade om dagen. Da bruker jeg den jo.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 13:55   #42
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Smarttelefon med bra batteri

Tlf virker veldig bra den, selv om jeg jo ikke kjenner så godt til batterikapasiteten enda

Men den er jo så og si identisk med min gamle LG-tlf... Bortsett fra at den hadde et par hurtigtaster jeg sikkert kommer til å savne, f.eks. at jeg kunne sette den på lydløs ved å stryke motsatt vei på skjermen enn når jeg åpnet..

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 21:03   #43
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Smarttelefon med bra batteri

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Fordi den har dårligere skjerm antageligvis.

Samsung har på sine telefoner Super Amoled skjermer.
De første HTC Desire'ne som kom i salg kom med Amoled skjermer, men da HTC fikk trøbbel med levering av disse skjermene så måtte dem endre de neste versjonene til å komme med LCD skjermer...

Samsung sine skjermer er kjent for å være best, og dette gjenspeiler mange tester hos f.eks. amobil.no

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 00:07   #44
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Smarttelefon med bra batteri

Det varierer litt hva Samsung bruker, men det er Super AMOLED på mye av toppmodellene. HTC har Super AMOLED på noen av de nye One-serie-modellene.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no