Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Konfirmanten ønsker seg keyboard

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-19, 15:34   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Konfirmanten ønsker seg keyboard

Eller egentlig har hun sagt piano, men det utgår, da ingen av oss kan spille og jeg vil ikke bruke plass til det.
Hun har egentlig sagt det et års tid, så jeg tror det er gjennomtenkt. Hun er ofte veldig på "vet ikke" når noen spør henne hva hun vil ha, så jeg tror hun vil ha glede av det (og kanskje hun bruker mobilen litt mindre da... ).

Men hun kan ikke spille (altså hun får til å spille noen enkle barnesanger på lillesøster sin "pianobok"), og vil ikke ha timer. Vil lære selv. Jeg har spilt et instrument for over 20 år siden, så i teorien kan jeg noter, men ikke piano.

Vi har to musikkforretninger i byen, så jeg kan spørre der. Men greit å ha en liten peiling på hva vi bør se etter. Vi vil at det skal være "ordentlig", men hun skal ikke bruke alle pengene sine på det. Hun bør vel ha ordentlige øretelefoner, noen gode "lær selv" bøker og et stativ, men hva som ellers er fint av finesser aner vi ikke...

Bare på den ene butikken varierer prisene fra 1000 til nærmere 40000...
Jeg ser vel kanskje for meg at hun bruker 2-3000 på selve keyboardet.

Noen ideer hva vi skal tenke på?

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no