Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Skittentøyskurver

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-15, 14:56   #1
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skittentøyskurver

Jeg blir snart gal. Finner ingen fine skittentøyskurver noe sted, bortsett fra de veldig kule fra Vipp som også er veldig dyre. over 3000 for en skittentøyskurv er fanken så mye penger, spesielt siden vi trenger to..

Noen som har noen fine å anbefale? Kan ikke ha skrift, må være hvite eller sorte, ikke noe strå eller kurv av noe slag, og ikke treverk. Bare litt sær...

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 15:36   #2
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skittentøyskurver

Kanskje du kan finne en forhandler av Brabantia?
http://www.brabantia-online.dk/vaske...t16loltfncdn66

Her, for eksempel:



Funnet på www.scandinaviandesigncenter.no

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 15:51   #3
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skittentøyskurver

Jeg har de stripete fra House Doctor, anbefales! Kjøper de for 149, har flere av dem.
http://www.multitrend.no/house-docto...0154/p10502886

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 19:24   #4
ZaloMon
<This space for rent>
 
ZaloMon sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2015
Innlegg: 91
ZaloMon er litt kul
Standard

Sv: Skittentøyskurver

Hmm, hva som er fint er jo skrekkelig individuelt så jeg våger meg frampå med mine to nyinnkjøpte fra Europris. Merket er Curver - tror de har det samme på COOP stormarked, men der hadde de ikke skittentøykurvene.

Den lyse er ikke helt hvit, mer krem-ish (jeg er dårlig med farger). Den sorte er helt sort. 42x32x59cm er målene. Tror de kostet et par hundrelapper/stk.

__________________
99 - 03 - 08
ZaloMon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 23:15   #5
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skittentøyskurver

Du må jo ha flere enn én, må skjønne. Så sorterer du rett oppi hver boks. For eksempel sånne.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 23:28   #6
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Skittentøyskurver

Denne i plast fra Åhlens i hvit eller svart, kr 299,-

image.jpg

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-15, 13:27   #7
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skittentøyskurver

Tusen takk for tips.
Brabantia er helt definitivt min smak.
De to nederste er også ganske ok.
Den stripete var veldig fin, men må ha lokk.

Flere kurver hadde vært gull, men siden vi har de på badet så er det bare plass til to. Må i tillegg se pene ut. Hadde de stått på vaskerommet så hadde det ikke spilt så stor rolle.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-15, 21:10   #8
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.545
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skittentøyskurver

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Du må jo ha flere enn én, må skjønne. Så sorterer du rett oppi hver boks. For eksempel sånne.

Sånne har vi på vaskerommet. Også i teorien bare en bitteliten på badet som jeg tar med på vaskerommet og sorterer i disse hver gang jeg setter på vaskemaskina. I praksis... vel.... så ble på et vis en STOR en å stå på badet, også ... henger det på badekarkanten og litt sånn i tilegg, og de der på vasketommet... er like godt nesten tomme.

Jeg må få orden på det igjen, det var så praktisk!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no