Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor får jeg kjøpt tepper som dette?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-15, 23:50   #21
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt tepper som dette?



Musum og Bolia har ikke. Har ikke funnet hos noen av de litt større kjedene. Jotex hadde noen som lignet litt.

Tror det er større sjanse hos de litt mindre interiørnettbutikkene, men har ikke funnet. Det er jo ganske mange som selger puter i sånne mønster med sånne farger.

Jeg synes det er vanskelig å finne fine tepper, så når jeg endelig finner en stil jeg liker så er de umulige å få tak i uten å betale sin førstefødte i frakt.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 23:59   #22
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt tepper som dette?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.



Musum og Bolia har ikke. Har ikke funnet hos noen av de litt større kjedene. Jotex hadde noen som lignet litt.

Tror det er større sjanse hos de litt mindre interiørnettbutikkene, men har ikke funnet. Det er jo ganske mange som selger puter i sånne mønster med sånne farger.

Jeg synes det er vanskelig å finne fine tepper, så når jeg endelig finner en stil jeg liker så er de umulige å få tak i uten å betale sin førstefødte i frakt.

Har du vært på den interiørbutikken i Fjordgata? Vet ikke om de har, men de er iallfeall type butikk som kan ha det.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 00:00   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt tepper som dette?

Jeg så sånne i reklamebilaget til en av de vanlige interiørkjedene for et par uker siden. I tillegg tror jeg de har sånne på en av de svenske kjedene. Jeg skal se om jeg greier å finne det igjen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 00:03   #24
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt tepper som dette?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Har du vært på den interiørbutikken i Fjordgata? Vet ikke om de har, men de er iallfeall type butikk som kan ha det.

Ja, der kan jeg jo sjekke. Og så tenkte jeg meg ut til Frk Wickstrøm, de har i alle fall puter i sånne mønster.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg så sånne i reklamebilaget til en av de vanlige interiørkjedene for et par uker siden. I tillegg tror jeg de har sånne på en av de svenske kjedene. Jeg skal se om jeg greier å finne det igjen.

Om du kan det så hadde det vært kjempefint.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 00:05   #25
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt tepper som dette?

Disse hadde ikke så ille porto http://stores.ebay.com/Tulip-Fiesta-...p2047675.l2563 Men blir jo litt i moms og fortolling sikkert.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 00:10   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt tepper som dette?

Skeidar har dette: http://www.skeidar.no/produkter/albany-teppe-160x230

Kan det ha vært Home & Cottage? De har ikke hele sortimentet sitt på nett, dessverre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 00:25   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt tepper som dette?

Rusta har dette, men det plæstic da: http://www.rusta.com/no/matte-elina-p452031930101.aspx

Tips: sjekk i svenske interiørbutikker, de er gjerne hakket tidligere ute enn de norske kjedebutikkene.

HM har dette: http://tablet.hm.com/no/product/57626?article=57626-A

Det er mulig det er det fra Rusta og det fra Ellos jeg så i forbifarten. Eller det kan hente Skeidar her i byen hadde et partisalg, jeg mente nemlig det var der jeg hadde sett det.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 02-06-15 kl 00:30.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 00:44   #28
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt tepper som dette?

Skeidarteppet hadde vært strålende om det hadde vært flere farger å velge i.

Home and Cottage her i byen hadde ikke da jeg var innom, men mulig de kan ha i sortimentet likevel.

Svenske nettbutikker er en god ide. Jeg skal til Åre i sommer også, og der har de jo en del interiørbutikker som kanskje kan ha sånt.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 00:47   #29
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt tepper som dette?

Rustateppet har jeg sett på, synd det er i plast.

HM-teppet hadde jeg ikke fått med meg, det var egentlig ganske fint.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 00:49   #30
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt tepper som dette?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Disse hadde ikke så ille porto http://stores.ebay.com/Tulip-Fiesta-...p2047675.l2563 Men blir jo litt i moms og fortolling sikkert.

Det blir litt mye for noe man ikke får sett og kjent på i forkant og som ikke kan returneres. Men fine!

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 11:21   #31
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt tepper som dette?

Home & Cottage har hatt i hvert fall.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 11:29   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt tepper som dette?

Nå tittet jeg men gjennom katalogene til H&C, og de har denne matta nederst. Ikke helst samme mønster, men innen samme type:
http://viewer.webproof.com/pageflip/...ml#/page=28_29

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 16:21   #33
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt tepper som dette?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.



Musum og Bolia har ikke. Har ikke funnet hos noen av de litt større kjedene. Jotex hadde noen som lignet litt.

Tror det er større sjanse hos de litt mindre interiørnettbutikkene, men har ikke funnet. Det er jo ganske mange som selger puter i sånne mønster med sånne farger.

Jeg synes det er vanskelig å finne fine tepper, så når jeg endelig finner en stil jeg liker så er de umulige å få tak i uten å betale sin førstefødte i frakt.

Hvis du likte de fra Ellos, så har de fri frakt i juni for varer under 20 kg.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no