Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Prosjekt knøttbad

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-15, 22:05   #101
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Slike ting må de selvsagt fikse, Joika. Da jeg fikk mitt nye bad i høst kom sjefen på befaring en morgen og gikk over alt for å sjekke hva som måtte fikses. Det var ikke de store tingene, men noe var det og det var en selvfølge å få alt fikset. De vil jo ha fornøyde kunder.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-15, 11:16   #102
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Her er vårt nye bad.

Kjempelekkert Isa!! Misunner deg størrelsen!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-15, 11:16   #103
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Slike ting må de selvsagt fikse, Joika. Da jeg fikk mitt nye bad i høst kom sjefen på befaring en morgen og gikk over alt for å sjekke hva som måtte fikses. Det var ikke de store tingene, men noe var det og det var en selvfølge å få alt fikset. De vil jo ha fornøyde kunder.

Ja, en skulle jo tro det?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-15, 11:35   #104
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.441
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Jeg vil også gjerne se bilder av badet Trenger inspirasjon. Planen har vært å fikse badet en stund, men jeg finner dessverre ikke ut hvordan jeg vil ha det...

Isa: Det var et fint dusjkabinett, er det med dør som åpnes og lukkes som en vanlig dør istedenfor skyvedør? Hva heter det?

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-15, 11:41   #105
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Isa: Det var et fint dusjkabinett, er det med dør som åpnes og lukkes som en vanlig dør istedenfor skyvedør? Hva heter det?

Det er skyvedør.

Det er dette dusjkabinettet: http://www.vvskupp.no/Avdelinger/Pro...87-p0000044499

Finnes i flere størrelser.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-15, 11:44   #106
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Skulle virkelig ønske interiørforumet ikke å lå åpent forum. Ikke så keen på å legge ut bilder fra inni huset mitt på åpent nett...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-15, 21:00   #107
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Jeg vil gjerne se bildene i bloggen. Skal i gang med lite hyttene, og trenger inspirasjon.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-15, 11:00   #108
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Det er ikke innafor, og klart de må fikse det.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-15, 11:11   #109
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Har skrevet en klage nå. Den ble nokså lang... Ja, ja..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-15, 19:33   #110
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Jeg vil gjerne se.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-15, 19:57   #111
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Jeg vil gjerne se badet!
Vi holder på med å pusse opp knøttbad selv, forhåpentligvis får vi montert baderomsinnredningen i løpet av dagen. Vi gjør alt selv utenom rørleggerarbeidet, og foreløpig ser det ikke ut til at det er noe å klage på, heldigvis.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-15, 20:04   #112
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg vil gjerne se badet!
Vi holder på med å pusse opp knøttbad selv, forhåpentligvis får vi montert baderomsinnredningen i løpet av dagen. Vi gjør alt selv utenom rørleggerarbeidet, og foreløpig ser det ikke ut til at det er noe å klage på, heldigvis.

Legg ut bilder da!!

Nei, altså. Hadde jeg fått til dette resultatet selv, så hadde jeg vært kjempefornøyd!!! Men det er det da.. det skal ikke se ut som om jeg har gjort det selv...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-15, 20:15   #113
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Jeg vil og gjerne se bilder. :-)

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-15, 21:17   #114
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Legg ut bilder da!!

Nei, altså. Hadde jeg fått til dette resultatet selv, så hadde jeg vært kjempefornøyd!!! Men det er det da.. det skal ikke se ut som om jeg har gjort det selv...

Ja, jeg skal se om jeg får lagt ut bilder når det er helt ferdig. Vi har pusset opp både bad, stue og kjøkken, og det blir utrolig mye finere enn det var før oppussing.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no