Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Noen som har klart å registrere reisekortet sitt på ruter?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-12, 15:37   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.439
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Noen som har klart å registrere reisekortet sitt på ruter?

Jeg har kjøpt årskort hos Ruter på Traffikanten. Jeg fikk ikke lov til å registrere kortet der og da, men fikk beskjed om at det var så lett som bare det å gjøre det selv på internett. Ja, da. Ingenting er lett hos Ruter.

Jeg går i ring på den idiotiske "registrer kortet ditt her" siden deres. Jeg får ikke registrert kortet uten å logg inn på mine sider først. Men hvordan i *x* får man registrert seg der da? Det er da vanlig med en "registrer deg her" link?

Av en eller annen grunn får jeg opp at emailadressen er i bruk allerede Når jeg trykker for å tilbakestille passord skjer det ingen verdens ting.

Sånn for at Ruter ikke skal få det for travelt, har de selvsagt sørget for at "E-post kontaktskjemaet" henger og ikke kan lastes ned.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 15:39   #2
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har klart å registrere reisekortet sitt på ruter?

Så herlig da!!!





__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 15:40   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har klart å registrere reisekortet sitt på ruter?

Jeg sier bare

Hvis du tar en titt i Ruter-tråden min, tror jeg Ben Murphy har vært borti noe av det samme.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 15:57   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har klart å registrere reisekortet sitt på ruter?

Ikke vet jeg. Frøkna her har månedskort, men det var visst for mye å forlange at man kunne registrere en barnebillett. Eller noe.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 16:09   #5
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har klart å registrere reisekortet sitt på ruter?

Da jeg endelig fikk riktig kort, gikk det veldig greit å registrere her.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 18:17   #6
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har klart å registrere reisekortet sitt på ruter?

Jeg har registrert månedskort, det gikk greit på websidene.

Å bruke kontaktskjemaet deres er ikke noe poeng. Da får du en e-post tilbake om at "du kan vente svar innen fjorten dager" og sånn, og når svaret kommer er det vanligvis et fint svar, men har ingen sammenheng med spørsmålet.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 18:19   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har klart å registrere reisekortet sitt på ruter?

Jeg husker at jeg også strevde litt med dette, men så gikk det plutselig opp et lys for meg og så gikk det lett som en plett. Men jeg husker ikke for mitt bare liv hva det var jeg trykket for at det plutselig skulle fungere.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 18:22   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har klart å registrere reisekortet sitt på ruter?

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Å bruke kontaktskjemaet deres er ikke noe poeng. Da får du en e-post tilbake om at "du kan vente svar innen fjorten dager" og sånn, og når svaret kommer er det vanligvis et fint svar, men har ingen sammenheng med spørsmålet.

Jepp. Sånne "god dag mann økseskaft"-svar er de fabelaktige på. Når svaret omsider kommer er det bare svakt relatert til det du spurte om. Men såpass relatert at du ikke mistenker at de har svart på et annet spørsmål enn ditt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 17:49   #9
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har klart å registrere reisekortet sitt på ruter?

Jeg fikk et sånt svar første gang. Da ble jeg sint, og sendte svar i klartekst. Og nå har jeg fått penger av Ruter.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no