Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Tips til leker på barnebursdag

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-10, 23:16   #1
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tips til leker på barnebursdag

Vi har tenkt å ha noen leker når Lillemor skal feire 7-årsdag om en ukes tid. Jeg har vanligvis en del ideer når det gjelder sånt, men denne gangen må jeg ta hensyn til at det blir en god del barn. Vi har ikke levert ut invitasjoner ennå, men hvis alle skulle komme, blir det 22 barn. Dermed ser jeg for meg at stolleken og Tante floke utgår med høye kneløft. Lillemor ønsker Katta i sekken og at vi skal sette hale på grisen, men jeg er skeptisk til at så mange skal stå og vente på tur. Jeg har tenkt litt på quiz. Da kunne vi dele dem inn i lag på 4-5 personer og ha ja- og nei-spørsmål (ringe rundt ja eller nei på et ark).
Hva annet kan være greit å ha til såpass mange barn?
Vi skal være hjemme, og har ikke veldig stor plass.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no