Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Bruktimportere Volvo XC 70

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-10, 08:41   #1
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Bruktimportere Volvo XC 70

Jeg ønsker meg en volvo xc70, med 7 seter, firehjulstrekk, automatgir og skinninteriør ++
Jeg har sett på svenske nettsider, og der er det ganske mange fine brukte biler. Flere i familien har volvoer som har gått mer enn 300 000 km uten store verkstedutgifter.
Hva må man tenke på ved bruktimport?
Etterpå må jeg overbevise mannen om at det er en god ide å bytte ut bilen.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 08:55   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruktimportere Volvo XC 70

Lurer på om ikke det er eksakt samme type Volvo Muad'Dib og mannen kjøpte fra Sverige for noen få år siden?
Jeg vet ihvertfall at de var fornøyde. Hør med henne du.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 10:54   #3
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruktimportere Volvo XC 70

Det man vel bør tenke på er å kjøpe bilen et sted hvor man vil få trekt i fra svensk moms selv om det er bruktbil. Ellers finnes det mange veiledeninger og kalkulatorer rundt på nettet for import av bil.

Er det gamle eller nye XC70 dere tenker på? Det man her bør sjekke er avgiftene som tilfaller nye og gammel modell. Med den nye modellen har det kanskje kommet mer effektive motorer og girkasser, hvilket kan gjøre at en bil som i utgangspunktet er dyrere i sverige kan havne på omtrent samme pris når den er importert pga. avgiftene man må betale for effekt, vekt og ikke minst co2-utslipp.

Forrige modell var vel aldri tilgjengelig med noe mindre enn 2.4-dieselen, mens det vel for den nye modellen er en 2.0-diesel. Jeg vil tro da det er en forskjell i co2-utslipp uten at forskjellen i effekt trenger å være så stor. Co2-dataene for den nye modellen finner man lett på nettet nå, men dere må finne ut hva dette var på forskjellige årsmodeller av den gamle modellen da som kan være aktuell.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 17:09   #4
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruktimportere Volvo XC 70

Det ble en toyota i denne omgangen.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no