Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #14

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-23, 09:48   #921
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Dette hadde vært morsomt og aldeles tilgivelig. Nå er det jo bare simpelt tyveri med toskete unnskyldninger.

Da velger du jo samtidig å ikke høre på hans versjon.

Politikere er mennesker og gjør dumme ting som alle andre. Dette var klønete og teit og fullt fortjent med bot. Jeg tror ikke et sekund at han var billigbil å ofte hele sin politiske karriere for noen raffe solbriller.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 01-07-23, 10:46   #922
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Da velger du jo samtidig å ikke høre på hans versjon.

Politikere er mennesker og gjør dumme ting som alle andre. Dette var klønete og teit og fullt fortjent med bot. Jeg tror ikke et sekund at han var billigbil å ofte hele sin politiske karriere for noen raffe solbriller.

Jeg vet ikke jeg. Det er jo videoovervåkning og vitner her. Jeg forstår ikke hva som har skjedd, jeg er enig i at det er helt idiotisk å stjele og synes ser er vanskelig å tro at han har gjort det. Then again kjenner jeg til folk som stjeler helt uten å trenge det. Mer tvangsmessig enn noe annet.

Jeg er distre selv og har forlatt butikker med ting. I det øyeblikket jeg oppdager det springer jeg tilbake og leverer/betaler. Jeg river ikke av prisen og stapper det i kofferten. Her har det jo gått fra trallen, til lomma og så opp i kofferten.

Når alt det er sagt så synes jeg kanskje ikke at det er verdens undergang og «gå av som partileder». Men det var jo skikkelig dumt å ikke fortelle hele historien med en gang det ble en sak i nyhetene. For først så man jo for seg en distre Moxnes som gikk ut av butikken med dem på hodet. Som man kan le av og tenke «det kunne vært meg»

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 01-07-23, 10:48   #923
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Det er så mange som stjeler, at dere vil knapt tro det. Kjenner en vekter på et stort kjøpesenter, og det er de du minste ville tro kunne stjele som er i flertall.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 01-07-23, 11:07   #924
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Det er så mange som stjeler, at dere vil knapt tro det. Kjenner en vekter på et stort kjøpesenter, og det er de du minste ville tro kunne stjele som er i flertall.

Det har jeg også hørt. At det er fattige som stjeler fordi de trenger det, er en myte.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 01-07-23, 13:09   #925
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Da velger du jo samtidig å ikke høre på hans versjon.

Jeg finner ikke noe som helst formildende i hans versjon, det er fremdeles simpelt tyveri.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 01-07-23, 14:19   #926
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Det er så mange som stjeler, at dere vil knapt tro det. Kjenner en vekter på et stort kjøpesenter, og det er de du minste ville tro kunne stjele som er i flertall.

Etter en liten periode nå hvor jeg har jobbet på kiwi så tja..

Finne en pakke majones når det skal være to oppi? Helt normalt..
Mangler et par egg i en eggkartong?

Folk er kreative da, det skal de ha!

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 02-07-23, 18:15   #927
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Det er ikkje gruff. Det er sorg og faen og ugreit på alle måtar. Ei venninne og god kollega, eit medmenneske av dei sjeldne, ei slik klok ei, er ikkje meir. Eg er glad eg fekk sagt det, kor høgt eg sett ho, før sjukdommen fekk øydelagt alt.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 02-07-23, 18:22   #928
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.727
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Syrinx

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 02-07-23, 19:35   #929
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Så fælt. En stor til deg Syrinx.


Min lille og ubetydelige gruff er for at Helten valgte feil vei hjem. Så lå står vi i køhelvete.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 02-07-23, 19:54   #930
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Syrinx. Mitt gruff blir ubetydelig i den sammenheng. Perspektiv.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 02-07-23, 20:46   #931
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Syrinx. Mitt gruff blir ubetydelig i den sammenheng. Perspektiv.

Gruff er gruff, også den ubetydelige kvardagsgruffen. Og det er jo enda bra at det er den vi har mest av.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 03-07-23, 15:10   #932
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Bring.

11:40: Sms om at «dere er neste stopp, vi kommer mellom 12:50 og 13:50
14:30: telefon. «Vi kommer om 15-20 minutt».

Nå er klokka 15:10 og Bring er ikke her. Ikke har de ringt om at de ikke finner veien/er ytterligere forsinket heller. Godt at man ikke skulle vært et annet sted da (men det kan jo ikke de vite. ). Jeg blir ekstremt gretten av sånn som dette!!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 03-07-23, 16:13   #933
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

15:45: Får omsider takk i sjåføren. «Do you want delivery today? 30 minutes»
16:15: Telefon: «6 more minutes»

Så mye for å få hjem klokka 15 i dag.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 03-07-23, 16:20   #934
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

16:20: de kom. Kjørte rett forbi og jeg måtte ringe for å få dem til å komme tilbake. Greit med leveranse 2,5 timer etter leveringsvindu. Not.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 03-07-23, 17:50   #935
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

16:20: de kom. Kjørte rett forbi og jeg måtte ringe for å få dem til å komme tilbake. Greit med leveranse 2,5 timer etter leveringsvindu. Not.

Det høres ut som om Bring har sjåfører på anbud og uten opplæring og uten en rutine for å gjøre ting lettere, eller noe sånt. Sjåførene har neppe skylda alene.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 03-07-23, 18:02   #936
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det høres ut som om Bring har sjåfører på anbud og uten opplæring og uten en rutine for å gjøre ting lettere, eller noe sånt. Sjåførene har neppe skylda alene.

Nei det er ikke sjåføren sin skyld alene. Eller han stakkarsen som ringte meg og ga feil beskjed om levering. Det handler garantert om stramt tidsskjema og manglede opplæring. Så jeg ringte Ikea og klaget på Bring som leverandør. Ikke hadde jeg ordrenummer heller, så det ble registrert som en generell klage på Bring.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 04-07-23, 09:50   #937
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Laget mat til 70 i helga men blomkålsuppen ble svidd grunnet elendig platetopp der jeg var.. så det er stuck! Men jobber med saken.. går bare tregt..

Vedlagte bilder
Filtype: jpg RenderedImage.jpg (10,3 KB, 31 visninger)
__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 04-07-23, 11:18   #938
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Laget mat til 70 i helga men blomkålsuppen ble svidd grunnet elendig platetopp der jeg var.. så det er stuck! Men jobber med saken.. går bare tregt..

Har du prøvd å koke det ut m zalovann?
Eller helle i vann og bakepulver, og løsne det på den måten?

Jeg furter over teite, feige folk, som er så redde for å kommunisere det som er ubehagelig. Og som heller later som ingenting. Så ender det med at det ubehagelige kommer deisene i hodet på en i stedet.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 04-07-23, 16:43   #939
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Spolehuset til symaskinen er spo(r)løst forsvunnet. Jeg hadde det i handa i går!

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 04-07-23, 18:37   #940
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Kjøleskapet, kanskje?

Jeg er sjøsyk. Det er halvannet døgn siden jeg gikk av fergen.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no