Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #14

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-23, 16:21   #801
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

For meg er det forskjellen på å stå i jobb eller ikke, det må være dyrere at jeg er sykmeldt. Nå har jeg ferie, men den blir jo da fryktelig amputert.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 20-06-23, 18:54   #802
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Ja nettopp - jeg venter også på en nerveblokade (min første), og lurte litt på hvorfor det ikke hadde dukket opp noe ennå.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 20-06-23, 19:29   #803
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.405
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Gruffer over hvor hinsides vanskelig det er å finne studenthybel i London når man ikke skal være der et helt studieår

Sjekk om KFUK har tips?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 20-06-23, 21:23   #804
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Sjekk om KFUK har tips?

Helt fullt dessverre. Det var der hun ønsket seg.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 21-06-23, 08:56   #805
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Tror de har etterslep over hele fjøla. Min EU-kontroll som alltid er i juni kom nå (etter at jeg ringte og lurte på om innkallingen var forsvunnet i posten) i slutten av august. De hadde lange ventelister sa hun. Kjipt når sånn skjer. Og ja. Det burde vært mer ressurser. Det er dyrere for samfunnet å vente med behandlinger.

Samt at behandlingen tar fem minutter. Det er virkelig den mest kostnadseffektive behandlingen på hele sykehuset, tror jeg.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 21-06-23, 09:59   #806
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Ja, det er bare «hei», *stikk og *observere litt og «hadet!».

Jeg har verdens søteste og mest dedikerte nevrolog, jeg synes synd på henne og det arbeidspresset. De kunne sikkert ansatt fjorten til i en perfekt verden.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 22-06-23, 11:22   #807
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Jeg blir overrasket over hvor sur og demoralisert jeg blir av av at rikinger som frivillig og informert nå ser ut til å dø på havbunnen får så mye oppmerksomhet. Og redningsaksjon om mulig. Mens folk som flykter fra krig, sult, trusler og andre uholdbare forhold, nei dem er det straffbart å redde om det går galt med båten. Fy f. for en drittverden vi lever i.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 22-06-23, 13:21   #808
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg blir overrasket over hvor sur og demoralisert jeg blir av av at rikinger som frivillig og informert nå ser ut til å dø på havbunnen får så mye oppmerksomhet. Og redningsaksjon om mulig. Mens folk som flykter fra krig, sult, trusler og andre uholdbare forhold, nei dem er det straffbart å redde om det går galt med båten. Fy f. for en drittverden vi lever i.

Det er fem mennesker som er på jobb ombord i den ubåten også ...

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 22-06-23, 14:00   #809
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det er fem mennesker som er på jobb ombord i den ubåten også ...

Ja, men poenget mitt står. Den ene gruppa er redningsverdig, den andre gruppa kan man bli straffet for å hjelpe eller redde.
Jeg er ikke i mot å redde folk som frivillig bryter gravfreden rundt Titanic. Jeg er sint på forskjellsbehandlingen både legalt og i oppmerksomhet og sympati.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 22-06-23, 14:47   #810
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det er fem mennesker som er på jobb ombord i den ubåten også ...

Ja, hva så? De har jo også valgt å helt frivillig utsette seg for helt meningsløs risiko.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 22-06-23, 16:15   #811
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Eg klarar ikkje å hente fram den heilt store medfølelsen for desse i ubåten eg heller....Det blir litt som dei som holder på med basehopping eller bestiger Mount Everest. Dei likar adrenalinkicket og oppsøker faren med vilje for spenninga sin del. Også dei som har det som jobb. Då tenker eg at dei må vere innstilt på at det kan gå gale.
Eg syns det er langt verre med jordskjelvofrene i Tyrkia som kanskje låg innesperra under ruinene i fleire dagar før dei døde. Dei tenker eg fortsatt på.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv  
Gammel 22-06-23, 16:17   #812
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Og så tenker eg at det er litt meiningslaust å prøve å redde dei som er i ubåten. Så vidt eg har forstått har dei ikkje eingang funne båten? Og dei går tom for oksygen i dag, dersom dei ikkje gjorde det allereie for to dagar sidan?
Bruk heller ressursar på å redde alle dei som sikkert akkurat no er i ferd med å drukne i Middelhavet...

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv  
Gammel 22-06-23, 16:58   #813
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.403
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Det er vel en som er på jobb, en som eier ubåt-firmaet (og som dermed også er på jobb) og tre som har betalt for det.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 22-06-23, 21:13   #814
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det er vel en som er på jobb, en som eier ubåt-firmaet (og som dermed også er på jobb) og tre som har betalt for det.

Det er nå trist uansett. Vrakrester er funnet.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 22-06-23, 22:57   #815
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Men ja. I lys av sånn som dette https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i...matiske-ferden blir redningsaksjonen for ubåten grotesk.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 23-06-23, 06:56   #816
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Men ja. I lys av sånn som dette https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i...matiske-ferden blir redningsaksjonen for ubåten grotesk.

Jeg lurer på hvor mange flyktninger man kunne fått gjort selvhjulpne med en anne bruk av de penga.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 23-06-23, 07:15   #817
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg lurer på hvor mange flyktninger man kunne fått gjort selvhjulpne med en anne bruk av de penga.

« Den greske kystvakten sier på sin side at menneskene om bord nektet å ta imot hjelp, og at det ville vært for farlig å forsøke å evakuere hundrevis av motvillige passasjerer fra den overfylte båten.»

(Ref til denne https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i...matiske-ferden )

Søster jobbet nedi disse flyktningeleirene i den senere tid.
Redningsbåter kan fysisk se båter gå under men ikke hjelpe. Kan la være plukke opp folk.
Det er helt sykt

Og nå hører vi kun om ubåten

Helles er fæle på asyl politikken sin.
(Som mange land)

Soriamoria leiren brant ned og ny er bygget opp. Har noen fortalt oss hvordan det er der? Nei…. Men den er sterkt sterkt kritisert av de fleste orginasjoner som jobber for menneskerettigheter og den er fæl. Rett og slett fæl.

Selv hjalp jeg litt til økonomisk med skeive folk der nede, fordi skeive kan ikke bo i leiren uten å bli utsatt for vold.
Da må man ut av leiren fremfor bli drept men har ikke lov jobbe og dermed ingen inntekt eller mat. I leiren får de vertfall noe mat.
Ved hjelp av donasjoner har de nå fått er hus og ukentlige mat poser

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 23-06-23, 07:20   #818
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Selv hjalp jeg litt til økonomisk med skeive folk der nede, fordi skeive kan ikke bo i leiren uten å bli utsatt for vold.
Da må man ut av leiren fremfor bli drept men har ikke lov jobbe og dermed ingen inntekt eller mat. I leiren får de vertfall noe mat.
Ved hjelp av donasjoner har de nå fått er hus og ukentlige mat poser

Så fint av deg! Kan jeg spørre om hvor(dan) du donerte til dette formålet?

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 23-06-23, 07:34   #819
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Så fint av deg! Kan jeg spørre om hvor(dan) du donerte til dette formålet?

Jeg skrev akkurat melding til søster og ba henne gi litt «skikkelig» info

Hun jobbet med denne gruppen så får meg ble det overføring til henne som hun tok videre. Jeg vet jo dette går 100% over og brukes riktig men skjønner ikke alle stoler på det.


Historien som utspant seg var en fb lydmelding i fjor «denne går til alle familie og venner av oss som jobber her og dere må absolutt ikke gjør noe men vi har en situasjon hvor de vi jobber ikke vil få mat denne uken fordi vi har ikke nok penger ++».. så spør jeg, - hva skjedde som gjorde at situasjonen ble så brå akutt fordi de prioritere alltid mat, så kommer jo advokat hjelp, ønske om eget hus osv..

Jo, noen hadde gjort hærverk og ødelagt bilen de bruker til transportere mat til disse personene som blir drept i leiren fordi de er skeive og de MÅ ha bil fordi de er spredt.

Da klikka det for meg….
Jeg hadde litt oppsparte midler for de siste mnd og de ble overført umiddelbart. Bilen ble fikset og ved hjelp av at også de andre som jobbet der fikk inn noe + det faste så ble det bil og mat. Samt «overskudd» har jo gjort at flere fikkk hjelp med søknader. En av søsters beste venn der nede fikk eks opphold ved hjelp av pengene og advokat.

Kan du tenke deg å måtte fortelle vennene dine (det var jo disse hun også omgikk med på fritiden utenom jobb en del også..) - sorry men jeg har ingen mat til deg denne uken så du må gå uten, fordi noen liker ikke at du er skeiv så de ødela bilen vår?
Og så kan man ikke bo i leiren heller fordi de dreper de enn fordi man er skeiv..?

Jeg ble bare sint jeg… når jeg får stabla på plass egen økonomi etterhvert (gikk i grøfta i fjor) så får jeg engasjere meg mer der + mitt eget prosjekt i Thailand..


Men jeg har bedt henne skrive noe på norsk om jobben og hvis man evt ønsker bidra med fast/engangssum fordi jeg vil tro det kanskje er flere som vil…


Jeg som sagt tar det bare direkte med henne fordi hun tar det bare videre selv

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 23-06-23, 09:19   #820
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Jeg tenker at man fint både kan ha empati med de som døde i ubåten og deres etterlatte, og samtidig mene at forskjellsbehandlingen her er horribel.

Maverick er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no