Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Kjøring på smale vestlandsveier

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-16, 11:05   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Men jeg leser fra scenario 1 at enkelte tror de gjør bilistene bak en tjeneste ved å gasse på på strekkene, og det har jeg aldri tenkt på som mulighet engang.

Nei, jeg har tenkt at de gjør det fordi de er kjipe King of the Road-typer.

Apropos turister og bobiler, vi kom over en tysk bobil som hadde stoppet midt i veien inne i Lærdalstunnelen for å ta bilder av hallen der.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 11:07   #22
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Jeg blir grisegrinete av bobiler som kjører sånn som i scenarie 1. Bobiler klarer ikke å holde samme gjennomsnittsfart som en personbil, og da har man faktisk ansvar for å slippe forbi om man har hatt noen bak seg en stund. Selv svingete vestlandsveier har lommer hvor man kan kjøre til siden og slippe halen forbi.

Men jeg prøver å ikke la irritasjonen min påvirke kjøremønsteret i så stor grad at det er farlig for meg selv om andre. Forbikjøring skal alltid gjøres når det er trygt og man er på en oversiktlig strekning (som det ikke er veldig mange av på de fleste vestlandsveiene som er belemret med masse bobiltrafikk).

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 11:21   #23
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det går helt fint å ligge oppunder fartsgrensen med personbil på smale vestlandsveier. Bygger du hale i svingene så må du slippe forbi på rettene, blinke til siden og slippe fram om det ikke kommer møtende trafikk, eller stanse i lommer; i neste sving er de borte selv om du holder høyere fart på retten.

Du må også ha i mente at du bryter veitrafikkloven hvis du aksellerer etter bilen bak har startet forbikjøring.

Nemlig.
Personbiler klarer fint å ligge oppunder fartsgrensa på vestlandsveier. Jeg kan forstå at det kan være skummelt å kjøre på smale og svingete veier med bobil, men i alle fall må man ta hensyn til resten av trafikken. Kjør ut og slipp forbi.

Selv om det er turistsesong, så bor det faktisk folk på vestlandet likevel. Et lite tankekors kan jo være at de som bor der må ta til takke med slike veier hele året. Det er gjerne disse, som er vant med veiene, som gjerne vil forbi.

Få ting er mer idiotisk enn snegling gjennom svinger og bånn gass på flatene, der man i stedet bør slippe forbi. Følg med i speilene og ikke vær til hinder for trafikken, uansett hvilken doning man kjører. Dette gjelder, ikke minst, traktorene man kan risikere å støte på, også.

:vestlending:

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 11:21   #24
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Skjønner ikke helt scenariogreiene, men:

- om jeg ligger bak noen som ikke klarer å holde fartsgrensen, så kjører jeg forbi så lenge det er forsvarlig

- jeg forventer at oppegående sjåfører evner å slippe forbi trafikk for å unngå farlige situasjoner dersom de selv ikke klarer/ønsker å holde fartsgrensen

- dersom jeg kjører forbi, på en forsvarlig måte, og bilen foran trekker inn mot midten, hadde jeg uten problemer brukt bilhornet for å indikere at jeg befant meg på siden (litt avhengig av hvor langt frem jeg er og om det er mulig å legge seg inn igjen). Blindsonen kan være vanskelig, selv om jeg også forventer av oppegående sjåfører at de har kontroll i den grad det er mulig både på denne og på om det er biler bak som vil forbi.

- til sist: Jeg lar meg sjelden irritere av andre i trafikken, men sjåfører som kjører alt for sakte, åpenbart kjører sightseeing (veiver med armer, bremser og kikker mot sidene, virrer mot midten av veien etc) og likevel ikke evner å kjøre til siden/slippe forbi ved anledning blir jeg relativt sur over. Og så er det noe med at det av og til virker som om enkelte burde hatt ett kurs i å kjøre større biler, evt øvd noe mer på plassering i veibanen samt hvordan man parkerer hensynsfullt!

Sier meg fullstendig enig med Høst. Bortsett fra at jeg lar meg irritere.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 11:49   #25
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg bor i svingete vestlandsveierland og er en av dem som blir irritert på de som kjører veldig sakte i svingene/oppoverbakkene og gasser på i flatstrekket. Synes man kan svinge inn til siden og slippe forbi med jevne mellomrom. Jeg er vant til svingene jeg kjører ofte og kjører nok fortere i svingene enn en bobilturist. Tuter ikke, men gir tydelige tegn på at jeg vil forbi.

Dette.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 11:54   #26
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Selvsagt har man plikt til å kjøre hensynsfullt, aktpågivende og varsomt uansett. Enten om du er en bobil på fremmede veier som ikke klarer å holde køen eller en kjentmann som skal rekke fergen eller møtet på legekontoret, har sittet 3 timer i bil allerede i dag og skal hjem igjen før ungene legger seg.

Bobiler er veldig slitsomme å ligge bak, både fordi de er treige i akselerasjon og svinger, men også fordi de tar så mye sikt at du ikke får avpasset farten etter det som skjer lenger frem i trafikkbildet. Derfor forvente jeg også at de kjører rolig på forbikjøringsstrekk så de bak kan foreta forsvarlige forbikjøringer, og jeg blir veldig glad i verden hvis de også faktisk stopper en gang i blant når køen har blitt lang (siden ikke nødvendigvis bilene mellom meg og dem er like komfortable med å kjøre forbi som meg).

#gammelomreisendeselgerpåVestlandet

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 13:13   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Uansett hvilken av disse du egentlig var, så syns jeg du burde korrigert adferden din. Hadde du vært bobilen burde du kjørt inn til siden, hadde du vært personbilen burde du pustet med magen og ikke prøvd å kjøre forbi der det var farlig.

Det er jo ikke farlig å kjøre forbi på en lang, rett strekke uten møtende trafikk? Bortsett fra når bobilen prøver å presse deg av veien, så klart.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 13:14   #28
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Jeg skjønte for øvrig med en gang at du var personbilføreren. Og kjente på frustrasjonen helt hit.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 13:16   #29
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er jo ikke farlig å kjøre forbi på en lang, rett strekke uten møtende trafikk? Bortsett fra når bobilen prøver å presse deg av veien, så klart.

Det var noe de forsøkene på å kjøre forbi i forkant, samt tutingen som Tally reagerte på. Det synes jeg også var i overkant. Men man må jo få kjøre forbi om det er mulighet.

Det jeg ser en del av er biler som blir liggende bak bobiler i evigheter fordi bobilen ikke legger til rette for forbikjøring på de få stedene det kunne vært mulig, og når det da kommer noe som er i nærheten av å ligne på en forbikjøringsmulighet så griper de den med begge hendene og gjennomfører en skikkelig grisete forbikjøring. Jeg forstår jo godt at man er utålmodig, å ligge bak en treigost av en bobil er fryktelig irriterende, men man kan likevel ikke ta store risikoer for å komme seg forbi.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 13:19   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Vi har hytte som ligger i et område hvor mange kjører med bobil/campingvogn på relativt smale veier. Vi kjenner veiene godt og vet akkurat når det er mulighet til å kjøre forbi (og hvor utrolig lenge det kan være til neste mulighet kommer). Jeg blir ordentlig grinete om jeg ligger bak bobilen og denne akselererer veldig på strekkene, for vi som har en vanlig personbil har mulighet til å kjøre tilnærmet fartsgrensen hele tiden og blir betydelig forsinket av bobilens fart i bakker og svinger.

Vi prøver å vise at vi gjerne vil forbi uten å presse, men innser at det lett kan oppfattes som masing.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 13:21   #31
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Skjønner frustrasjonen. Lå bak en ferienedlastet Golf med strikkmotor oppover Bjerkviksvingene igår og når det var møtende på de første rettstrekningene så ble det temmelig høyt irritasjonsnivå før jeg endelig kunne aktivere alle hestene mine og suse forbi.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 13:21   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er jo ikke farlig å kjøre forbi på en lang, rett strekke uten møtende trafikk? Bortsett fra når bobilen prøver å presse deg av veien, så klart.

Nei, selvfølgelig ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 13:42   #33
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Jeg ble innkjørt av en annen bilist, ved første mulighet blinket jeg til høyre, og sakket farten slik at bilen bak kunne kjøre lett forbi meg.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 13:56   #34
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Vi kjører ofte til Vesterålen på lignende veier, og noe av det jeg blir mest provosert av er nettopp bobiler som (forståelig nok) kjører sakte i svinger og oppoverbakker, og deretter gasser på på rettstrekkene så det er umulig å komme forbi.

Selv om jeg skjønner hvorfor det blir ujevn kjøring, er det likevel vanvittig slitsomt å ligge bak biler som kjører slik når jeg selv kan og ønsker å kjøre jevnere. Jeg synes derfor det er ekstremt lite hensynsfullt av bobilsjåfører å ikke slipper andre forbi på rettstrekkene, og skjønner godt at du ble tutet på (selv om jeg ikke gjør det selv, har jeg ofte veldig lyst).

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 13:59   #35
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Jeg leste at forsøkene på å kjøre forbi i forkant også var i flater (som jeg leser som strekker). Og tuten er der for en grunn, om noen sperrer trafikken bevisst eller ubevisst og ikke er oppmerksomme på hva som skjer bak seg, er det innafor i min bok og gi et kort tut for å si i fra "heihei, nå må du flytte deg litt".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 14:02   #36
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg leste at forsøkene på å kjøre forbi i forkant også var i flater (som jeg leser som strekker). Og tuten er der for en grunn, om noen sperrer trafikken bevisst eller ubevisst og ikke er oppmerksomme på hva som skjer bak seg, er det innafor i min bok og gi et kort tut for å si i fra "heihei, nå må du flytte deg litt".

Evnt. "FLØTT DEG!!!"

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 14:07   #37
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Evnt. "FLØTT DEG!!!"

Eventuelt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 14:32   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Eller, som jeg og min meget franske venninne hadde tenkt å kalle boken vår:

"Kom deg for helvete ut av veien min!"


__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 14:34   #39
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Eller, som jeg og min meget franske venninne hadde tenkt å kalle boken vår:

"Kom deg for helvete ut av veien min!"


Den hadde mannen min glatt kjøpt.

Hver sommer får jeg servert samme regla om at bobiler burde vært forbudt, eller at de hadde bare fått lov å kjøre på natta når alle andre sover.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 14:35   #40
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Eller, som jeg og min meget franske venninne hadde tenkt å kalle boken vår:

"Kom deg for helvete ut av veien min!"


Det går greit med flere medforfattere der? Slik at de som ikke eiger veien vet hvem de skal passe seg for?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no