Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Trenger en ny sci-fi serie - tips?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-13, 13:13   #41
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger en ny sci-fi serie - tips?

Drar frem igjen den gamle tråden min her jeg.
Jeg trenger nemlig noen nye tips nå.
Sett det meste som er nevnt i tråden her nå.
Dr. Who, Firefly, BSG (med forfilm), Warehouse 13, Dollhouse, Under the dome
Being Human likte vi ikke noe særlig

Nå venter vi på ny sesong av Dr. Who, Warehouse 13 og Under the dome.

Er det noen gode serier vi har gått glipp av? Kommer det noe nytt og bra nå snart?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 13:16   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger en ny sci-fi serie - tips?

Vi er i gang med sesong to på Continuum. Den var litt treig i starten, men jeg likte den bedre og bedre. Også er det interessant å se en serie satt i Vancouver, og ikke i USA eller England.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 13:22   #43
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Trenger en ny sci-fi serie - tips?

Haven? Er inne i sesong 4 nå.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 13:23   #44
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger en ny sci-fi serie - tips?

Ahh.. en ny sesong der. Den må vi får med oss. Tror vi har fått med oss hele første episoden.
Takk!

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 13:23   #45
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger en ny sci-fi serie - tips?

Ny sesong på Haven også?
Vi har sett de 2 første, så da får vi sette i gang med sesong 3.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 13:52   #46
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Trenger en ny sci-fi serie - tips?

Ja, akkurat begynt. Sitter og ser på episode 3 nå. Det er kooooooos!

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 19:16   #47
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger en ny sci-fi serie - tips?

Har du sett "Taken" ? En av de beste seriene jeg har sett i den sjangeren.
http://www.imdb.com/title/tt0289830/?ref_=sr_4

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 21:20   #48
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger en ny sci-fi serie - tips?

Ja, den har vi sett.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 21:30   #49
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger en ny sci-fi serie - tips?

Hiver meg litt med her jeg.
Jeg liker VELDIG godt Star Trek TNG og kunne egentlig tenke meg noe mer i den sjangeren.
Evnt noe litt småsnilt overnaturlige greier? Tips?

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 22:49   #50
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger en ny sci-fi serie - tips?

Torchwood.
Og fringe.
Ja, og så henger jeg meg på Haven.
Hva med farscape?
Eller earth 2?

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 23:17   #51
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger en ny sci-fi serie - tips?

The 4400
Alphas

Jeg har sett første episode av agents of shield og likte det noenlunde godt, men jeg liker godt marvel da.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-13, 09:10   #52
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger en ny sci-fi serie - tips?

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Torchwood.
Og fringe.
Ja, og så henger jeg meg på Haven.
Hva med farscape?
Eller earth 2?

Torchwood ser jeg på sånn innimellom. Ferdig med sesong 1 der. Mannen er ikke like begeistret, så den ser jeg alene.
Fringe har vi sett.

Farscape har vi sett en episode av, og den falt ikke i smak. Earth 2, er den verdt å ta en titt på? Ganske så gammel...?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-13, 09:12   #53
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger en ny sci-fi serie - tips?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

The 4400
Alphas

Jeg har sett første episode av agents of shield og likte det noenlunde godt, men jeg liker godt marvel da.

Agents of shield har vi lyst å få med oss.
4400 har jeg sett.

Alphas må sjekkes ut!

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-13, 09:13   #54
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Trenger en ny sci-fi serie - tips?

Earth 2 er ganske gammel ja, men den er bra. Så den når jeg var yngre og den gikk på TV2 av alle kanaler.

Også har du jo Grimm, Revolution og Sanctuary.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-13, 09:14   #55
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger en ny sci-fi serie - tips?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Hiver meg litt med her jeg.
Jeg liker VELDIG godt Star Trek TNG og kunne egentlig tenke meg noe mer i den sjangeren.
Evnt noe litt småsnilt overnaturlige greier? Tips?

Hvis du vil ha noe i Star Trek TNG sjangeren, så tror jeg både Battlestar Galactica, og Star Gate kan være noe, hvis du ikke har sett dem da?
Firefly er også utrolig bra. Synd at det bare ble en sesong av den.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-13, 09:16   #56
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger en ny sci-fi serie - tips?

Opprinnelig lagt inn av Fuja, her.

Earth 2 er ganske gammel ja, men den er bra. Så den når jeg var yngre og den gikk på TV2 av alle kanaler.

Også har du jo Grimm, Revolution og Sanctuary.

Revolution har vi ikke sett, det ser ut som en vi bør ta en titt på. Samme som har laget Supernatural ser jeg.

Grimm har vi sett litt av, men den var ikke fengende nok. Sancturay har vi sett ferdig.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-13, 13:36   #57
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger en ny sci-fi serie - tips?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Hvis du vil ha noe i Star Trek TNG sjangeren, så tror jeg både Battlestar Galactica, og Star Gate kan være noe, hvis du ikke har sett dem da?
Firefly er også utrolig bra. Synd at det bare ble en sesong av den.

Firefly var fantastisk! Jeg har den på dvd, og ser den med jevne mellomrom. Forstår ikke at den fikk så dårlig seerantall.

Jeg har prøvd Battlestar Galactica en gang, men syntes den var litt kjedelig. Jeg må prøve den igjen. Star Gate har jeg også sett enkeltepisoder av...får teste begge ut en gang til.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-13, 13:39   #58
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger en ny sci-fi serie - tips?

Jeg har sett alle 10 sesongene av Stargate SG1 og de stakkars fem det ble av Stagate Atlantis. Jeg er fristet til å starte på nytt. Ellers digger jeg også Firefly. Har du sett Andromeda? Jeg er så vidt inne i andre sesongen, og den er akkurat i min gate.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-13, 13:39   #59
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger en ny sci-fi serie - tips?

Stargate Atlantis, Taien!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-13, 09:06   #60
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.020
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger en ny sci-fi serie - tips?

Jeg følger med på Defiance. Ikke verdens beste serie, men den klarer å beholde interessen min.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no