Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Tips til liten men driftsikker bil?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-12, 23:06   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tips til liten men driftsikker bil?

Jeg har en Peugeot 307SW som jeg har hatt MASSE problemer med. Jeg elsker egentlig bilen, men hater at det alltid har vært noe med den. Jeg vil ikke ha en fransk bil.

Jeg ønsker meg en liten, men trygg bil som jeg skal bruke til og fra jobb. Det er rundt 4-5 mil t/r. Jeg har to gutter som enn så lenge bruker beltestoler, så det må være litt plass bak. Jeg vil ha 5 dører, bensin og kanskje automatgir.
Jeg har forelsket meg litt i Toyota Yaris.

Pris: Max 200 000

Har noen tips til gode biler, evt hva man bør styre unna?

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 00:32   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til liten men driftsikker bil?

Toyota Yaris.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 00:39   #3
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til liten men driftsikker bil?

Volkswagen, Skoda, Toyota f.eks.

Ikke franske biler.

Men noe sier meg at min bedre halvdel kan og vil gi et bedre svar her.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 00:39   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til liten men driftsikker bil?

Har noen peil på Kia?

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 00:40   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til liten men driftsikker bil?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Toyota Yaris.

Jeg har veldig lyst på hybrid, og da virker denne bra.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 06:47   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til liten men driftsikker bil?

Vi kjøpte en splitter ny Skoda Fabia for 200 000, men det er en del år siden nå. Vi var i hvert fall veldig fornøyd med den, og prisen var det ingenting å si på.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 07:35   #7
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.553
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Tips til liten men driftsikker bil?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Har noen peil på Kia?

Vi kjøpte brukt Kia ceed sedan,og har den som eneste bil.
God å kjøre, fin pris, toppkarakter i euro ncap, 7 års nybilgaranti.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 08:10   #8
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til liten men driftsikker bil?

Jeg er utrolig fornøyd med min Toyota yaris.
Har hatt den i tre år og det er ikke noe tull med den. Den er 2007-modell og hadde bare kjørt 4000 km da jeg kjøpte den for.. husker ikke helt, men tro det var 160´. Kanskje. I hvert fall godt under 200´.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 08:36   #9
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til liten men driftsikker bil?

Jeg kjøpte en VW Polo og er veldig fornøyd. Har en 2003-modell, denne har trepunkts-belter på alle tre plassene i baksetet. Bagasjerommet er lite, men jeg klarer å få med meg det jeg trenger når jeg skal på ferie med mine to barn på 9 og 5 år.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no