Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Vitne til ulykke

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-10, 15:15   #1
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Vitne til ulykke

Jeg kjørte bil i dag, litt forsiktig, holdt ca 40 km/t i 50 sona da det var glatt i veibanen. Bak meg kommer det en bil i stor fart (som regel kjører bilene 60-70 km/t ned den bakken). Bilen bremser, jeg ser i bakspeilet at den får sleng, jeg gasser forsiktig på for å slippe å få den i "raua", tørr ikke kjøre for fort da det er en fotgjengerovergang i bunn av bakken, og jeg vil ikke risikere å kjøre ned noen der ...
Bilen bak meg frontkolliderer i en mur, bilen er kjørbar etterpå, jeg snakker med vedkommende som kjørte, han kjører i fra meg, burde jeg gjort noe mer?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 15:20   #2
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vitne til ulykke

Nei, hva mer skulle du gjort? Du trengs ikke som vitne, siden dette må gå på hans egen forsikring og det ikke var noen flere involvert - bortsett fra muren.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 21:19   #3
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vitne til ulykke

Gitt han en liten formaning om å tilpasse farten etter forholdene? :P

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 21:33   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vitne til ulykke

Du kunne vel ikke gjort noe mere og han kjørte jo videre i sin bil.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no