Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Trening på Voltaren?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-12, 15:17   #1
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Trening på Voltaren?

Supertilbud på mitt lokale treningssenter i dag, så nå er jeg medlem. Problem: Jeg går på Voltaren etter at hofta mi klikket forrige søndag. Jeg prøvde å kutte tablettene i går, men det gikk ikke særlig bra. Med tabletter fungerer jeg bra, men kan jeg trene saltimer i det hele tatt før jeg greier å slutte med voltaren?
I dag gikk jeg bare runden inne på fitnessrommet sammen med en PT, og det han sa var at jeg må være forsiktig siden jeg ikke kjenner smerteterskelen min nå.

På den andre siden blir jeg visst ikke noe bedre av å gå, stå og så ligge når jeg ikke orker å stå/gå mer, så kanskje litt lett trening kan være bra?

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 15:30   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trening på Voltaren?

Jeg har trent masse mens jeg har brukt Voltaren, men det er jo skaden og ikke medisinen du må vurdere her. Jeg har aldri merket noe videre smertestillende effekt av Voltaren, men hvis du gjør det så må du jo være sikker på at du ikke føler deg bedre enn du er og overdriver aktiviteten.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 15:42   #3
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trening på Voltaren?

Problemet mitt er vel at den virker smertestillende på meg, selv om det ikke virker som om den gjør noe for skaden/betennelsen/whatever som gir smertene. Det betyr at jeg er i stand til å gjøre en del, men kjenner ikke før flere timer senere (sånn rundt om når det er tid for neste dose) hva jeg eventuelt har gjort som ikke var så bra.

Og det var vel kanskje et slags svar til meg selv?

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 15:44   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trening på Voltaren?

Ja, det var det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 15:52   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.250
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trening på Voltaren?

Ja, du tar jo bort sikkerhetsnettet ditt, som smerter skal være.

Når det er sagt, har jeg løpt masse med løperkne og Voltaren. Det har funket brillefint. Men da vet jeg hva det er, og det har vært et rasjonale bak (men ikke anbefalt av legen min).

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no