Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Sær juletrefestklage

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-08, 15:38   #21
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sær juletrefestklage

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.


Å feire jul i adventstida er et nymotens påfunn, og å påstå at jula er over i januar er faktisk litt historieløst.

Det er sant. Jeg har en følelse av at vi her inne på FP er veldig delt når det gjelder når jula skal feires. Jeg er også vant med at jula varer helt til 13. ev. 20. dags jul. Mulig det er et skille mellom oss "gamlingene" og de mer yngre FP-brukerne?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 15:43   #22
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.208
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sær juletrefestklage

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Du er klok og fornuftig og har helt rett.

Takkogtakk. :neier:

Jeg merker at jeg ikke liker tanken på å la ungene være med. Ta jula på forskudd. Å stille opp selv, bake en kake og feie et gulv etterpå skal jeg vel alltids klare. Det er sånt man gjør som forelder.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 15:47   #23
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.977
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sær juletrefestklage

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Mulig det er et skille mellom oss "gamlingene" og de mer yngre FP-brukerne?

Å ja. Det var andre tider da vi var ung, vet du. Det var tider det. Jeg husker når vi gikk på julebesøk til naboene, til langt ut i januar. Det var veldig koselig, husker jeg. Hva er det med at jula skal pakkes bort allerede første januar??

Jeg vet forøvrig ikke om det har med alder å gjøre heller. Min svigermor har visst alltid pakket bort jula 1. januar. Kanskje det er, eller var, litt forskjell på by og land også?

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 15:56   #24
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sær juletrefestklage

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det blir visst juletrefest i adventstiden hos oss. Og siden foreldrene på 3. trinn er ansvarlige for den, vil jeg bli nødt til å stille opp og arrangere.

For meg er dette helt feil. Juletrær og nisse og julesanger før jul? Advent er advent, ikke jul.

På en skala fra 1 til 10, hvor sær er jeg hvis jeg nekter?

Du er som meg du.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 15:59   #25
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.575
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sær juletrefestklage

Det er mulig jeg er preget av kjøpesenterjula, men jeg hadde ikke reagert på juletrefest i desember. Selv synes jeg juletrefester etter nyttår er grusomt, og nisser som deler ut klementiner og pepperkaker appellerer ikke til meg da i det hele tatt. Acsa skrev i et innlegg en gang at julemarsipan i oktober er et symptom på at fortidligjulen sprer seg. Det er nok riktig, jeg tror ikke jeg er alene om å være ferdig med juletre og julekaker sånn ca fjerde juledag.

Så allium, du har nok ditt på det tørre som nekter. Men det spørs om ikke det bare er å begynne å innstille seg på at dette er fremtiden. Adventsstid og juletid er nok i ferd med å bli ett. :spåkone:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 16:07   #26
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.208
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sær juletrefestklage

I januar er jula slutt for meg, så jeg syns det er helt greit med en førjulsfest med juletre. Hjemme pynter vi juletreet lille julaften, og tar det vanligvis ut den første helgen etter nyttår. Så vi har slett ikke "full jul" i hele desember. Da er det forberedelser, baking og denslags.

Jeg er en av de gamle her, men har ikke noe forhold til å gnu på jula til langt ut i januar...)


Sist redigert av Filifjonka : 28-10-08 kl 16:12.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 16:10   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sær juletrefestklage

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Å ja. Det var andre tider da vi var ung, vet du. Det var tider det. Jeg husker når vi gikk på julebesøk til naboene, til langt ut i januar. Det var veldig koselig, husker jeg. Hva er det med at jula skal pakkes bort allerede første januar??

Jeg vet forøvrig ikke om det har med alder å gjøre heller. Min svigermor har visst alltid pakket bort jula 1. januar. Kanskje det er, eller var, litt forskjell på by og land også?

Jeg føler ikke jula pakkes bort for fort når jeg pakker den bort i januar, fordi jeg velger å feire den fra 1. desember. Jeg elsker adventstiden og synes desember, når pynten kommer opp og det blir jul rundt meg både ute og inne, er den koseligste måneden i hele året. I januar er det slutt for min del. Sånn liker jeg å ha det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 16:12   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sær juletrefestklage

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

dette er fremtiden. Adventsstid og juletid er nok i ferd med å bli ett. :spåkone:

Det er jo faktisk det det er blitt nå, og for meg er det helt ypperlig. Hele desember er jul for meg og mine, jeg tenker ikke noe over advent. Jula begynner 1. desember for oss, og tydeligvis for de fleste rundt oss (heldigvis).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 16:26   #29
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sær juletrefestklage

Vi koser oss på juletrefester i romjula og på nyåret. Skolen har ofte juletrefester før jul. For min del blir det litt feil, men jeg gidder ikke å gjøre noen sak ut av det.
Jeg kjenner at jeg blir ganske mettet av adventstidens veldig juleorgier, men er det det folk vil ha så er det vel slik det blir.

Jeg synes noe av magien med selve juletiden forsvinner når man er stappmett og lei før selve juledagene begynner. Vel.. at magien forsvinner for min del handler nok mest om det vanvittige julejallafokuset.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 16:28   #30
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sær juletrefestklage

10. Mer pes med juletrefest i januar, jeg er ferdig med julen da. Hele desember er juleforberedelser, så tre, julenisse og pynt og alt som er knyttet til julen er helt ok i måneden før julaften.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 17:19   #31
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sær juletrefestklage

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

I januar er jula slutt for meg, så jeg syns det er helt greit med en førjulsfest med juletre. Hjemme pynter vi juletreet lille julaften, og tar det vanligvis ut den første helgen etter nyttår. Så vi har slett ikke "full jul" i hele desember. Da er det forberedelser, baking og denslags.

Jeg er en av de gamle her, men har ikke noe forhold til å gnu på jula til langt ut i januar...)

Jeg er enig med deg og Monsoon her kjenner jeg. Selv er jeg også en av de gamle her.
Mine barn nyter en god gammeldags jul med gamle tradisjoner og historier selvom jeg er ferdig med jul i januar.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 17:21   #32
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sær juletrefestklage

Jeg er prinsipielt helt enig med deg, men ville nok stilt opp likevel.

Tror det dessverre er lite vi får gjort med den utviklingen som har vært, at advent og jul blir slått sammen. Man blir vel bare sett på som sur og sær?

Advent betyr så vidt jeg vet; ventetid. Man venter på julen og alt det som følger med. For min del blir det så mye mer stas når julaften omsider ringes inn kl 17.00.
Må innrømme at jeg ikke feirer jul til 21. dag jul heller jeg da, for jeg føler ikke behov for å ha jul så veldig mye lenger enn en ukes tid. At det alikevel er juletrefester og slikt i januar synes jeg imidlertid er helt ok, det er sånn det "alltid har vært".

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 18:06   #33
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.846
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sær juletrefestklage

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Du er klok og fornuftig og har helt rett.

Men du er sær hvis du boikotter eller nekter. Men jeg ville sagt min mening høyt og tydelig, og sett om man ikke kunne finne på noe annet, mer "adventsaktig" form på fellesfeiringen. Jeg er ganske lei av at julen skal feires ørten ganger innen desember og januar er omme.

Det var akkurat det jeg ville si. Rett og slett.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 18:49   #34
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.905
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sær juletrefestklage

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det er sant. Jeg har en følelse av at vi her inne på FP er veldig delt når det gjelder når jula skal feires. Jeg er også vant med at jula varer helt til 13. ev. 20. dags jul. Mulig det er et skille mellom oss "gamlingene" og de mer yngre FP-brukerne?

Jeg er vel et par år yngre enn deg. Men jeg er veldig ferdig med jul når skolen starter igjen etter jul.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 18:50   #35
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.851
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sær juletrefestklage

Heller desember enn januar!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 18:59   #36
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.015
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sær juletrefestklage

Å boikotte ville jeg sett på som veldig sært, det er tross alt bare barna det går utover.

Jeg er utrolig glad i julen, men allikevel er jeg av de som er ferdig med jul når januar kommer. For meg er det adventstiden og desember som er jul selv om jeg er oppvokst med at det er jul frem til 20. dag.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 19:12   #37
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sær juletrefestklage

Jeg er av de som "holder igjen" jula i adventstida. Syns advent er tid for å forberede seg til og glede seg til jula. Jula varer til 13. dag for vårt vedkommende, og det er derfor mer naturlig med juletrefest tidlig i januar enn i desember. Men det er nå oss, da.

En annen ting jeg vet hadde kommet opp dersom det var i klassen til frøkna mi vi skulle ha juletrefest i desember, er tidsnøden. FAU her har bedt foreldrene holde de sosiale arrangementene unna desember og juni, fordi det er så mange andre arrangementer og greier de månedene, slik at det blir for mye for mange. Mye annet man skal styre med i desember... Folk har vel generelt mye bedre tid i januar?

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 19:26   #38
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sær juletrefestklage

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

10.

Juletrefest i januar er noe av det teiteste jeg vet om. Mye bedre å ha det i desember.



Her er skolens juletrefester i desember, veldig greit.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 20:45   #39
Dinochef
Aktiv
 
Dinochef sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 161
Dinochef er litt kulDinochef er litt kul
Standard

Sv: Sær juletrefestklage

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Lat i dag, og signerer. Vi er også ansvalige for juletrefesten og har valgt å droppe hele greia. Alle var enige om at det var nok som det var.

Det beste forslaget hittil, drop det.
I BHG til yngstemann hadde de julefrokost og juletrefest, det ble de samme som hjalp til og engasjerte seg som alltid og barna får nok jul uten en juletrefest.

__________________
Det er kokkens rett - når maten er ferdig skal han være mett.
Dinochef er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 21:19   #40
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.693
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sær juletrefestklage

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg ville mye heller hatt en sånn fest i adventstiden enn i januar.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no