Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva lurer du på i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-23, 22:53   #921
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.446
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Nada, her.

Hvordan folk har råd til å reise på ferieturer?
Vi tjener absolutt ikke dårlig, men barna våre har aldri vært på flytur eller hotell. Har skikkelig dårlig samvittighet for det og forstår bare ikke hvordan folk med normale inntekter kan dra to uker til Frankrike om sommeren, en langhelg i London i vinterferien osv.

Det kommer jo an på hva man prioriterer å bruke pengene på. Feks hvor stort og dyrt man bor, gammel vs ny bil, antall biler, antall barn, kllesbudsjett, matbudsjett, hobbybudsjett osv. Når det er sagt er det overraskende mange som har råd til mye, men mulig de sparer andre steder jeg ikke ser?

Høns er ikke aktiv  
Gammel 21-02-23, 23:14   #922
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.808
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Vi har også bare 1,5 inntekt, men bor i tomannsbolig, ikke enebolig. Har ikke hytte eller båt. Mannen min tjener over gjennomsnittet da, det spiller selvsagt inn. Jeg er 80 % ufør og jobber 20 % i barnehage (med topp ansiennitet og pedagogutdannelse da). Vi reiser på ferie hvert år og ungene har vært i USA én gang. Nå er eldste og mannen på tredagerstur i Liverpool og i påsken skal vi vi alle fire til Roma. Vi er ikke opptatt av interiør og har et hus som absolutt kunne vært oppgradert fra slutten av 90-tallsstandarden. Ja, og så er "ungene" snart 18 og 21, så det er lenge siden vi betalte barnehage og SFO. Det går vel heller i mobilabonnement og treningssenterabo nå.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 22-02-23, 07:28   #923
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.532
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Nada, her.

Hvordan folk har råd til å reise på ferieturer?
Vi tjener absolutt ikke dårlig, men barna våre har aldri vært på flytur eller hotell. Har skikkelig dårlig samvittighet for det og forstår bare ikke hvordan folk med normale inntekter kan dra to uker til Frankrike om sommeren, en langhelg i London i vinterferien osv.

Vi sparer. Vi lever på en inntekt.
Barna får ferie til jul/bursdag og vi får penger av familie til våre bursdager og jul.
Det prioriteres svært høyt. Høyere enn bil, elektroniske dingser, streaming tjenester osv.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 22-02-23, 10:07   #924
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.570
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Jeg lurer på hvorfor man sier "Har du lyst til å hjelpe meg?" når det man lurer på er om man får hjelp.

Nei, jeg har ikke lyst til å hjelpe deg, men jeg kommer selvfølgelig til å gjøre det.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 22-02-23, 10:24   #925
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.015
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Nada, her.

Hvordan folk har råd til å reise på ferieturer?
Vi tjener absolutt ikke dårlig, men barna våre har aldri vært på flytur eller hotell. Har skikkelig dårlig samvittighet for det og forstår bare ikke hvordan folk med normale inntekter kan dra to uker til Frankrike om sommeren, en langhelg i London i vinterferien osv.

Vi er sånne som reiser mye. Vi har opprettet en egen reisekonto hvor både mannen min og jeg setter inn en sum hver måned. Da blir dette penger som aldri blandes med "husholdningspengene", og som vi dermed ikke kan bruke opp på noe annet.

Da har vi selvsagt mindre "husholdningspenger, men det er en god del ting vi har prioritert bort. Vi kjøper ikke dyre klær og vi bor (relativt) trangt; blant annet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 22-02-23, 14:06   #926
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.207
Blogginnlegg: 262
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg lurer på hvorfor man sier "Har du lyst til å hjelpe meg?" når det man lurer på er om man får hjelp.

Nei, jeg har ikke lyst til å hjelpe deg, men jeg kommer selvfølgelig til å gjøre det.

Jeg pleier å si "Om du kan hjelpe meg?". Er det bedre?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 22-02-23, 15:49   #927
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg lurer på hvorfor man sier "Har du lyst til å hjelpe meg?" når det man lurer på er om man får hjelp.

Nei, jeg har ikke lyst til å hjelpe deg, men jeg kommer selvfølgelig til å gjøre det.

Av en eller annen grunn fikk jeg assosiasjoner til denne:


(Kilde: youtube.com)

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå  
Gammel 23-02-23, 13:33   #928
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.265
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Vi sparer av lønnen hver måned. Kanskje noen bruker litt av verdistigningen på bolig til forbruk og opplevelser også ? Vi bruker lite penger på klær og interiør i forhold til mange andre. Jeg bruker kun 200 kr i måneden på egne hobbyer. Pluss på 50 kr til tøy jeg trenger til det. Barnas hobbyer har betydelig større budsjett.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 14:55   #929
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Jeg tenker at det for mange ikke bare er å "sette av penger hver måned". Det var ikke rettet mot deg altså, meisje, men en generell betraktning. Det blir litt som sparetipset til Finn Christian Jagge: Om du sparer to tusen kroner dagen, blir det fort en vane.
Problemet er jo at Nada snakker om "folk med normale inntekter", og hva er nå det, liksom? Egentlig vil jeg ikke ha svar på det, for jeg regner med at mange her inne mener at en "normal" inntekt er på flere hundretusener mer enn hva jeg tjener, f.eks.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå  
Gammel 23-02-23, 15:03   #930
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.515
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Det var vel ikke et råd, bare svar på spørsmålet om hvordan andre med normal inntekt får råd til ferie. Og det er slik for eksempel Meisje og Tjorven gjør det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 15:11   #931
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Men har meisje og Tjorven normale inntekter, da? Det skal de selvsagt slippe å svare på, men diskusjonen blir litt "rar", synes jeg, i mangel av et bedre ord.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå  
Gammel 23-02-23, 15:15   #932
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.146
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men har meisje og Tjorven normale inntekter, da? Det skal de selvsagt slippe å svare på, men diskusjonen blir litt "rar", synes jeg, i mangel av et bedre ord.

Normal inntekt er jo et veldig bredt inntektsspekter, vil jeg si. Men når noen spør «hvordan har folk råd til å reise på ferie?», og andre svarer «vi setter av penger til det hver måned, og vi bruker mindre penger på klær og hus enn mange andre», så synes jeg ikke det er så «rart». (Ikke er det vel strengt tatt en «diskusjon» heller. )

Hvis spørsmålet hadde vært «hvordan skal jeg få råd til å dra på ferie», hadde det vært noe annet, og mer komplisert å svare på.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 15:20   #933
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.585
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Vi sparer av lønnen hver måned. Kanskje noen bruker litt av verdistigningen på bolig til forbruk og opplevelser også ?

Det var en finurlig måte å skrive «tar opp lån» på.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 15:47   #934
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.808
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Hva er en normal inntekt lurer jeg på i dag.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 15:48   #935
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.


Hvis spørsmålet hadde vært «hvordan skal jeg få råd til å dra på ferie», hadde det vært noe annet, og mer komplisert å svare på.

Det var vel mer slik jeg tolket spørsmålet til Nada. Men jeg tar det på min kappe at jeg leste hele "diskusjonen" ( ) feil.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå  
Gammel 23-02-23, 15:48   #936
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hva er en normal inntekt lurer jeg på i dag.


Jeg er ikke så sikker på om jeg vil vite svaret.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå  
Gammel 23-02-23, 15:59   #937
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.207
Blogginnlegg: 262
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Medianlønn i 2022 var 47755 i måneden i 2022 ifølge SSB.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 16:00   #938
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.160
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hva er en normal inntekt lurer jeg på i dag.

Det vanligste er å bruke medianlønn, som er ca 45 000 per måned. Men egentlig kan man også argumentere for at det vanligste er der toppen ligger på grafen, som med mitt øye ser ut til å være mer på 40 000 (litt vanskelig å lese av grafen).

EDIT: Ser at jeg fant en 2021-artikkel. Så litt høyere nå.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 16:00   #939
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.146
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det var vel mer slik jeg tolket spørsmålet til Nada. Men jeg tar det på min kappe at jeg leste hele "diskusjonen" ( ) feil.

Det kan jo godt hende spørsmålet var ment sånn. Men jeg synes det er litt urettferdig å anta at de som svarte, mente det som kortsynte/selvsentrerte råd.

Men siden dette egentlig er en «hva lurer du på»-tråd, så kan jeg jo fortelle (og til og med holde meg noenlunde til det temaet vi snakket om!) at jeg for tiden lurer på hva vi skal gjøre i sommerferien.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 16:01   #940
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.821
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Vi hadde en nabodame som valgte bort en godt betalt jobb for å skape en hobbybasert arbeidsplass hjemme noen timer i uka, samt at hun var et unikum i FAU. Hun pratet en del på at de syntes det gikk veldig greit å leve på en inntekt. Men mannen hennes tjente jo nesten dobbelt så mye som mannen min og meg til sammen. Ikke til forkleinelse for den familien, men det er klart at "en inntekt" sier jo ikke nødvendigvis så mye.

Bokormen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no