Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Slå meg i hodet med noe hardt

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-06, 16:07   #81
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

MASSE nisser.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 16:15   #82
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Herregud, for en smiley!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 16:19   #83
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

En typisk, glorete nisse. *setter i bås*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 16:38   #84
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

En typisk, glorete nisse. *setter i bås*

Hvilken bås?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 16:38   #85
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Hvilken bås?

"Glorete nisse"-båsen, selvsagt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 16:41   #86
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

"Glorete nisse"-båsen, selvsagt.

ok

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 16:54   #87
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Først: Safran (Hardt nok?) Det er gyyyyyselig! Vi har primstavserviset kjøpt hos bokklubben, og det bruker vi til hverdag og fest i hele desember.

Så: Lykketil19desemberTinetoff!

Til slutt: Julen blir bare mer og mer amerikanisert *blæh*, nisser, engler og "diskohus" gjør meg uvel. Nei, gi meg røde lys, røkelse, god mat og gode venner, da blir jeg :julelykkeligmednisselue:

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 18:38   #88
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Røkelse er det verste som finnes, jeg blir kvalm bare ved tanken. :kvalm:

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 18:41   #89
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Safran: nei, nei, nei. :bankerhodetmednoehardt: Sats heller på et mer annvedelig servise.
Tinetoff :lykketil den 19. des. det er lenge til enda.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 18:44   #90
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.


Finn et annet du Safran. Hvis du vil spare så kjøp Nisseservise eller Julekurvservise fra PP for eksempel. Vil du ha alt på én gang har jeg sett fine serviser på Big og andre rimelige kjeder. Det er nok å velge i.

Egentlig så vil jeg jo ikke ha nisseservise. Jeg har *telle* ... tre middagsserviser og fem kaffeserviser, så jeg har mer enn nok.
Min mor maser hvert år om at jeg skulle hatt et juleservise, men jeg har nektet. Det var bare akkurat Disney som fikk meg til å føle barndommens jul igjen.

Men det er gått over nå.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 18:47   #91
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Røkelse er det verste som finnes, jeg blir kvalm bare ved tanken. :kvalm:

Signerer.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 19:02   #92
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Men det er gått over nå.

Safran har frisknet til!


Synes røkelse er koselig, jeg. :70-talls-sosio-helvete-skadet:

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 19:07   #93
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Safran har frisknet til!

Veel. I hodet, kanskje. Kroppen er det verre med (se annen tråd).

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 19:10   #94
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

"Glorete nisse"-båsen, selvsagt.


Selvsagt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 19:21   #95
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Skulle til å slå hardt, men ser det ikkje er nødvendig. Takk lov.

Eg har forøvrig juleservise. Christmas village. Og det er fint. Faktisk

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 20:40   #96
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Synes røkelse er koselig, jeg. :70-talls-sosio-helvete-skadet:

Du også?

Det finnes jo mange typer røkelse - noen er kvalme mens noen er kjempegode *mmmmm*.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 23:11   #97
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

:skoggler:

Tilbake til sak: det serviset syns jeg faktisk var direkte skummelt. Og jeg er ganske julete av meg, altså. (Det har jeg pokka vært nødt til å bli etter å ha giftet meg inn i en storfamilie som syns toppen av lykke er jul, og som ferier den fra begynnelsen av oktober til langt ut i februar. Nesten, da. Ok, så overdriver jeg litt. Men bare litt.)

Jeg har altså MYE glorete julepynt og syns at rødt og gull bør brukes i alle kriker og kroker når det er jul. Men det serviset ble litt vel "over the topp" (for å si det på godt norsk).

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 23:25   #98
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Synes røkelse er koselig, jeg. :70-talls-sosio-helvete-skadet:

Mee too. Eller hvertfall kongerøkelse til jul. Sånne røkelsespinner kan jeg spare meg for, etter å ha jobbet i en hippiesjappe i et år. ALT jeg eide luktet røkelse. :kvalm:

Safran, jeg ser du har kommet til fornuften. Det serviset er bare harry. Og det fra en dame som har lysranker med både flamingoer, roser, hodeskaller og ananas opp til jul. Jeg har til og med en Elvis-julekule fra Graceland. Jeg elsker glitter og glam! (no shit!)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 23:37   #99
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

lysranker med både flamingoer, roser, hodeskaller og ananas

Finnes det virkelig noe sånt?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 23:39   #100
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Finnes det virkelig noe sånt?

Om! Og de er helt utrolig kule.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no