Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Botox under ditt juletre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-10, 21:51   #41
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Nei, gitt!

Hva skal man med botox, sånn egentlig? Er ikke det en sånn tisse-i-buksa-for-å-holde-seg-varm-greie?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 21:52   #42
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 21:56   #43
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Ingen botox under julegrana her nei. Det er så kaldt her for tiden at stiv i ansiktet blir man uten denslags remedier.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 21:59   #44
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hva skal man med botox, sånn egentlig? Er ikke det en sånn tisse-i-buksa-for-å-holde-seg-varm-greie?

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Ingen botox under julegrana her nei. Det er så kaldt her for tiden at stiv i ansiktet blir man uten denslags remedier.

Kombinasjonen bringer tankene hen på en muligens enda mer treffende metafor.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 22:03   #45
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Kombinasjonen bringer tankene hen på en muligens enda mer treffende metafor.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 22:21   #46
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.463
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Ååh,jeg skulle blitt bra fornærma om det lå Botox i det være seg gavekort eller annet format under mitt juletre,gitt. Den dagen jeg føler for å ta i bruk den slags remedier,skal det være etter mine egne ønsker,og innen det skjer er jeg mest sannsynlig bundet fast av en tvangstrøye.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 22:41   #47
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.190
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Nja, nesten.

Jeg legger alltid på meg av all julematen, og det fyller jo bra i rynkene.

Og når jeg med megen møye klarer å gå ned igjen er jeg så fornøyd med midjen at jeg driter i rynkene som dukker opp igjen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 22:45   #48
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Nei.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 23:02   #49
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

nei, men ønsket det ikke heller . Kunne dog gjerne ha fått silikonpupper til jul

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 23:06   #50
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Lite Botox her i år, gitt.....

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 23:08   #51
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.418
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Jeg har en sann historie fra virkeligheten mht silikonpupper. En jeg kjenner (Godt. Amerikaner) hadde en kone som gnålte om at hun måtte ha silikonpupper. Mååååååtte! Så til slutt ble han lei av gnålet og betalte for herligheten. Og så forlot hun ham rett etterpå - for en fyr hun hadde hatt et forhold til på si over lengre tid (og som tydelgvis likte siliikonpupper). Han jeg kjenner hadde krevd en av puppene i skillsmisseoppgjøret. (ikke det at han fikk en av dem da, men han fikk faktisk fratrekk for kostnaden i oppgjøret!) Han har forøvrig verdens søteste, mest naturlige kone nå.

Forøvrig dårlig med botox under treet her. Jeg tror kanskje, muligens at mannen hadde forstått at det hadde slått særdeles dårlig an. Til og med i USA.

Jeg kjenner også ei sånn. Ex-en fikk ikke kjent på dem engang før hun stakk.

Nei, ikke noe botox her i gården.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 23:33   #52
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Nei.
Burde jeg føle meg annerledes?

Jeg vet også om noen som fikk "nye" pupper under juletreet. Han (giveren) fikk fort ny adresse.
Mottageren hadde intet ønske om nye pupper!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 00:01   #53
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Hadde jeg ikke vært sur for en gave før i mitt liv, tror jeg at jeg hadde blitt direkte grinete som jeg hadde fått botox, gitt.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 00:16   #54
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.291
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Hva har tilknytningsomsorg med tøybleier, vaskenøtter og matlaging med egenhøstede ingredienser å gjøre?

Det finner du fort ut om du logger deg på nevnte forum.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 00:28   #55
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Hadde sambo gitt meg det i uoppfordret julegave, så skulle han fått et søtt smil, og et gavekort på hårtransplantasjon. Så kunne vi gått sammen.

  Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 00:47   #56
VisiliA
Brenner seg ut
 
VisiliA sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 161
VisiliA er litt kul
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Kom til å tenke på damen som jobber i Vita- butikken på stedets kjøpesenter en gang jeg var innom for å kjøpe fuktighetskrem....Vi snakket litt om antirynkekremer, og hun fortalte meg at det er mange som bruker Butinox (!!!?) mot rynker. Jeg spurte om hun ikke mente botox, men neida, det heter butinox, sa hun...Hun var relativt ny i jobben forsto jeg, og etter latterbrølet fra damen inne på kontoret å dømme så regner jeg med at den nyansatte fikk en aldri så liten oppdatering på antirynkefronten etter at jeg forlot butikken...

__________________
Storebror -87
Lillebror -91
Attpåklatten -99
VisiliA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 00:49   #57
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.463
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Butinox??
Fantastisk!!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 00:50   #58
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Kan hende det hadde funket det - en injeksjon med Butinox?
Sørg bare for å bruk riktig farge.

Det høres like sunt ut som Botox også.

  Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 00:54   #59
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

6.000,- for 4 sprøytestikk. Jaja, det koster å bli gammel.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 01:03   #60
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

6.000,- for 4 sprøytestikk. Jaja, det koster å bli gammel.

Neisjda. Det koster å skjule at man blir gammel.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no