Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Prinsebryllupet i England

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Prinsebryllup og hvor mye jeg bryr meg
Prinsebryllup? Hva? Når? Hvor? Hvem? 18 9,38%
Fullstendig likegyldig, men jeg vet hvem/hvor/når 67 34,90%
Likegyldig 21 10,94%
Bryr meg litt 18 9,38%
Helt nøytral - gidder ikke å irritere meg eller glede meg 40 20,83%
Bryr meg middels 16 8,33%
Følger godt med 8 4,17%
Synes dette er en viktig historisk begivenhet 9 4,69%
Blir å følge tv-sendingen ja, mye flotte antrekk å se 28 14,58%
Jeg skal feire prinsebryllup med venner og familie m/tiara og champis 3 1,56%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 192. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-11, 17:30   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Prinsebryllupet i England

På en skala fra 1-10, hvor 10 er veldig ivrig. Hvor ivrig er du?

Jeg kjenner jeg er lei allerede - se nå til å få de gift, så man kan skrive om noe mer interessant.

Skal du sitte klistret neste lørdag? Jeg kjenner at jeg er glad jeg er i Tallin, så jeg slipper

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 17:33   #2
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.542
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Finnes ikke interessert, men jeg trodde de skulle gifte seg på fredag? Syns nemlig at tanteskatten snakka om at hun måtte ha fri fra skolen for å se bryllupet. (forhåpentligvis var det en fleip)

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 17:34   #3
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Man kan velge flere alternativer her.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 17:34   #4
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Fullstendig likegyldig, men jeg vet hvem/hvor/når.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 17:36   #5
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Min mor er nemlig veldig royalist. Så hun og en venninne skal sitte klistret hele neste lørdag. Så jeg har kjøpt tiaraer, så de kan flotte seg litt

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 17:38   #6
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Jeg kom på det etter at jeg hadde stemt.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 17:39   #7
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg kom på det etter at jeg hadde stemt.

Jeg tror nesten ikke det er til å unngå

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 17:39   #8
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.542
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Min mor er nemlig veldig royalist. Så hun og en venninne skal sitte klistret hele neste lørdag. Så jeg har kjøpt tiaraer, så de kan flotte seg litt

Det er en litt dum dag og sitte klistret på, de gifter seg på fredag ( Jeg måtte sjekke )

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 17:39   #9
Steinbukken
Nybegynner
 
Steinbukken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 19
Steinbukken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Fullstendig likegyldig, men jeg vet hvem/hvor/når

Steinbukken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 17:41   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Jeg er nøytral. Jeg vet hvem, men ikke hvor og når. Siden jeg liker design kommer jeg nok til å titte på kjolene i ettertid.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 17:41   #11
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Det er en litt dum dag og sitte klistret på, de gifter seg på fredag ( Jeg måtte sjekke )

Jammen er det ikke neste fredag. Ja, da sitter de vel klistret da også. *blir litt skremt om hun har tatt seg fri fra jobben pga dette*

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 17:46   #12
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.542
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jammen er det ikke neste fredag. Ja, da sitter de vel klistret da også. *blir litt skremt om hun har tatt seg fri fra jobben pga dette*


Som sagt så mente tanteskatten min at hun måtte få fri fra skolen pga dette. HUn måtte jo få med seg alle de fine kjolene

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 17:49   #13
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Fullstendig likegyldig, men vet hvem/hvor/når.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 17:59   #14
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Jeg visste hvem, men ikke når. Nå vet jeg det.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 18:08   #15
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Jeg har lyst til å se det. Blir så rørt jeg...
Det er vel sånn ca like interessant som at hvemsomhelst gifter seg, sånn rent bortsett fra at det er gøy å se hvor mye de har pyntet, kjolene, osv osv.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 18:25   #16
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Jeg synes det er søtt, men kommer neppe til å sitte klistret. Love er vel alltid vakkert og flott.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 18:29   #17
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.076
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Selv om jeg absolutt ikke er royalist, er jeg litt svak for bryllup og stas (og veeeldig sentimental) så jeg kommer sikkert til å kikke litt på oppsummeringer og repriser og sånt, men jeg tar selvsagt ikke fri fra jobb.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 18:30   #18
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.870
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Helt nøytral men titter nok på nett i etterkant. Brudekjoler er alltid gøy å se.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 18:47   #19
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Jeg er monarkist så det holder og gleder meg som en unge til fredag. Jeg priser meg lykkelig over at jeg har nett-tilgang på jobben og skal nok få med meg direkten. Dette er faktisk en historisk begivenhet, enten man vil eller ikke. Jeg synes dog det er synd de ikke gifter seg på lørdag - da hadde det garantert blitt tiara-fest med champis.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 19:00   #20
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.181
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Jeg vet hvem, jeg kan kanskje gjette hvor, men jeg vet ikke når. (Bortsett fra "snart".)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no