Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hjelp en "heimføing" å reise ut i verden!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-10, 13:43   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.500
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp en "heimføing" å reise ut i verden!

Jeg og barnet skal reise til Shanghai, og jeg ser på ulike alternativer. Mye å velge i. Og jeg trenger litt hjelp.

Er det noen forskjell på flyselskaper? Noen vi bør unngå? Eller er det same shit om vi reiser med KLM, Finnair, Lufthansa, Air France eller Swiss?

Hva med Aeroflot (noe sier meg at vi bør unngå dem)?
China Eastern Airlines? Da må vi om Beijing, og det er kanskje ikke dumt siden vi kanskje skal dit uansett for å gå på den kinesiske mur?

Er det noen forskjell på flyplassene der vi må ha flybytte? Tenker på Schiphol vs Zurich vs Frankfurt vs Paris Charles de Gaulle? Noen som er mer kaotiske enn andre, eller finner vi greit fram uansett hvor?

Til slutt - hvor lang tid må/bør vi ha på en slik flyplass? Én time? To timer?
Vi må vel ikke styre med bagasje og toll der, når vi fortsetter til Oslo med samme flyselskap?

Mens jeg venter på svarhjelp, skal jeg sjekke litt videre på muligheten for å kjøre til nærmeste finske flyplass og parkere bilen der.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no