Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-20, 10:56   #141
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Her kom skole til Storebror i gang på torsdag. Veldig motvillig fra skolen sin side.

Lillesøster seiler sin egen sjø, tydeligvis. Helsesykepleier som skulle følge opp henne 1-2 ganger i uka er som sunket i jorden.

Her er det bare å gjøre så godt man kan og overleve egentlig.


Så kjipt at det ikke fungerer optimalt for dere.


Men kan dere fikse ting på alternative måter? Artistoppgaven - hva er hensikten med den? At man lærer seg å gjøre research? Vise frem ting? Hvis så, blås i å tenke musikkartist og velg en kunstner/artist/person som hun vil undersøke litt om og fortelle om. Må hun skrive det - hvis ikke, kan du sende video eller lydopptak til læreren?


Vi er råheldig med skolen, de var vant til digitale løsninger i utgangspunktet og har alltid vært veldig "på" i forhold til elevene, mye oppfølging, små klasser osv, så for oss fungerer dette helt fint. Men jeg er veldig for å omdefinerer oppgaver til noe som faktisk gir læring for det enkelte barn hvis det er behov for det, og hvis skolen ikke får til å se individuelle behov i en slik setting, så må det da være innafor at foreldrene gjør det? Alle veier leder til Rom/det finnes mange måter å oppnå ett gitt læringsutbytte på, ikke sant?

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 10:59   #142
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Og når det gjelder åpning - for oss hadde det vært best om de bare kunne komme med noe konkret nå - vi får hjemmeløsningen til å fungere, men hvis det skal vare ut skoleåret må vi gjøre noen flere fysiske tilpasninger hjemme slik at vi ikke sliter oss/hverandre ut på hvordan vi sitter, støy/møter i løpet av dagen osv...Og det hadde vært lettere å gjøre det hvis man vet det skal vare litt.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 10:59   #143
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Jeg håper både skoler og barnehager åpner igjen over påske. Jeg er også oppriktig bekymret for den hvilken langsiktig konsekvens denne nedstengningen har for de barna som trenger skolen og fritidsaktiviteter som en sosial arena. Det gjelder også de barna som har hjemmet som sitt "fristed" og som nå opplever at skolen plutselig flyttes inn i fristedet. Eller som i utgangspunktet har en trang til å trekke seg unna alt og alle, som nå kan gjøre det uten at de "må" stille på forskjellige arenaer. For noen blir det kanskje et pusterom, men for andre mister de en arena å trene på sosiale ferdigheter uten at de må ta initiativet til samvær med andre selv.

Vi kan gjerne snakke mye om de økonomiske konsekvensene av å stenge et samfunn, men det er jammen en del psykososiale konsekvenser også.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 11:09   #144
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.020
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Nei, vår klarer seg utrolig mye bedre enn fryktet, men ble også kartlagt fra hs og en liten tråd med kontaktlærer på vgs samtidig.

Det er jo både godt og vondt på en gang å være en av familiene her i bygda som altså står oppført på en liste over de som blir fulgt opp.

Ser den. Men det kan godt hende de også andre steder i landet klarer å følge opp vgs-elever altså. Min frustrasjon gjelder i Oslo nå. Ikke at ikke skolene jobber med å følge opp. Rådgivere, miljøarbeidere og lærere står på som bare det, ringer, melder, veileder. Men savner noe sentralt som kan hjelpe.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 22:06   #145
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.961
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Finland stenger til 13.mai. Er jo mulig at det er fornuftig her også.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-20, 15:55   #146
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.328
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Finland stenger til 13.mai. Er jo mulig at det er fornuftig her også.

Når stengte de? Omtrent samtidig med oss?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-20, 15:57   #147
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Jeg håper vi åpner etter påske. På en aller annen måte. Nå har kurven for innlagte flatet ut de siste dagene. Hvis det holder seg gjennom påsken synes jeg stengte skoler koster for mye for den enkelte elev og får samfunnet som helhet til at det kan forsvares at skolene holdes stengt. Jeg er veldig glad det er satt igang et arbeid for å kartlegge smittespredning blant barn.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-20, 19:17   #148
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

I vår kommune, her vi i utgangspunktet har veldig få smittende har vi veldig lite smittevernutstyr. Før helga sa kommunen at de har nok til 67 pasientdøgn. Jeg ser ikke for meg at man kan åpne opp i samfunnet før man har smittevernutstyr på plass over alt. Nå er det stor mangel over alt.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-20, 13:03   #149
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

https://uit.no/nyheter/artikkel?p_document_id=675566

Her regner de på effekten bare i Tromsø;

Sitat:

an forteller at de i noen eksperimenter ser at det å holde skoler og barnehager åpne i 14 dager kan gi en økt smittespredning, som ikke kan reverseres selv om de stenger igjen etter to uker.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-20, 13:18   #150
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Vi planlegger nå for tre-fire ulike muligheter:
1) Fortsatt hjemmeskole
2a) Delvis åpning for 1.-4. trinn
2b) Åpent for alle, men frivillig å sende barna til skolen
3) Åpning for alle

Jeg jobber i den bydelen i Oslo med flest bekreftede smittetilfeller, så jeg kjenner jeg er veldig spent på hva som blir besluttet. Personlig håper jeg nok at skolene blir stengt noe lengre, med mindre man er helt sikre på at en åpning ikke fører til en eksplosjon i antall smittede. Det kan også bli en utfordring dersom mange ansatte blir smittet - noe som er en reell mulighet når 430 mennesker skal være samlet under samme tak i 5-8 timer hver dag....

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-20, 13:24   #151
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.328
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Leser i min avis at Kristiansand anbefaler å åpne barnehager og skoler for de minste (1-4 trinn) etter påske og har sendt ønsket til helsedirektoratet.

Begge mine er eldre enn dette.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-20, 13:29   #152
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 651
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Jeg sier bare se til Italia, Spania, England og USA.

Jeg synes de er 'ville' om de åpner opp rett etter påske. Sannsynligvis vil en ødelegge det arbeidet som er lagt ned i dugnaden. At det er roligere nå er fordi vi har gjennomført dette, og jeg tror det vil ha vært forgjeves om en åpner opp fordi man lar seg presse av storsamfunnet. Jeg er redd for at dette kan bli litt slik som etter f.eks. svineinfluensaen - 'det ble jo ikke så ille som de sa', og så glemmer man alt arbeidet som ligger bak at en katastrofe ikke skjer/eller ikke blir så stor som forutsatt.

I tillegg er det svært lite smittevernsutstyr tilgjengelig, spesielt siden vi ikke har noen felles innkjøpsavtale med EU.

En bør heller forsøke få til så gode tilbud som mulig for barn, ungdom og familier som har et hjelpebehov av noe slag.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-20, 13:35   #153
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.807
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Men kan man se for seg noen delvis åpning av skolen? Feks halve klasser som kommer annen hver dag?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-20, 13:36   #154
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.262
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Jeg snakket med spes.ped til Storebror i går, og hun forstår ikke hvordan de skal greie å holde smittevern-hensynet oppe, hvis alle elevene skal tilbake rett over påske. I klassen til Storebror greier de ikke få 1 meter mellom elevene inne i klasserommet en gang, pga klasserommet er lite og klassen er stor. I garderoben er det sild i tønne, osv osv.

Så jeg er veldig spent på hvordan det blir over påske, jeg tror at det er større sjanse for at det åpner for småskolen, for da kan de fordeles utover hele skolen (men er det da nok voksne til å dekke alle gruppene?) eller at det blir annenhver dag/halv dags opplegg, men det blir jo mer rot for endel, tenker jeg.

Så nei, jeg aner virkelig ikke.

Og hva skjer hvis smitten får rot på skolen, og alle voksne er hjemme syke, eller i karantene?

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-20, 13:40   #155
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.719
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Enig med P.K.

Syns det blir for tidlig å åpne opp barnehager og skoler nå etter påsken.
Smittevern på en småbarnsavdeling? Små barn klarer jo ikke og skal jo ikke være nødt til å forholde seg til avstand.. Skal ansatte i karantene om de føler seg syk? Har man nok vikarer for dette?

Det er så mange spørsmål som dukker opp, og jeg syns det blir for tidlig lempe på noen av tiltakene nå. I Hong Kong hadde de løsnet litt opp(etter en stund med kontroll på situasjonen), og de opplevde raskt at antall smittede økte, som igjen skapte store utfordringer.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-20, 13:49   #156
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.807
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Det er jo mange hensyn og vurderinger som må tas.
Det ser jo også ut som at Oslo, og Osloområder er hardest rammet.
https://www.dagsavisen.no/debatt/kom...emma-1.1692469

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-20, 14:10   #157
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 651
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Jeg tror at uansett hvor mye man nå ber folk om å ikke foreta fritidsreiser, så vil man få en del forflytninger i påskeuken. Selv om de fleste gjør som de er bedt om, så finnes det nok unntak til at man kan få en forflytning av smitte også til områder der det har vært lite smitte fra før. Det bekymrer meg at en del fremdeles tar så lettvint på det.

Man kan være enig/uenig, men jeg tror en del av årsaken til at det ikke har spredd seg mer utover i landet er at deler av landet stengte seg inne med 'søringforbud', og f.eks. at alle som kom 'hjem' fra andre steder i landet måtte sitte i karantene i 14 dager i mange kommuner.

Kommer vi nå i en situasjon der flere flytter på seg, og vi nå har felles kjøreregler i hele landet, er jeg redd resultatet kan bli en oppblomstring noen uker etter påske.

Kina driver jo nå og ser på dette med smitte som spres fra personer som ikke er syke, hvor lenge de er smittebærere etc. Jeg forstår at vi ikke kan stenge ned for evig og alltid, og at det har svært store konsekvenser for oss alle, for noen mer enn andre, men dette er nytt, man vet ikke noe sikkert, og da tenker jeg bedre litt føre var.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-20, 14:18   #158
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.790
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Herover ville åpne skoler og barnehager ført til å at flere eldre ville holdt seg hjemme nå, og ikke vært barnevakter.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-20, 14:28   #159
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.853
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Etter å knapt å ha sett andre enn kjernefamilien siden 13. mars så føles ikke tanken på å starte opp for fult med drøye 500 stk i en skolebygning etter påske ok.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-20, 14:39   #160
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.669
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Jeg tror at om skolene åpner, vil det bli noen form for todeling - med halvparten av elevne og ingen sfo eller noe i duren der. Selv ser jeg ikke for meg at vi er tilbake til skole og fysisk arbeidplass før i mai en gang.

17. mai er sikkert ganske avlyst den også.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no