Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Retningslinjer for sosialt samvær nå

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-20, 14:57   #281
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Jeg tror oppriktig at det største problemet er at folk ikke helt tar innover seg at retningslinjene er nødvendige. Jeg vet ikke om det som må til er ombygging av ishaller til kjølelagere for lik, eller kolonner av militærkjøretøy med døde kropper gjennom gatene? Eller kanskje at bare noen nær oss ligger i karantene? Foreløpig er hverdagen såpass vanlig og til å leve med aktivitetsmessig og økonomisk, at det fortsatt er tjukt av folk på byggevarehus og Plantasjen, og folk som sniker i køen og et forbanna over restriksjoner på polet og apoteket. Min største frykt er at Nordmenn ikke vil forstå, før vi lever i en konsekvens av at vi ikke synes det var nødvendig å være SÅ innmari strenge. Det holder at mannen min får en god hostekule inne i menneskemengden foran malingdisken på Coop, eller at jeg blir smittet på jobb og tar en kjapp tur innom en venninne på søndag og glemmer å sprite meg GODT OG LENGE NOK.

I dag skal vi opp til mine foreldre og sitte ute med pledd og med 2 meters avstand, jeg tar ikke sjansen på å sitte inne. I uka som gikk inviterte jeg til virituell vinkveld med venninner, og det var kjempegøy!

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 15:14   #282
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Mamma har samboer, heldigvis. Og stresser meg stadig med spørsmål om middagsbesøk «og det går vel bra» og det er «stress å handle på nettapotek» - eg har sagt eg kan gå på apoteket for ho, men det er ikkje slik at eg GJERNE gjer det, eg bestiller jo for ho på nettet når eg kan det. Ho har ikkje heilt einmetersforståelsen inne - og er i risikogruppa med tenkte på diabetes alder og kreftoperert for vel ein månad sidan.
I påsken kjem sonen til sambuaren. Han bur i Oslo, og eg trur ikkje dei liksom sjekker kven han har hatt kontakt med dei siste vekene. Jaja. Eg kan ikkje holde ho i bånd, men eg synest ikkje ho er forsiktig nok.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 15:48   #283
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Mente, før det møtet med mine foreldre om en uke er overstått.

Hva vi gjør etter det, det får vi ta litt ettersom det utvikler seg. Men nettopp for å tørre å se mamma neste helg er vi ekstra strenge nå.

Da skjønner jeg, det er veldig lurt. Jeg blir litt satt ut av tanken på hvordan det blir for besteforeldregenerasjonen i familien om dette skal vare kjempelenge.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 15:52   #284
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.272
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Det som jeg synes er litt vanskelig er at det er forventet fra kommunen at mine foreldre stiller opp som avlastning, ettersom kommunen har stengt ned sitt tilbud.

Det strider jo mot alle råd, egentlig. Selv om mamma er noen år unna risikogruppa, og pappa er der bare pga alder, men begge har jo røykt i mange herres år.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 17:14   #285
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.279
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Vi har feira niesen over nettet i dag. Hver familie i sitt hjem foran hver sin skjerm.

Sånn ellers omgås vi lite folk. Han på 12 har vært ute og kjørt hoverboard med to kompiser et par ganger i løpet av uka. Hun på 13 møter ingen. Jeg har gått tur med ei venninne én gang i hele denne perioden. Ellers holder vi oss til hverandre og går litt på veggene. Jeg går av og til tur i nabolaget og får snakket, på avstand, med naboer og foreldre til barn der jeg jobber. Det holder meg fra å bli gal.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 21:32   #286
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg tror oppriktig at det største problemet er at folk ikke helt tar innover seg at retningslinjene er nødvendige. Jeg vet ikke om det som må til er ombygging av ishaller til kjølelagere for lik, eller kolonner av militærkjøretøy med døde kropper gjennom gatene? Eller kanskje at bare noen nær oss ligger i karantene? Foreløpig er hverdagen såpass vanlig og til å leve med aktivitetsmessig og økonomisk, at det fortsatt er tjukt av folk på byggevarehus og Plantasjen, og folk som sniker i køen og et forbanna over restriksjoner på polet og apoteket. Min største frykt er at Nordmenn ikke vil forstå, før vi lever i en konsekvens av at vi ikke synes det var nødvendig å være SÅ innmari strenge. Det holder at mannen min får en god hostekule inne i menneskemengden foran malingdisken på Coop, eller at jeg blir smittet på jobb og tar en kjapp tur innom en venninne på søndag og glemmer å sprite meg GODT OG LENGE NOK.

Fatter ikke at mange tør ta sjanser.
Det har kun vært to uker med restriksjoner. Dette må vi tåle.

Mange barn er da vant til å ha flere uker med ferie på sommeren. Da jeg vokste opp gikk jeg mye alene i sommerferien.

Skjønner at for mange er det tøft, og ikke minst for de mindre barna, og de som fra før ikke har det så bra.

Snakker hyppig med min gamle tante på over 80 år bosatt langt oppe i nord. Hun tar dette med stoisk ro. Jeg har mat og varme i huset sier hun. Blir det for kjedelig kan jeg gå turer. Utrolig positiv dame♥

Har ei på snart 19 år som nok gjerne skulle truffet sine venner, men det har ikke kommet noen spm om det. Heldigvis fungerer skolehverdagen svært så bra. Den nye russedressen henger der til pynt, men ingen sure miner. Tross alt så er det snakk om bagateller i forhold til evnt konsekvenser.
Vi er for oss selv og det går bra. Mannen har hjemmekontor og jeg er nettopp blitt permittert. Min jobb,s hovedkontor ligger Spania, og når jeg hører nytt derfra så er jeg usigelig takknemlig over å få bo her. Der er det et h...
Vi besøker ingen og ingen har kommet hit. Sånn får det være en stund til.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.


Sist redigert av Michelle : 28-03-20 kl 21:51.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 22:36   #287
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Mellomste tulla har tatt frem dem nye (brukte) motorsykkelen sin og vasket og stelt med den og tatt litt bilder. Bare venter på å få kjørt. Hun skulle starter på siste del av kjøreopplæringen nå 1 måned før oppkjøring i mai. Alt av kjøreskolen er nå stengt til over påske i alle fall, og kan da ta tid til langt utpå sommeren før hun kan kjøre opp. Men hun klager ikke. Ikke får hun øvelseskjørt heller siden vi sitter i karantene og hun gjør ikke det.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 22:58   #288
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

I dag møtte jeg fem nabobarn ute alene sammen i klynge.
Her er det to søskenpar og et utenom. Er det innafor?
Jeg går ikke å kjefter eller sladrer (utenom her) om det, men stusset litt over at de hang sammen uten voksne og med null avstand.
Foreldrene er oppegående folk.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 21:27   #289
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

I dag møtte jeg fem nabobarn ute alene sammen i klynge.
Her er det to søskenpar og et utenom. Er det innafor?
Jeg går ikke å kjefter eller sladrer (utenom her) om det, men stusset litt over at de hang sammen uten voksne og med null avstand.
Foreldrene er oppegående folk.

Grupper på 5 er innenfor retningslinjene. Det står heller ingen steder at voksne må være tilstede. De glemte nok avstanden. Kanskje ikke hele tiden, det vet ikke du. Let it go!

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-20, 18:50   #290
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Jeg har ramlet av lasset. Jeg har sagt til mamma at vi ikke kommer på besøk i påskeferien. Men kan vi det likevel nå? Vi er friske, hun er frisk. Vi vil kjøre bil oppover og bare være hjemme hos henne. Ja? Nei?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-20, 18:51   #291
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Man blir jo oppfordret til å unngå fritidsreiser?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-20, 19:24   #292
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Ja, ikke sant? Det var min ellers veldig restriktive venninne som sa det ville være greit, så jeg ble litt forvirret.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-20, 19:27   #293
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Vi er oppfordret til å holde oss mest mulig hjemme utenom å dra på jobben og handle på matbutikken og apoteket. Ellers være hjemme. Og og helst ikke krysse kommunegrenser.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-20, 19:41   #294
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Vi er bare hjemme, med unntak av en butikktur i uka, og verken går på eller har besøk. I påsken har vi dog tenkt å slippe opp litt, men fortsatt innenfor retningslinjene. Jeg har avtalt å gå tur med foreldrene mine, og at de kanskje kan stoppe innom verandaen, og så har jeg bedt en kollega som er aleine i påsken. Det blir i så fall også utendørs, på stor veranda med 3-4 meters avstand. Jeg blir fullstendig gæern av ikke å treffe folk, og siden vi er forsiktige ellers, så tenker jeg det får være innafor. Ungene har hverandre, så de får vente med besøk. Jeg er skeptisk til å la dem treffe søskenbarna også, for jeg stoler ikke på at de greier å holde avstand. Yngste søskenbarn er 2, eldste 9,5.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-20, 20:27   #295
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.272
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Vi slipper bittelitt opp nå.

Ungene skal få til besteforeldre på lørdag til mandag/tirsdag. Det er egentlig imot bedre viten, men situasjonen er sånn at vi bare må.

Og i helgen skal Lillesøster få møte bestekompisen + lillebroren hans. Både hun min, og de to guttene har ikke møtt andre barn siden skolene stengte, så jeg og venninna mi ble enig om at det var innafor. Også tar venninna mi jobben med at Lille Sprettball ikke spretter oppi Lillesøster, og de to store greier å holde avstand.

Hadde det ikke vært for at bestekompisen har vært hos mormor i ukene pga at mora jobber, så hadde de vært "lekevenner" hele perioden, men nå ble det ikke sånn, ettersom de har vært borte.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-20, 20:31   #296
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Vi drar til min eks et par dager i påsken selv om det er annet fylke. Ungene har ikke sett ham på over to måneder, han er alvorlig syk og de trenger å være med ham. Kjører bil, handler mat her og tar med og kjører på røde dager. Lar være å kjøpe lunsj underveis på bensinstasjon slik vi normalt gjør.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 03-04-20 kl 00:24.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-20, 20:41   #297
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi drar til min eks et par dager i påsken selv om det er annet fylke. Ungene har ikke sett ham på over to måneder, han er alvorlig syk og de trenger å være med ham. Kjører bil, handler mat og tar med og kjører på røde dager.

Jeg tenker at det e veldig innafor og en nødvendig reise.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-20, 00:22   #298
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg tenker at det e veldig innafor og en nødvendig reise.

Takk. Barna har knapt sett andre enn meg de siste tre ukene. Jeg har hatt hjemmekontor i tre uker og ellers kun handlet mat og vært på apoteket. Vi tar sjansen; han også. Senere kan vi ikke «garantere» at vi er friske. Det kan bli siste gang vi sees, umulig å vite. Det er ingen tvil om at han er verre. Han kan knapt gå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-20, 01:06   #299
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Så vondt, millact. Klart dere skal reise uten dårlig samvittighet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-20, 01:15   #300
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Millact, det er virkelig helt innafor.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no