Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Brikke til salongbord?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-20, 00:56   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brikke til salongbord?

Jeg har et salongbord i teak som for det meste er fylt med strikketøy, en penn eller to, aviser, bøker, fjernkontroller, hårstrikk, vannglass og alt annet som brukes i løpet av en kveld, men innimellom har jeg lyst til å pynte opp litt. Jeg hadde derfor en plan om å kjøpe en brikke som kunne være et slags samlingspunkt for en lysestake, en liten vase med en blomst og noe annet. Men brikken jeg hadde sett meg ut, passet ikke i fargen. Og med det raste hele pønteplanen min.

Dette var brikken:


Så nå lurer jeg på ett eller annet i bast, kanskje? Men jeg vil at det skal se sekstitalls-tiki ut, ikke Hamptons, liksom. Om dere skjønner forskjellen.

Så hva kan jeg ha på ene enden av bordet for å samle litt pynt, som IKKE er et fat, som er litt mid century modern, og som enten ikke går i ett med teakbordet, eller skjærer med den blågrønne veggen?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-20, 01:12   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brikke til salongbord?

Denne er dra Lind DNA? De har i såfall mange farger på royal design.
Kan være at alle er litt daffe...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-20, 01:24   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brikke til salongbord?

Ingen av fargene fra LindDNA passer dessverre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-20, 12:08   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brikke til salongbord?

Det er ikke et alternativ med et retro serveringsbrett?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-20, 12:11   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brikke til salongbord?

Nei, vi har massevis av brett, men jeg syns ikke det passer her. Jeg har funnet noen kule, tykke saker i vevd jute på Nordic Nest, men med 100 kr i frakt så dobles jo prisen.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 05-01-20 kl 12:18.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no