Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-09, 12:18   #1
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Kul

Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd

Noen av dere kjenner jo til dette fra før, andre kanskje ikke, men long story short ...

I mai solgte vi rekkehuset vårt og 1. juli vant vi budrunde og ble stolte eiere av vår første enebolig. En gammel, erverdig villa fra 1930-tallet, fullt av sjarm og sjel!

For en uke siden overtok vi, uten å ha større planer for hverken det ene eller det andre, men det er jo alltid ting man vi endre på, gjøre mer til sitt eget, finne smartere løsninger osv. Derfor lager jeg denne tråden, som blir en slags kombinert interiør- og oppussingstråd.

Kommer til å legge inn planer ifht. hva vi har tenkt til å endre på, litt etter litt, samt kanskje linke til ting jeg ønsker meg eller kjøper inn til heimen - alt på ett sted! Ikke minst holde dere oppdatert på status og vise frem bilder etterhvert som ting tar til!

Absalones villaliv er igang!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 12:21   #2
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.107
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd

Oppussingstråd?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 12:25   #3
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd

Aller først et par bilder av huset som går over tre etasjer og inneholder stue, kjøkken, WC, bad, vaskerom, tre soverom og kjellerstue. Garasje tilknyttet huset, og det er en liten dukkestue samt et større anneks på 45 kvm på tomten. Sistnevnte uinnredet, men med et stort potensiale vi på sikt har tenkt å utnytte til fulle!



__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Sist redigert av Bomull : 26-11-09 kl 14:24.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 12:44   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd

Jeg vil følge med her.
Så velholdt og pent huset var utvendig, det er jo ganske gammelt og ikke alle hus blir holdt så pene. rateraverfaring:

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 12:46   #5
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd

Huset er som nevnt fra 1930-tallet og den gang var det jo strenge restriksjoner på boligstørrelse, slik at for å få bygge en større enebolig måtte den innredes som en tomannsbolig. I 2. etg har det derfor tidligere vært soverom, stue og kjøkken samt toalett/bad, og etasjen har dertil en planløsning som ikke er helt ideell for en familie på fire - bl.a er rominndelingen i dag slik at man må gå igjennom et soverom for å komme til et annet. Dette rommet har også et eget toalett og utgang balkong. Mange dører og lite vegg, vanskelig å innrede og bruke på en grei måte.

Før vi overtok hadde vi noen tanker om å endre dette, men vi hadde ikke tatt pipen med i betraktning, og derfor utgikk disse planene raskt når vi oppdaget dette. Slo fra oss hele prosjektet en stakket stund, før mannen min (som praktisk nok er tømrer) kom opp med en alternativ løsning ...som igjen ble noe knust av at større deler av bærevegg midt i huset er av betong. Men da ga vi oss ikke og har nå til sist kommet frem til en løsning som innebærer nær sagt total ombygging av hele 2. etg - og til sist vil vi sitte igjen med tre soverom, alle med egen dør, toalett og dør ut til balkong kommer ut av soverom og vi får en liten ekstra krok til kontor/oppbevaring og evt. lek. Dette betyr at samtlige rom blir litt mindre enn de er per i dag, men fortsatt er de gode i størrelse og alt i alt tror jeg dette blir kjempebra!!

Jeg har tegnet på frihånd etter eget hodet, så alle mål/dimensjoner er jo ikke helt rett i forhold til hverandre, men "så godt som", ha det i mente ...

Her er planløsningen i 2. etg per i dag:


Her er planløsning etter ombygging:


Pga. vindu i trapp samt i verandadør vil gangen få god gjennomlysning, også fra soverommene, slik at den ikke blir så mørk - og ingen må gå gjennom andres rom og/eller forstyrre om natten ved evt. toalettbesøk. Det minste soverommet blir også langt lettere å møblere med mer veggflate. Det eneste vi ikke har avgjort er hvor døren inn til dette rommet skal plasseres - om den blir stående som i dag eller om den må flyttes til veggen ved WC pga. åpningen vi må lage til selve gangen. Kommer litt an på bæringen, men det har jo ingen større betydning rent praktisk og får gå seg til etterhvert som vi nærmere oss mål.

Det blir noen hektiske uker vi har for oss!! Skulle egentlig ha flyttet inn nå til helgen, men det blir det jo ingenting av. Mannen min har dog lovet meg at vi skal være inne et sted mellom 20.-22. desember, så får vi bare krysse fingrene - for jul i nytt hus skal ingen få ta fra meg!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 12:49   #6
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg vil følge med her.
Så velholdt og pent huset var utvendig, det er jo ganske gammelt og ikke alle hus blir holdt så pene. rateraverfaring:

Takk for det, Lykken - kjekt med noen "lesere"!

Huset er veldig godt vedlikeholdt generelt, men det er igrunnen penere utvendig enn innvendig - dvs. på visningsbilder og visning ble vi litt blendet og bergatt, mens veldig mye slurv og helligdager har dukket opp nå når vi virkelig får sett og selv skal igang med å fikse ...dårlig grunnarbeide flere steder og det er jo synd, selv om vi ordner opp i det nå da!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 13:04   #7
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Takk for det, Lykken - kjekt med noen "lesere"!

Huset er veldig godt vedlikeholdt generelt, men det er igrunnen penere utvendig enn innvendig - dvs. på visningsbilder og visning ble vi litt blendet og bergatt, mens veldig mye slurv og helligdager har dukket opp nå når vi virkelig får sett og selv skal igang med å fikse ...dårlig grunnarbeide flere steder og det er jo synd, selv om vi ordner opp i det nå da!

Ja, kjenner til dårlig arbeide og rare løsninger på alt mulig rart, vi har et hus fra 1929 med en påbygd del fra 60-tallet. Det har vært en del eiere, og det har vært gjort utrolig mye snålt. Og hver gang vi skal pusse opp noe som helst må man helt inn til bjelkelaget og gjøre alt fra bånn.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 13:33   #8
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd

I løpet av uken som har gått siden overtakelse har vi allerede rukket å gjøre noen mindre endringer i 1. etg. Ikke noe bygningsmessig, men jeg har malt kjøkkenet og er igang med spann og pensel i vindfanget, har også begynt å male et gammelt eik spisebord med fire stoler til, som skal få plass på kjøkkenet når det er helt ferdig.

På kjøkkenet har mannen min har satt inn ny benkeplate, 40 mm svart eik i tøff kontrast til lys innredning. Vi har byttet ut komfyren med koketopp og integrert stekeovn, må bare få montert dette og oljet benkeplaten, så er kjøkkenet ferdig renovert foreløpig. Etterhvert skal vi skifte fronter også, per i dag er det en gammel malt eikeinnredning som har sett sine aller beste dager, men det er ikke en kostnad vi har mulighet til å prioritere i første rekke og på sitt vis setter det et sjarmerende preg og passer med sjelen til resten av huset.

Det tidligere nevnte eikebordet som jeg har pusset ned og nå maler med hvit Bengalac skal få ny bordplate, etter rester av benkeplaten - det ser ut til å bli veldig fint og passer jo ypperlig inn på kjøkkenet. Nå mangler jeg bare noen 7eren-stoler ...

Slik så kjøkkenet ut før (bilder fra prospekt):






Fargen på veggen var i virkeligheten slett ikke så lys som den ser ut til å være, og et par dager etter overtakelse minnet den meg mest om noe jeg vil definere som kamelbæsj ( ) og veggene er nå malt i en lys gråblå farge fra Jotun, Alladin. Ny benkeplate er som sagt på plass og vi skal kle veggen mellom benk og overskap, samt sokkelen, mer stålplate (slik det sees over komfyren). Alle hvitevarer er i stål utførelse. Ja, for ikke å snakke om at alle lister skal skiftes ut, og helt sikkert laminaten etterhvert.


Sist redigert av Bomull : 26-11-09 kl 14:11.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 14:11   #9
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd

Det gjenstår en del finpuss, vask og rydd før kjøkkenet kan vises frem i sin nye prakt, men her er noen underveis-bilder med status per nå:









Valgte å kle enden av skapet med benkeplate ved komfyren, synes det ble veldig fint!




Med gardiner jeg har tatt med hjem for å prøve ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 14:18   #10
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.292
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd

Følger med!

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 14:34   #11
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.018
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd

Hm, denne må jeg jo abbonere på. Jeg har jo fulgt deg så tett i huskjøpsprosessen, så må jo delta litt i "sesong 2".
Ser ut som dere er veldig godt i gang, og et skikkelig koselig sted.

Og så en digresjon:
Vi mangler gardiner!!! Og det gjorde et litt uheldig utslag i går:
Andre "østeuropeeren" ringte på døren, og viste frem et laminert kort med noe tekst på. Jeg sa mitt sedvanlige No thank you, og lukket døren uten å lese. Det var bare det at jeg var på vei inn i dusjen og kippet på meg dunjakka når jeg tittet ut. Så hentet jeg baby, gikk inn på badet og dusjet. Da min mann kom hjem 5-7 minutter senere, sto han fortsatt utenfor!! Han har trolig tittet inn baderomsvinduet som ligger like ved inngangen der det er en stripe under så man kan fint kikke inn om man står ved vinduet.
Ufattelig ekkelt. Mannen ringte politiet og meldte fra. Det blir jo ikke gjort noe, men da har de ihvertfall liggende en melding.

Ikke meningen å kuppe tråden din, men slik går det når man mangler gardiner!! Hadde bare frosting på noe av vinduet.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 14:49   #12
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd

Så flott hus, og for en nydelig farge dere har valgt på kjøkkenet! Blir spennende å følge med videre!

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 15:01   #13
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd

Lyst og koselig kjøkken. Gleder meg til å følge med.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 22:57   #14
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd

Se så; da har vi revet alt som skal rives foruten en lett betongvegg mellom vårt og Bøllens soverom, som altså skal bli gang. Vi fikk oss forøvrig en god latter da vi begynte å rive; fant i samme rekkefølge brystpanel, x-antall lag maling og tapet, sponplate, panel og panel på BEGGE sider av en innervegg. Det ble noen lag vegg i en og samme vegg, for å si det sånn - og TO turer på søpla!

Her er litt bilder fra den prosessen:

En skjønn retro barnetapet som dukket opp bak lister og panel




Her står jeg i trappen og tar bildet inn på Bråkebøtta sitt rom gjennom dør som skal tettes og ser rett på dør ut til balkong og WC til høyre.

Fondveggen vi skal ta av til gang


Samme vegg (fondvegg) fra motsatt side, Bøllens rom. Murveggen som må meisles ned.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 22:57   #15
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd

...og til sist, ferdigrestaurert kjøkkenbord og stoler!
Utgangspunkt


Tataaaa!!



__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 23:01   #16
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd

WOW, så fint bordet ble!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 23:30   #17
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd

Kjempefint alt sammen, blir spennende å følge med!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 23:49   #18
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd

For en nydelig villa, noe slikt kunne jeg absolutt tenkt meg om lommeboka hadde tilatt det!

Og jeg må bare gjøre sånn; for effektiviteten deres. Kjøkken og kjøkkenbord ser jo superflott ut, og i 2 etasje er dere jo godt i gang.

Lykke til videre, her må jeg følge med!

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 00:25   #19
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd

Flott hus! Imponert over spisestuen med før og etter bilder. Det ble kjempefint!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 06:18   #20
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.857
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd

Så flott spisestuen ble etter oppussing. Imponert.

Barnetapeten som har vært der var jo nydelig.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no