Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Siv Jensen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-09, 09:50   #61
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Smilefjes: Jeg er redd du forenkler situasjonen litt. Det er ønsketenkning å tro at FrP bare drar velgere så lenge Siv er ung og sjarmerende (). Jeg tror at det er politikken; menneskesynet, fremmedfrykten og grådigheten som lokker velgerne. Dessverre.

Dette er så vidt jeg har skjønt bekreftet via spørreunderssøkelser og statistikk. Iallefall ut i fra det jeg leste i boka Frp-koden. Folk stemmer på Frp fordi på grunn av (den manglende) miljøpolitikken, fremmedfiendligheten og den generelle sytingen som har med verdispørsmål å gjøre. At Frp vil rasere fagforeningene og store deler av det Frp står for økonomipolitisk er Frp sine velgere veldig i mot. Problemet er at Frp får blest om verdispørsmålene, det er disse tingene som gir dem velgere. Ikke så rart at Siv Jensen bruker store ord som snik-islamisering. Hun vet at det trekker velgere, og får fokus bort fra en økonomisk politikk som er helt hinsides.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 09:52   #62
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Siv Jensen

Irma: Bør jeg lese FrP-koden?

  Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 09:55   #63
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Siv Jensen

Så lenge Siv Jensen setter ord på det veldig mange nordmenn tenker og føler langt inni seg, så kommer hun til å fortsette å sanke stemmer. Det hun kommer med er selvfølgelig ren propaganda og fullstendig irrasjonelt, men det er følelsene våre også. Det er vel derfor det fungerer så bra.
Jeg vet jeg bryter Godwin's lov nå, men siden Per Kristian Foss var ute før meg: det var jo nettopp dette Hitler gjorde i Tyskland. Han hentet fram de mest ekle og paranoide tankene og følelsene tyskerne (og mange flere) hadde og satte ord på dem på en slik måte at alle forsto det. Enkle resonnementer som fenget. Det virker åpenbart ennå.

__________________
Propellen 2005 Stoikeren 2008
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 10:00   #64
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Dette er så vidt jeg har skjønt bekreftet via spørreunderssøkelser og statistikk. Iallefall ut i fra det jeg leste i boka Frp-koden. Folk stemmer på Frp fordi på grunn av (den manglende) miljøpolitikken, fremmedfiendligheten og den generelle sytingen som har med verdispørsmål å gjøre. At Frp vil rasere fagforeningene og store deler av det Frp står for økonomipolitisk er Frp sine velgere veldig i mot. Problemet er at Frp får blest om verdispørsmålene, det er disse tingene som gir dem velgere. Ikke så rart at Siv Jensen bruker store ord som snik-islamisering. Hun vet at det trekker velgere, og får fokus bort fra en økonomisk politikk som er helt hinsides.


Er det lov å grine en skvett nå når alt håp er ute?

  Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 10:02   #65
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Siv Jensen

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men ja hun blir mer og mer uspiselig. Jeg stemmer blått selv, men jeg synes måten hun apellerer til den relativt 'enkle' delen av befolkningen er utrolig kvalmt.

Så vidt jeg vet er det ingen politiske partier som ikke er enige i at økt innvandring gir en del utfordringer som vi må løse, og det er heller ikke sånn at de andre gir etter for det. Synes både Per Kristian Foss og Jonas Gar Støre sa mye bra i går. Bl.annet at det ikke er 'snikislamisering' å tilby mennesker Halal-mat. Og Jeg synes Per Kristian Foss sine paralleller til mellomkrigstida er helt på sin plass. Det at man forsøker å henge ut en gruppe mennesker som nærmest får skylden for alt galt i samfunnet.

FRP får ikke min stemme nå, det har de heller aldri fått. Har tidligere hatt litt sansen for Siv. Tenkt at hun var en ressurs, ei grepa dame, men i feil parti. Men nå ser det ut til at det har rabla for henne

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 10:53   #66
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Jeg mener det ikke som skjellsord. Kun en observasjon. Veldig mange jenter stemmer SV. Tror ikke jeg kjenner noen menn som stemmer på dem.

Mange menn stemmer SV, min feks.

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Irma: Bør jeg lese FrP-koden?

Alle bør lese frp-koden. Den er god.

Irma: du har helt rett, det er sosionomene jeg kjenner i partiet, jeg mener.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 10:58   #67
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Siv Jensen

til Mim her; og Saera Khan på TV i går! Som sier at Siv har en del poeng, men gjør dette på en klønete og tildels fremmedfiendlig måte. Siv er jo like klønete som meg.

Støre gjorde et mindre godt utrykk på TV igår. Han startet bra, men tapte seg veldig.
Ellers synes jeg Siv Jensen har litt for mange rynker enn alderen skulle tilsi, er hun ikke under 40?

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 11:14   #68
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.757
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Jonas gjør da ikke dårlig inntrykk? :fnys:

Min kollega, ivrig Frp-er og jævlig dommTM, prater ikke til meg etter at jeg kalt Siv "ei jævla nazi-berte". Det var sagt med snert og litt humor, men det gikk ikke hjem. Jeg synes bare det er deilig å ikke høre hans banale tolkninger av sinnsvake problemstillinger.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 11:15   #69
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.407
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Ellers synes jeg Siv Jensen har litt for mange rynker enn alderen skulle tilsi, er hun ikke under 40?

Jeg regner med at dette var en spøk basert på dine tidligere tabloide og, etter eget utsagn, klønete måter å si ting på?

If not - why?

Ellers syns jeg det er unnskyldende å kalle Siv Jensen for klønete, da hinter man om at hun vil så vel stakkar, men ikke får det helt til. Jeg tror ikke hun vil vel engang.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 11:25   #70
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Siv er barn av soltilbedende 80-tallet og storrøyker, ikke rart man blir litt herja og pergamentaktig da. Men det har jo ingenting å si for om hun er bra eller dårlig.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 11:26   #71
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg regner med at dette var en spøk basert på dine tidligere tabloide og, etter eget utsagn, klønete måter å si ting på?

Det var litt på siden, og ikke ment som å taes helt alvorlig

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 11:28   #72
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jonas gjør da ikke dårlig inntrykk? :fnys:

Min kollega, ivrig Frp-er og jævlig dommTM, prater ikke til meg etter at jeg kalt Siv "ei jævla nazi-berte". Det var sagt med snert og litt humor, men det gikk ikke hjem. Jeg synes bare det er deilig å ikke høre hans banale tolkninger av sinnsvake problemstillinger.

Nazi-kortet blir jo dratt opp litt for ofte, da.... og bidrar med null positivt, bare fordumming. Jeg ble litt skuffa over Foss der.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 11:30   #73
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Synes også Mim sier mye klokt her. Siw Jensen og Frp må tas på alvor, og de tør å snakke om ting andre ikke gjør. Jeg er sosialist (stemmer ikke SV) men jeg er også skeptisk til den totalt ukritiske holdningen mange av partiene (spesielt SV) har til innvandring.
Jeg er enig med Frp i at det bør stilles strengere krav til innvandrere f.eks. Er nok preget av at jeg etter mange år i skolen møter foreldre (mødre i stor grad) som snakker utrolig dårlig norsk etter kanskje 10 år i Norge! Innvandrerjenter snakker også som regel mye dårligere norsk enn brødrene sine, selv om de har bodd nøyaktig like lenge i Norge. Hvorfor det, mon tro? Joda, Frp setter fingeren på noe viktig når det gjelder innvandringspolitikken, ingen tvil om det. Jeg kunne aldri drømme om å stemme på dem, men jeg skulle ønske andre partier kunne komme på banen i innvandringsspørsmålet også. Det er litt for mye snillisme i Norge, hadde partier som SV og AP f.eks vært litt "tøffere i trynet", spesielt i innvandringspolitikken, tror jeg nok FRP hadde mistet mange stemmer til dem.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 11:32   #74
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.407
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Problemet er jo at mange av forslagene til frp vil jo bare forverre integreringen, ikke gjøre den bedre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 11:36   #75
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Problemet er jo at mange av forslagene til frp vil jo bare forverre integreringen, ikke gjøre den bedre.

Hvilke forslag tenker du på da?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 11:52   #76
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.407
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Bl.a. stemmer de konsekvent mot gratis kjernetid i barnehager, og ønsker å gjøre det økonomisk lettere for dem som ønsker å være hjemme med barna. Barnehager må være noe av det beste integreringsverktøyet man har.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 12:20   #77
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Bl.a. stemmer de konsekvent mot gratis kjernetid i barnehager, og ønsker å gjøre det økonomisk lettere for dem som ønsker å være hjemme med barna. Barnehager må være noe av det beste integreringsverktøyet man har.


Ja! Det ser man svært tydelig her hvor jeg bor, hvor gratis kjernetid er innført. Siden det gjelder uavhengig av partitilhørighet, religion, etnisk bakgrunn og hudfarge kan ingen rope opp om forskjellsbehandling, og barna lærer seg flytende norsk, og foreldrene lærer hvordan hele organiseringen i fht. barnehage og skole fungerer. Genialt!

Ellers synes jeg det er direkte tåpelig å trekke frem Siv Jensens ytre. Som om ikke holdningene hun fremviser er diskusjonsgrunnlag nok, lissom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 12:27   #78
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.407
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

og foreldrene lærer hvordan hele organiseringen i fht. barnehage og skole fungerer. Genialt!

Veldig godt poeng. Vår barnehage gjør masse for å få med de somaliske foreldrene, og nå møter alle på foreldremøtene, mødre og fedre. Norskkunnskapene er varierende, men de hjelper hverandre, de deltar i FAU og som du sier, de lærer mye om hvordan systemene fungerer. Dette tar de med seg videre til skolen, og kontakten mellom hjemmet og skolen blir bedre. Og akkurat det er superviktig hvis barn begynner å skli ut på noe vis.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 24-02-09 kl 14:04.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 12:28   #79
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ellers synes jeg det er direkte tåpelig å trekke frem Siv Jensens ytre. Som om ikke holdningene hun fremviser er diskusjonsgrunnlag nok, lissom.


Jada, jada. Jeg ser det er en avsporing. Gikk det ikke litt på at så lenge hun var ung og pen var det noen som stemte på henne. Når hun ble kjerring ville de ikke lengre stemme på henne. Ser man på rynkene over overleppa er hun kjerring allerede.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 12:31   #80
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Jada, jada. Jeg ser det er en avsporing. Gikk det ikke litt på at så lenge hun var ung og pen var det noen som stemte på henne. Når hun ble kjerring ville de ikke lengre stemme på henne. Ser man på rynkene over overleppa er hun kjerring allerede.

Øh, avsporinger er jeg vel sjelden i mot, men i det øyeblikket man begynner å trekke frem politikeres ytre virker det som om man har gått tom for argumenter. Hvis Siv Jensen begynner å argumentere med at det er Jens Stoltenbergs utseende som skaffer AP velgere hadde man ropt opp om lavmåls hersketeknikker.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no