Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken mascara er du fornøyd med?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-19, 21:09   #41
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Mange forskjellige da. Så er det det å klare å velge en...
Her fant jeg oversikt over forskjellen på Loreal sine. Ser ut som at den jeg har hatt tidligere, den lilla, har vært ok.
https://www.blush.no/product/822533/...illion-lashes#

Jeg ler litt av beskrivelsene, og lurer på om jeg skal velge "spektakulert volum med sofistikert presisjon" eller "partymascara som gir vippene definert volum". Spektakulært eller definert? Hvis man da ikke skal være vill og gal, og gå for den rosa, som gir vågalt volum.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 08-03-19 kl 11:40.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-19, 23:14   #42
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?

Jeg har prøvd veldig mange forskjellige typer mascara, men de fleste drysser ned i øynene slik at øynene svir og renner. Det er så plagsomt og vondt at jeg er på evig leting etter god mascara. Den som fungerer best er faktisk Max factor masterpiece.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 11:24   #43
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?

Jeg liker Max Factor, nå Dark Magic waterproof. Likte godt Clump Defy, men den har jeg ikke funnet i vannfast på en stund. Var også veldig godt fornøye med Dior Iconic.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 15:22   #44
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.


Skal prøve Elisabeth Arden Grand Entrance next.

Kom i posten i dag, allerede prøvd på. So far so good. God å jobbe med, tiltross for silikonbørste. God lengde, bra volum. Tror dette blir bra!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 15:32   #45
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?

Kjøpte den Estee Lauder Double Wear Zero Smudge i dag siden det var 20% på Kicks. Jeg er spent på den siden all mascara i det siste har drysset og blitt svart under øynene ganske fort.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 23:17   #46
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?

Jeg er fornøyd med Maybelline Lash Sensational. Billig, lett tilgjengelig og bøyd og tett børste.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no