Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva ser du på Netflix nå?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-19, 17:51   #441
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Du må gå inn på The People - O.J. Simpson og sesong 2. Det var derfor jeg ikke fant den heller.

Fant! Men snakk om å gjemme godbitene.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv  
Gammel 08-01-19, 17:52   #442
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Fant! Men snakk om å gjemme godbitene.

Ja, helt enig! Sto tips lenger opp i tråden, ellers hadde jeg aldri funnet den. Har hatt lyst til å se serien siden jeg fikk vite at Matt Bomer var producer på en episode ...

amylin er ikke aktiv  
Gammel 08-01-19, 18:16   #443
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Forøvrig har jeg oppdaget Odd Mom Out på NRK - ganske så morsomt om en mamma som skiller seg ut på Upper Eas Side i NY. Lettbeint underholdning.

Takk for tips!

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 08-01-19, 19:05   #444
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Ser «StartUp» på Viaplay nå. 3 sesonger.
Slettes ikke dum. 8.1 på imdb.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 08-01-19, 19:30   #445
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Vi ser The Fall nå. Krim fra Belfast.
Spennende og litt utdratt som ofte engelske krim er.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Åh, britisk krim! Da skal jeg prøve The Fall inn mot det nye året.

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

The Fall er spennende!

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Binga The Fall i høst! Bra serie!

The Fall er bra!

Einaste ulempa med den, er at eg har fått problemer med å ta Bjørnar Moxnes seriøst etter at eg såg den.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 08-01-19, 19:32   #446
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Er det andre enn meg som ser Sabrina? Den er hakket mørkare enn den forrige TV-serien frå slutten av nittitalet. Eg er litt hekta.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 08-01-19, 19:39   #447
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Er det andre enn meg som ser Sabrina? Den er hakket mørkare enn den forrige TV-serien frå slutten av nittitalet. Eg er litt hekta.

Den slukte jeg raskt. Jeg elsker alt som har med hekser, demoner, vampyrer og alt sånt overnaturlige greier.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 08-01-19, 19:42   #448
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg sparer Assassination of G.V. til helga - da skal jeg koble ut alt annet og binge.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 08-01-19, 22:22   #449
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Skulle ønske de hadde MasterChef der. Jrg trenger noe å se på mens jeg trasker på tredemølla. Ikke overnaturlig. Ikke komplisert. Forslag?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv  
Gammel 08-01-19, 23:32   #450
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Stort smil

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Er det andre enn meg som ser Sabrina? Den er hakket mørkare enn den forrige TV-serien frå slutten av nittitalet. Eg er litt hekta.

Vi likte den Godt, med unntak av julespesialen, manus og filming hadde skjedd på kort tid og den var skikkelig dårlig.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 08-01-19, 23:33   #451
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Skulle ønske de hadde MasterChef der. Jrg trenger noe å se på mens jeg trasker på tredemølla. Ikke overnaturlig. Ikke komplisert. Forslag?

Ny sesong Australia starter på TLC 13. januar tror jeg.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 09-01-19, 06:44   #452
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Har enorme forventninger; den fokuserer på Andrew Cunanan, han som drepte Versace, og Darren Criss har nå vunnet både Emmy og Golden Globe for rollen. Har sett litt av de første episodene, men kvaliteten var så dårlig at jeg valgte å vente med resten til jeg kunne se det skikkelig.

Var bare tilfeldig at jeg oppdaget at den var kommet på Netflix, for den kommer ikke opp som eget søk, bare som S2 av The People vs. OJ Simpson.

Takk for tips! Begynte å se i går.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 09-01-19, 10:12   #453
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.490
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Skulle ønske de hadde MasterChef der. Jrg trenger noe å se på mens jeg trasker på tredemølla. Ikke overnaturlig. Ikke komplisert. Forslag?

Jeg ser Fuller house sånn helt ikke-komplisert og lettbent. (ikke på tredemølla da, legging av barn, bretting av klær og sånn) Altså netflix-oppfølgeren til Full house (under samme tak)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 09-01-19, 11:08   #454
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Skulle ønske de hadde MasterChef der. Jrg trenger noe å se på mens jeg trasker på tredemølla. Ikke overnaturlig. Ikke komplisert. Forslag?

White collar, Elementary, Travels with my father, den der dokumentaren om crazy people som løper dritlangt i mange dager i et ultraløp (hjelpsomt, I know), Brooklyn 99 ( ), Inbetweeners. For eksempel. De to siste er komedier. De to første politi-drama-ish. Alt er ukomplisert og uten overtnaturlige ting.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 09-01-19, 11:48   #455
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Skulle ønske de hadde MasterChef der. Jrg trenger noe å se på mens jeg trasker på tredemølla. Ikke overnaturlig. Ikke komplisert. Forslag?


Anbefaler Nailed It!

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 09-01-19, 12:19   #456
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Takk for supre tips.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv  
Gammel 09-01-19, 14:12   #457
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

The Fall er bra!

Einaste ulempa med den, er at eg har fått problemer med å ta Bjørnar Moxnes seriøst etter at eg såg den.

- Aha - derfor jeg alltid får DEN creepy følelsen når jeg ser BM!

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 09-01-19, 14:15   #458
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Vi ser på The Americans. Spennende og så er det noen veldig morsomme møter med åttitallet av og til.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 09-01-19, 19:05   #459
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Skulle ønske de hadde MasterChef der. Jrg trenger noe å se på mens jeg trasker på tredemølla. Ikke overnaturlig. Ikke komplisert. Forslag?

The good place.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 09-01-19, 23:19   #460
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Nå har jeg nettopp binget meg gjennom den australske serien Secret City. Jeg pleier å styre unna australske serier, men denne var superspennende! Politisk thriller, med masse veldig interessante vendinger. Anbefales! Også er den med fantastiske Anna Torv fra Fringe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no