Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-19, 14:52   #181
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Jeg tok meg i å myse på kokeboka i undring over hva som står på favorittmenyen der i huset.


Sist redigert av Madicken : 20-05-19 kl 15:00.
Madicken er ikke aktiv  
Gammel 20-05-19, 14:54   #182
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Nå har jeg litt problemer med å forstå meg på boligstyling generelt, men for meg ser det ut som de har et fat med egg på det ene hagebordet?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 20-05-19, 14:57   #183
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Dette er jo en tydelig stil, helt gjennomført, og dyrt gjennomført også. Det er jo en ærlig sak, tenker jeg, samme om det er ikea-stilen, shabby chic eller dansk design eller elvisrocka eller hva det er. Men akkurat denne stilen er det jo grisedyrt å få til, med masse bruk av marmor og gull og håndlagde stålelementer. Og så er segmentet med folk som liker det veeeeldig smalt. Så da blir det vanskelig å få solgt det for det man har lagt inn i det, om man ikke har noe annet som også er perfekt, som beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet.

Det blir som Nenne sa et annet sted, at noen ganger legger folk ut bolig for det de trenger å få betalt, ikke det det er verdt for en kjøper, sammenlignet med andre objekter.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 20-05-19, 15:26   #184
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Fascinerende, gjennomført overdådig og unorsk stil, vi skal liksom være så enkel og nøysom selv om vi gjør det dyrt. Folk fra andre land gjør det gjerne motsatt.
Rask sjekk viser link til et firma innen rustfritt og sveis, det forklarer nok trapper osv i stål. Har gått med noen arbeidstimer der, tenker jeg.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 20-05-19, 15:39   #185
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Ellers ser det ut til at det nye store salgsobjektet på Finn er Gastromat.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 20-05-19, 15:47   #186
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ellers ser det ut til at det nye store salgsobjektet på Finn er Gastromat.

Ja maskinen deres har jo gått i stykker og er til reparasjon, så det krydderet kommer jo ikke i butikken igjen før nærmere sommeren. Så finner du en butikk som har lager så er det jo bare og hamstre og selge videre.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 20-05-19, 15:50   #187
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Er folk så avhengige av Gastromat altså? Det tror jeg ikke jeg har hatt i hus på ca 20 år.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 20-05-19, 16:01   #188
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Er folk så avhengige av Gastromat altså? Det tror jeg ikke jeg har hatt i hus på ca 20 år.


Jeg har aldri brukt Gastromat selv, men begge ungene mine har fått det hos andre og blir helt salige når de snakker om det.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå  
Gammel 20-05-19, 16:04   #189
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Tror kanskje jeg brukte det en del på ostesmørbrød i tenårene. Kan ikke si at jeg savner det, i alle fall ikke nok til å betale 5000 for en liten boks.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 20-05-19, 16:19   #190
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Jeg har en boks som jeg tror gikk ut på dato i 2012. Selge den som retro, kanskje? Jeg ser folk gjør det på alt som er gammelt og umoderne.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 20-05-19, 22:43   #191
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ingen som har lenket til denne enda?

https://www.finn.no/realestate/homes...kode=147591816

Ok folkens, hvem legger inn første bud?

Den dampbadstuen. Ser for meg at det har blitt spilt inn diverse shady filmer i den kåken der.

Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 20-05-19, 23:41   #192
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Jeg synes egentlig det huset var ganske stilig jeg. Likevel, jeg kunne virkelig ikke tenkt meg å bo med så mye harde materialer, det må jo bli vanskelig å få en stille kveld, annet enn kanskje på takterrassen.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 20-05-19, 23:53   #193
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Dette er jo en tydelig stil, helt gjennomført, og dyrt gjennomført også. Det er jo en ærlig sak, tenker jeg, samme om det er ikea-stilen, shabby chic eller dansk design eller elvisrocka eller hva det er. Men akkurat denne stilen er det jo grisedyrt å få til, med masse bruk av marmor og gull og håndlagde stålelementer. Og så er segmentet med folk som liker det veeeeldig smalt. Så da blir det vanskelig å få solgt det for det man har lagt inn i det, om man ikke har noe annet som også er perfekt, som beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet.

Det blir som Nenne sa et annet sted, at noen ganger legger folk ut bolig for det de trenger å få betalt, ikke det det er verdt for en kjøper, sammenlignet med andre objekter.

Huset hadde jo en merkelig kombinasjon mellom minimalistisk ytre, maksimalistisk indre, som selv om den er svært gjennomført, ikke har så stort nedslagsfelt og en heller dårlig beliggenhet rett ved en trafikkert vei. Tror ikke de kan få en pris i nærheten av det har kostet med de dyre materialvalgene de har hatt.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 08:09   #194
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Er folk så avhengige av Gastromat altså? Det tror jeg ikke jeg har hatt i hus på ca 20 år.

Salig mormor brukte Gastromat på alt.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 09:21   #195
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ellers ser det ut til at det nye store salgsobjektet på Finn er Gastromat.

Æsj, eg var for sein.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 07-06-19, 08:47   #196
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

https://www.finn.no/realestate/homes...kode=148038612

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 07-06-19, 09:21   #197
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Hanskene i vinduskarmen. (Ja. det var mye mer å si om boligen og hagen altså, men det var noe av det særeste.)

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 07-06-19, 10:27   #198
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Hanskene i vinduskarmen. (Ja. det var mye mer å si om boligen og hagen altså, men det var noe av det særeste.)

Jeg synes hanskene så ut til å dekke over lysholdere, jeg tenkte beskyttelse mot vann og innsekter når de ikke er i bruk. Med andre ord, jeg tenkte at det var smart.

Der kunne jeg fint ha bodd, med ansatt gartner, husholder, renholder og lærer for de 6-7 flyktningungdommene jeg hadde tatt med meg dit.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 07-06-19, 10:41   #199
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg synes hanskene så ut til å dekke over lysholdere, jeg tenkte beskyttelse mot vann og innsekter når de ikke er i bruk. Med andre ord, jeg tenkte at det var smart.

Der kunne jeg fint ha bodd, med ansatt gartner, husholder, renholder og lærer for de 6-7 flyktningungdommene jeg hadde tatt med meg dit.

Jeg også, om jeg hadde hatt 60 millioner til overs, som jeg ikke visste hva jeg skulle bruke på.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 07-06-19, 11:00   #200
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Men hva er det der for noe? Følger alle skulpturene med?


(de hanskene står på et gelender, usikker på om det er beskyttelse som Strå sier, eller en kunstinstallasjon siden alle hadde ulik farge)

-ea- er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no