Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Konvertere fra Samsung til Iphone og tilbake igjen

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-16, 13:06   #1
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.388
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Konvertere fra Samsung til Iphone og tilbake igjen

Går det an, er det lurt eller dumt?

Saken er den at min trofaste Samsung S5 er en tur hos mobildoktoren, i mellomtiden har jeg fått låne en hardfør SamsungS2, som har litt dårligere kapasitet enn hva jeg har vent meg til. Nå har jeg stående tilbud om å låne en nesten ny Iphone 6, og etter 4 dagers tørke frister det å få tilgang til alle apper og et godt kamera igjen.

Noen jeg kjenner godt sier at det vil være vanskelig å eventuelt konvertere adresselister og diverse tilbake til android, om jeg nå skal få telefonen tilbake eller får en ny android på garantien. Er det paranoid skremselspropaganda, eller bør jeg være forsiktig?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no