Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hva betyr :meelopers: ?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 20:59   #41
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva betyr :meelopers: ?

Jeg har blitt helt ødelagt i hodet mitt. I går hørte jeg en historie om en antatt pedofil som holdt til i en badstue hvor det vanker en del barn. Hele tiden satt jeg og så for meg et merkelig lite vesen med øyne på stilk Det tar seg ikke ut å sitte og humre da man hører slike historier








For ordens skyld: det var ingen barn som hadde blitt utsatt for noe, mannen hadde forduftet fra stamstedet da folk begynte å reagere på han.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 22:37   #42
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva betyr :meelopers: ?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Joda. Vedkommende heter "Uregistrert", mener jeg å huske.

Åh ja. Uregistrert ja. Kan ikke huske å ha sett henne her?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 23:47   #43
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva betyr :meelopers: ?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Vi burde ha en egen blærette-smiley.

JA! Det må man ha. Jeg er nemlig veldig ofte blærete og besserwisser.
Hvordan skal den se ut da? En som kammer håret i en slik bølgete frisyre kanskje? Eller en som ser nedlatende på en smiley under seg?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 23:54   #44
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.114
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betyr :meelopers: ?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Åh ja. Uregistrert ja. Kan ikke huske å ha sett henne her?

Det er mulig hun har skiftet nick. Det ble jo litt belastet etter hvert.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 00:18   #45
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betyr :meelopers: ?

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

JA! Det må man ha. Jeg er nemlig veldig ofte blærete og besserwisser.
Hvordan skal den se ut da? En som kammer håret i en slik bølgete frisyre kanskje? Eller en som ser nedlatende på en smiley under seg?

Denne ser litt blærette ut da...

Og denne er selvtilfreds ihvertfall...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 00:52   #46
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva betyr :meelopers: ?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Denne ser litt blærette ut da...

Og denne er selvtilfreds ihvertfall...


Ja, den så blærette ut!

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 02:13   #47
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva betyr :meelopers: ?

http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...te#post5383612

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 09:50   #48
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betyr :meelopers: ?

Å, ja! Der var jo blærette-diskusjonen også. Fantastisk!

Dette er et så vakkert innlegg, at jeg bare må fremheve det ekstra ved å sitere det her:

Sitat:

Vet dere hva mennene deres tenker om hva som skjer her inne?

Det vet jeg....
Jeg vet selvfølgelig ikke hva alle synes, men jeg har fått høre hva en håndfull synes.....
Jeg er ikke aktiv her inne lenger, rett og slett fordi jeg synes mange her inne er blærette bedrevitere, akkurat det synes mennene også.....
Tenk over det....

Ps. selvfølgelig er dette et åpent forum hvor man kan lufte tanker å be om råd, men her inne er det blitt litt fanatisk til tider....

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 17:00   #49
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva betyr :meelopers: ?

Sitat:

Vet dere hva mennene deres tenker om hva som skjer her inne?

Det vet jeg....

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 15:59   #50
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva betyr :meelopers: ?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Uttales "meilouper".


Kanskje enda mer: "meiloupør"

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 21:36   #51
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betyr :meelopers: ?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg tror de ser slik ut:
Andre heller mer til denne eller denne varianten.

Jeg ramlet over denne i et bildesøk på Google, og kom straks til å tenke på denne tråden. Så får det heller bare hjelpe at jeg blåser liv i en gammal og utdatert tråd.

For dette må jo vel også være en peode?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 08:44   #52
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betyr :meelopers: ?

Fiiine peoden, Miss Norway.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 09:01   #53
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva betyr :meelopers: ?

Endelig kan jeg sove om natten igjen. Jeg har ligget og grublet på alle disse uttrykkene helt siden jeg kom hit, det var deilig å endelig få en forklaring på dem.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 09:45   #54
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betyr :meelopers: ?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg ramlet over denne i et bildesøk på Google, og kom straks til å tenke på denne tråden. Så får det heller bare hjelpe at jeg blåser liv i en gammal og utdatert tråd.

For dette må jo vel også være en peode?

Denne bør inn i uttrykksikonsamlingen.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, meelopers

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no