Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Fremkalling av digitale bilder, formatering?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-06, 14:30   #1
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fremkalling av digitale bilder, formatering?

Jeg fikk digitalkamera til jul for nesten to år siden, og siden da har jeg ikke fremkalt et eneste bilde! Det begynner å bli på høy tid nå, og i den forbindelse ,urer jeg på en ting:

Jeg har prøvd å fremakalle en gang, men da ble noen av bildene litt rare, spesielt noen jeg har fått av min mor som hun har redigert. Hun sier at jeg "bare" må formatere før jeg fremkaller, men hva vil det si da?
Jeg sitter med to års familiebilder, pluss en hel haug fra bryllupet vårt, og vil jo helst at de skal bli så vellykka som mulig!

Noen luringer som kan hjelpemeg? Jeg har tenkt å bruke Fotoknutsen.

Skal jeg velge vanlige bilder: Beste tilpasning, eller skal jeg velge 10x13 eller 10x15?

Dette lurer jeg på.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no