Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Unngå "likes" frå kommersielle aktørar i newsfeeden på facebook

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-13, 16:07   #1
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.558
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Unngå "likes" frå kommersielle aktørar i newsfeeden på facebook

Her http://www.aftenbladet.no/nytte/digi...ref_map=%5B%5D er ei oppskrif på korleis ein kan skru av alle dei irriterande annonsene i newsfeeden. Ein kan bare gjere det for si eiga del, så eg har delt og håper at eg slipper å sjå meir til Idar Vollvik og Brunsberg sine annonser.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 16:10   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.239
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unngå "likes" frå kommersielle aktørar i newsfeeden på facebook

Det står jo ikke noen oppskrift på dette her? Kun at de har prøvd å fjerne annonseoppdateringene, uten resultat.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 16:11   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.239
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unngå "likes" frå kommersielle aktørar i newsfeeden på facebook

Eller, det er en film der også ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 16:14   #4
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.558
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unngå "likes" frå kommersielle aktørar i newsfeeden på facebook

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Eller, det er en film der også ja.

Jo, det er ein film som viser korleis du kan gå inn i privacy -> ads og deretter kor du skal velje "ingen" eller "no one", på å bli brukt i reklame. Ulempa er jo at kva enkelt må gjere det, slik at ein har ingen garanti for at dei som liker Idar Vollvik faktisk gjer det.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 18:19   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.524
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unngå "likes" frå kommersielle aktørar i newsfeeden på facebook

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Her http://www.aftenbladet.no/nytte/digi...ref_map=%5B%5D er ei oppskrif på korleis ein kan skru av alle dei irriterande annonsene i newsfeeden. Ein kan bare gjere det for si eiga del, så eg har delt og håper at eg slipper å sjå meir til Idar Vollvik og Brunsberg sine annonser.

Hm, dette er bare å fjerne at navnet ditt blir brukt i annonser hos andre, det stopper ikke annonsene å komme opp i newsfeeden din, tror jeg. Jeg har iallfall hatt på "ingen" på annonse-greia mi i lange tider, men får likevel opp irriterende reklamer når jeg henger på face. Merker det som spam, uten at jeg aner om det hjelper.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 18:24   #6
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.558
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unngå "likes" frå kommersielle aktørar i newsfeeden på facebook

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hm, dette er bare å fjerne at navnet ditt blir brukt i annonser hos andre, det stopper ikke annonsene å komme opp i newsfeeden din, tror jeg. Jeg har iallfall hatt på "ingen" på annonse-greia mi i lange tider, men får likevel opp irriterende reklamer når jeg henger på face. Merker det som spam, uten at jeg aner om det hjelper.

Eg forstod det slik at då blir ikkje ting eg har likt brukt i venner sin newsfeed. For at eg skal slippe annonsene, må alle vennene mine stille på "ingen". Men jo fleire som gjer det, jo færre annonser blir det.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 18:58   #7
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.524
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unngå "likes" frå kommersielle aktørar i newsfeeden på facebook

Ja, da er vi enige. Trodde ikke det var sånn du mente.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no