Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletrestjerne - sølv eller gull?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-19, 20:43   #21
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletrestjerne - sølv eller gull?

Opprinnelig lagt inn av Gri, her.

Eg liker veldig godt mi i gull, sjølv om eg vanlegvis går for sølv i mange samanhengar. Eg heng den opp med sløyfe i vindauget i adventstida, så vert den flytta til toppen av treet når det vert pynta.

Å, det var jo en veldig fin måte å få fullt utbytte av stjerna!

VI har falt på gull - både jeg og mannen er enig, selv om vi normalt sett trekkes mer mot sølv, så er det gull som vi faller mest for her.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 22:51   #22
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletrestjerne - sølv eller gull?

Vi har den i gull i large, og har pynt i gull og rødt på treet. Jeg synes julepynt kan bli «litt mye», så vi har ikke så mye pynt utenom treet.

På hytta har vi et lite tre uten stjerne. Der har vi julepynt i sølv og hvitt som vi har arvet, og som jeg ikke har funnet stjerne eller spir som passer til.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 23:08   #23
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletrestjerne - sølv eller gull?

Synes du den i large er passe? 24 cm lengde/høyde.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 23:48   #24
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletrestjerne - sølv eller gull?

Vi har den i gull, husker ikke om det er large eller medium. (Kjøpte den i fjor på 50% et eller annet sted.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 07:57   #25
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletrestjerne - sølv eller gull?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Har du den største? Jeg er veldig dårlig på å visualisere størrelse, så greier det ikke, men om stjerna på dette bildet er en størrelse Large, så ser det jo litt voldsom ut? (men den er jo så fiiiiin)

Den største, ja. Men dama på bildet har da valgt seg et lavt/pinglete tre (?), så med et litt raust tre synes jeg ikke large blir for mye. Tvert imot synes jeg toppstjerner uten lys i godt kan være litt store.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 10:11   #26
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletrestjerne - sølv eller gull?

Ja, har landet på large - den var billigst på royal design - og tror det blir fint. Det er sant som du sier: Den må telle litt når den ikke har lys.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no