Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvor får man kjøpt norske pins og badges?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-24, 12:48   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hvor får man kjøpt norske pins og badges?

Jeg er på utkikk etter pins og nåler med typisk norske motiv til 17-åringen som er i Italia. (Flagg og annet.) I tillegg skal jeg ha rotnorske postkort og evt. andre småsuvenirer. Jeg har tenkt å prøve meg på den store suvenirbutikken i Lille Grensen i ettermiddag, men er det noen som har andre tips? Jeg har nå stilt meg sånn at det er for seint å handle på nettet, så det må være i Oslo evt. på Romerike. Kan noen huske å ha sett sånne småting noe sted?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-24, 13:42   #2
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt norske pins og badges?

Amerikaneren her elsket suvenir butikkene på rådhusplassen. Jeg la ikke spesielt merke til om det var mye pins og nåler der, men det antar jeg nesten at de har. De hadde i hvertfall mye annet ræl som turister faller for

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-24, 13:55   #3
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt norske pins og badges?

Jeg mener jeg så de hadde sånne pins og mere til på Folkemuseet også, om ikke Rådusplassrn innfrir.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-24, 13:58   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt norske pins og badges?

Lurer på om de til og med har dette på Narvesen (den store) på Oslo S jeg ass.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-24, 14:01   #5
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt norske pins og badges?

Må det være nye ting? Hva med å lage et innlegg her eller på FB og spørre om noen har pins liggende - som de vil kvitte seg med? Husker jeg samlet selv under OL på Lillehammer ( ) og de kan du gjerne få hvis jeg finner dem.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-24, 14:29   #6
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt norske pins og badges?

Jeg sjekket pinssamlingen min. Jeg har fire eller fem som kan sendes til deg, 2-3 stykker tipper jeg er midt i blinken. Ski-VM I 1982 (?), Olavsgruva Røros og Trysilrypa 2013. Om du tror de er noe, prikk meg adressen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-24, 14:30   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt norske pins og badges?

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Må det være nye ting? Hva med å lage et innlegg her eller på FB og spørre om noen har pins liggende - som de vil kvitte seg med? Husker jeg samlet selv under OL på Lillehammer ( ) og de kan du gjerne få hvis jeg finner dem.

Tusen takk for det - og en god idé, men jeg har ikke så god tid på meg. Vi reiser sørover allerede på lørdag. De trenger ikke være nye. Her ser dere hvordan de bruker nålene - på jakkene til utvekslingsorganisasjonen sin, Rotary.


Takk for flere gode forslag! Rådhusplassen er i gangavstand fra kontoret.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg pins.JPG (1,81 MB, 55 visninger)
__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no