Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Potesokker som faktisk sitter på?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-23, 18:56   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Potesokker som faktisk sitter på?

Den firbeinte liker ikke kulda, han løfter bena etter tur når vi er ute og vil helst bare hjem. Jeg kjøpte et sett i fjor, men de virker ikke. Han vil ikke ha dem på og klarer fint å riste dem av seg.

Han er en shiba, ca 12,5 kg.

Tips?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 19:38   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.732
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Potesokker som faktisk sitter på?

Ingen tips, har ikke hund. Skjønner hunden godt jrg med å ikke ville være ute i kulda.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 19:41   #3
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Potesokker som faktisk sitter på?

Det tror jeg ikke finnes. Ingen av våre tre par sitter fast, iallfall.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 20:06   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Potesokker som faktisk sitter på?

Jeg bruker non-stop potesokker til min bichon havanais på 7 kg. Må strammes godt og ikke være for store.
Han forsøker få de av seg på første turene hver vinter før han husker hvor godt det er å ha de på.

https://www.fjellsport.no/merker/non...BoCNjYQAvD_BwE

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 20:15   #5
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Potesokker som faktisk sitter på?

Vi bruker noe lignende dette:
https://www.petxl.no/seleverkstedet-...CABEgKASfD_BwE

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 20:30   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Potesokker som faktisk sitter på?

Det er kun Non-Stop Long Distance Booties vi har fått til å sitte fast på vår hund. Og vi har prøvd utallige. Minus for at de ikke er så slitesterke, men de er billige og det er dyrt å miste potesokker rundt omkring også. Vi har flere sett, og de det går hull i gjør tjeneste på barmark før de kastes.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 21:45   #7
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Potesokker som faktisk sitter på?

Hvordan få hunden til å faktisk bevege seg med potesokker? Det lurer vi på. Det er bom stopp når sokkene kommer på, og helt avstivet kropp.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 21:51   #8
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Potesokker som faktisk sitter på?

Jeg husker ikke merket, men våre er kjøpt på Felleskjøpet, kostet 99 kr for et sett med fire sist vinter og de sitter ordentlig når borrelåsen strammes. Jeg bruker slike på to labradorer, den ene en kjempestor hann på nesten 45 kg (slank) og den andre en liten tispe. Jeg bruker de også på min 14 kg tunge terrier. Jeg har aldri hatt trøbbel med at de faller av.

Potesokker krever tilvenning. Ta de på inne eller ute , strø noen biter med favorittgodteri rundt om eller finn favorittleken . De fleste trenger å forstå at de klarer å bevege seg med slike rare greier på føttene.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-23, 07:36   #9
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Potesokker som faktisk sitter på?

Bruker noen røde sokker fra Felleskjøpet, husker dessverre ikke merket. Fester borrelåsen ganske stramt, og hunden fikk absolutt ikke lov å riste dem av seg. Nå er hun ni år og selvsagt vant til sokkene sine.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-23, 13:26   #10
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Potesokker som faktisk sitter på?

Jeg skulle bare innom for å finne ut hva potet-sokker er for noe.

Så da forsvinner jeg igjen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-23, 14:49   #11
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Potesokker som faktisk sitter på?

Non-stop er de eneste sokkene som blir sittende over tid, og som han ikke kler av seg. Dra borrelåsen godt til. Vi bruker sokker som er en størrelse større enn de han normalt ville brukt, for å få dem litt opp på leggen.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-23, 16:32   #12
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Potesokker som faktisk sitter på?

Vi har også non-stop. Fikk dem anbefalt i dyrebutikken på Geilo. Viktig å prøve på og få riktig størrelse. Vi har ulike størrelser på for- og bakbeina til vår bichon havanais på ca 6 kg. Rød foran og blå bak hvis jeg ikke husker feil. Må også strammes godt. De funker på snø, men dersom det er saltet og vått av og til, synes jeg ikke de er noe bra. Da blir det vått og saltet trenger inn på potene. Jeg løser dette ved å bære henne over saltede gater.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no