Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Selskapskjoler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-24, 12:03   #1
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 23.118
Blogginnlegg: 216
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selskapskjoler

Hvor kjøper man litt penere kjoler til viktige anledninger, for eksempel hvis man skal gifte seg litt?

Jeg tror det er nødvendig med fysisk butikk og antar at Oslo har best utvalg? Jeg ser ikke for meg noen tradisjonell brudekjole, men den bør jo være penere enn hverdagskjolene jeg stadig bruker. Den må ha litt fasong og ligge kledelig på type romslig dame med mye bryst.

Tips til hvor jeg bør lete?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-24, 12:15   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 29.297
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selskapskjoler

"... gifte seg litt"

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-24, 12:17   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.496
Blogginnlegg: 266
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Selskapskjoler

Floyd blir ofte nevnt i slike sammenhenger.
https://www.floyd.no/kjoler/selskapskjoler

Og gratulerer!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-24, 12:19   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.496
Blogginnlegg: 266
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Selskapskjoler

Bytimo har også mye fint synes jeg. De har butikk i Bogstadveien.

https://bytimo.com/category/womenswear/dresses

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-24, 12:22   #5
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.471
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Selskapskjoler



Floyd tenkte jeg også på.

__________________
2006-2010-2013
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-24, 12:23   #6
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.391
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Selskapskjoler

Mette Møller har enn så lenge fremdeles butikk i Kirkegata i Oslo.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-24, 12:33   #7
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.391
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Selskapskjoler

Er Frøken Dianas Salonger for hverdagslig?

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-24, 12:47   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.793
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selskapskjoler

"gifte seg litt" -
Whitestory er en butikk google forteller meg at finnes i Oslo - det ser ut som de har fine kjoler - selv om f.eks denne ikke er veldig brudete, er den jo feiende flott, tenker jeg


Og om du ikke blir mørkredd av alt bling'et på startsiden, ser det ut som om denne butikken og har en god del selskapskjoler - og brudekjoler. De har systue og det står du ikke trenger å ha time
https://www.alexandraritzi.no/

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-24, 13:17   #9
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.641
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selskapskjoler

Bytimo, gjerne concept store hvor de oftere har tidligere kolleksjoner på salg og litt mer spesielle ting.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-24, 14:10   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 28.020
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selskapskjoler

Whitestory, ja.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-24, 15:45   #11
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.692
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selskapskjoler

Whitestory skulle jeg også inn og foreslå.

Eller hva med denne? Synes den er nydelig (har hatt samme modell i annen farge før) https://carma.no/kjoler/festkjoler/h...CABEgK5dfD_BwE

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-24, 16:04   #12
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 23.118
Blogginnlegg: 216
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selskapskjoler

Floyd ja, selvfølgelig! De pleier å ha et pent snitt til meg. Vi har en avdeling i nærheten her også.

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

Er Frøken Dianas Salonger for hverdagslig?

Det er favorittbutikken min til vanlig, men de har ikke veldig pyntede kjoler? De har en absolutt favoritt som jeg gjerne kunne brukt, men den er gul og mønstrete. Det er ikke en farge jeg vil se spesielt frisk ut i.

Whitestory skal sjekkes opp, det har jeg aldri hørt om før. Mette Møller står på planen, det ser ut til at de har mitt snitt også. Jeg har sett mye på de kjolene, men aldri prøvd en på.

Veldig fin passform på den du linker til Storm, selv om jeg ikke vil ha hvit. Må sjekke ut det merket.

Takk for mange gode tips! Jeg må surfe litt (og planlegge bytur).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-24, 16:39   #13
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 19.007
Blogginnlegg: 351
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selskapskjoler

Frøken Diianas har en glitrejumpsuit som ser ut som en million dollar.

Jeg hadde glatt giftet meg litt i en sånn. https://www.frokendianassalonger.no/...rod?option1=XS

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-24, 16:47   #14
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 23.118
Blogginnlegg: 216
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selskapskjoler

Ja, den er nydelig! (Men helt feil fasong til meg og jeg må ha ermer).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-24, 06:53   #15
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.826
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Selskapskjoler

På Floydbutikken i Grensen (Oslo) har de stort utvalg selskapskjoler. Mye mer enn andre Floydbutikker så vidt jeg vet. Camilla Pihl kan også ha pene kjoler opp til større størrelser. Gratulerer!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-24, 08:00   #16
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.651
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Selskapskjoler

Jeg kjøpte kjole i en brudekjolebutikk da jeg giftet meg, de hadde et godt utvalg av selskapskjoler som ikke var typiske brudekjoler.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-24, 08:59   #17
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.942
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selskapskjoler

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Whitestory skulle jeg også inn og foreslå.

Eller hva med denne? Synes den er nydelig (har hatt samme modell i annen farge før) https://carma.no/kjoler/festkjoler/h...CABEgK5dfD_BwE

Wow, den hadde jeg valgt om jeg skulle giftes litt og ikke ha på bunad. Hadde valgt den blå. Den var flott!

__________________
♥ Storebror, des. 2010 Lillesøster, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-24, 21:27   #18
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 13.156
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Selskapskjoler

Vil bare poppe inn og si at Floyd har 25% på eget merke i nettbutikken nå i kveld. Veldig greit å bestille og returnere, så da kan du prøve i ro og mak hjemme

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-24, 06:38   #19
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.877
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selskapskjoler

Gratulerer!
Må bare innom og tipse om www.confettibird.no som har rause drømmekjoler med masse stoff og mye fest. Hvis du scroller nedover i nettbutikken vil du finne flere lange kjoler på salg, blant annet en lyseblå Zou Bisous dress.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-24, 07:52   #20
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.821
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Selskapskjoler

Gratulerer

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no