Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tyrkia i mai

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-07, 11:43   #1
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tyrkia i mai

Vurderer å bli med søstra mi og hennes to gutter + mine foreldre til Tyrkia i mai...Driver og elle melle'r her.
Skal jeg dra?
Skal jeg dra alene?
Skal jeg ta med de to største jentene? (Minste er utelukket)

Må isåfall ta fri størstejenta ei uke fra skolen.

Må få ut fingeren og bestemme meg snart...

Noen tips og gode råd eller ord på veien til avgjørelsen?

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 12:19   #2
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tyrkia i mai

Jeg syns du skal dra. Min bror og forloveden var der i fjor i mai og det var helt fantastisk sa de..
Hvorfor ikke ta med den minste og?
Hvis hennes gutter skal være med syns jeg du skal ta med dine jenter også..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 12:23   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tyrkia i mai

Ja, ta med deg de eldste og dra. Mai er en fin tid i Tyrkia (om du skal til syden-områdene av landet da).

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 12:24   #4
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tyrkia i mai

Den minste er uaktuall, for jeg vil kose meg med de to største hvis de skal være med. Mini kommer bare til å spise sand osvosv. Lite utbytte av turen. Gubben skal være hjemme - han nekter å fly

Tanken min er også at siden søstra mi skal ha med gutta vet jeg ikke om jeg er interessert i å dra på sydentur sammen med unger, selv om det ikke er mine egne.
Gubben mener jeg nå fortjener å dra på tur alene, uten unger, og koble av skikkelig - men det blir da ikke det når jeg likevel skal være sammen med tantegutta....
Søstra mi og foreldrene mine har vært der flere ganger.

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 12:25   #5
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tyrkia i mai

Jeg har fri uansett i denne perioden (har utvidet mammaperm fram til august).

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 12:55   #6
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tyrkia i mai

Ja men da syns jeg du skal ta med deg de to eldste og kose deg med familien der nede.
Tror du ikke dine jenter hadde blitt lei seg om du dro av gårde med nevøene dine og ikke dem? Men du gjør som du vil. blir sikkert en fin tur for deg

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:51   #7
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tyrkia i mai

Klart du skal dra! De to største er jo så store at det er ingen sak å ha de med. Dessuten er jeg sikker på at de setter stor pris på å være med mamma alene på ferie uten lillesøster. Det er godt å ha mamma litt alene

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 15:17   #8
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tyrkia i mai

Ta med deg de to eldste og dra. Jeg ville ikke dratt uten noen av ungene hvis det var andre unger med.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no