Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-08, 19:38   #41
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Hadde ikke hurtigsvar telt, hadde jeg hatt så og si 0 innlegg.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 00:44   #42
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Men hva er egentlig meningen med å begrense tilgangen til nye medlemmer?
Vi er jo alle foreldre, og dette skal være et forum for foreldre ...
Er det bare meg som syns det ...?

Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 00:54   #43
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Opprinnelig lagt inn av Monnin, her.

Men hva er egentlig meningen med å begrense tilgangen til nye medlemmer?
Vi er jo alle foreldre, og dette skal være et forum for foreldre ...
Er det bare meg som syns det ...?

Fordi enhver idiot ikke skal kunne komme inn hit og hente seg informasjon og bruke det til whatnot. VIL man være medlem, så kommer man inn kjapt nok. Ergo er det en trygghet for brukere at bots og tullinger ikke legger alt man skriver tilgjengelig på google. Eller noe.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 00:56   #44
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Som Sitron sier: Dette er for å hindre spambots og denslags, og fordi vi ønsker oss aktive brukere, og ikke at tilfeldig forbipasserende skal kunne lese alt som postes her. Fem innlegg tar det ikke mange minuttene å skrive, hvis man faktisk ønsker å være aktivt medlem her.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 00:57   #45
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Det er vidunderlig lite troll her inne - jeg er stort fan av ryktesystemet. :elske fp:

  Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 01:01   #46
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Troll? Hvor? *ut og lete*

jah. Jeg leste det er et vidunderlig lite troll osv. :klaskepanne:


Nå går jeg og legger meg.


Sist redigert av Slettet bruker : 09-12-08 kl 01:32.
  Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 01:30   #47
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Fordi enhver idiot ikke skal kunne komme inn hit og hente seg informasjon og bruke det til whatnot. VIL man være medlem, så kommer man inn kjapt nok. Ergo er det en trygghet for brukere at bots og tullinger ikke legger alt man skriver tilgjengelig på google. Eller noe.


Joda, skjønner det, men det kan man jo allikevel gjøre etter fem innlegg ...
Men jeg mener ikke lage storm i vannglassene her, jeg bare lurte ...

Nå gleder jeg meg til jeg kan se på enda flere spennende sider og innlegg her inne!

Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 01:31   #48
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Jeg trodde ikke botsene kunne skrive særlig med innlegg her.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 01:35   #49
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Men det er ca. 600 registrerte uten innlegg, kanskje man kan slette inaktive brukere?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 13:10   #50
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Men det er ca. 600 registrerte uten innlegg, kanskje man kan slette inaktive brukere?

Jeg synes ikke det er noen grunn til det, men det kan jo hende andre mener noe annet. I så fall synes jeg i alle fall det også burde ses på om brukeren har vært logget inn i det siste.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 13:16   #51
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes ikke det er noen grunn til det, men det kan jo hende andre mener noe annet. I så fall synes jeg i alle fall det også burde ses på om brukeren har vært logget inn i det siste.

Vi har en gang tidligere slettet brukere med 0 innlegg som ikke hadde vært pålogget siste 90 dager, kanskje på tide å gjøre det igjen snart. Det frigjør jo brukernavn.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 13:18   #52
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes ikke det er noen grunn til det, men det kan jo hende andre mener noe annet. I så fall synes jeg i alle fall det også burde ses på om brukeren har vært logget inn i det siste.

Ikke noe big deal for meg altså, men det er jo ikke i tråd med ønsket om aktive brukere.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 13:21   #53
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Vi har en gang tidligere slettet brukere med 0 innlegg som ikke hadde vært pålogget siste 90 dager, kanskje på tide å gjøre det igjen snart. Det frigjør jo brukernavn.

Ja, det synes jeg er en grei måte. Folk som bare kommer innom og registrerer seg og så glemmer hele greia trenger man jo ikke å ta så veldig hensyn til.

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Ikke noe big deal for meg altså, men det er jo ikke i tråd med ønsket om aktive brukere.

Sant nok, men jeg foretrekker gulrot fremfor pisk. Altså, jeg foretrekker å oppfordre folk til å poste ved å gi dem ekstra "goder" når de gjør det, fremfor å "tvinge" dem til å poste ved å true med å slette dem hvis de ikke gjør det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 17:34   #54
Poku
helt grønn
 
Poku sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
Innlegg: 58
Poku har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet



Så hvis man lager en presentasjonstråd så teller ikke det?

__________________
Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet
Poku er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 23:06   #55
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Opprinnelig lagt inn av Poku, her.



Så hvis man lager en presentasjonstråd så teller ikke det?

Nei. Skravleforumet og presentasjonsforumet har ikke skrudd på innleggstellerne. Ikke fordi det ikke er bra å presentere seg, for det er jo en hyggelig ting å gjøre, men fordi man ikke nødvendigvis skal opparbeide seg rettigheter i forumet ved å si; velkommen, velkommen, velkommen, - en haug med ganger. Man skal bidra ordentlig for å få rettigheter.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 22:51   #56
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

*pokker*

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 18:41   #57
Yrkesaktiv husmor
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 2
Yrkesaktiv husmor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Dette var en viktig informasjon som skulle stått noe om når man registrerte seg. Regler er dog regler så en får nok bare bøye seg i støvet da
Håper jeg kvalifiserer meg da med tid og stunder.

Yrkesaktiv husmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 18:43   #58
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

5 innlegg er vel ikke akkurat uoverkommelig dersom du har tenkt å være her inne?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 18:49   #59
Lita
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

5 innlegg er vel ikke akkurat uoverkommelig dersom du har tenkt å være her inne?

Nei.
Jeg husker at jeg ikke engang reagerte på at jeg måtte ha 5 innlegg, ikke husker jeg heller hvor jeg skrev de innleggene. Jeg bare registrerte det når jeg vervet ei venninne inn hit. :ivrig:

  Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 19:34   #60
Millivilli
Aktiv
 
Millivilli sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 217
Millivilli er litt kul
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Jeg får ikke lest noen blogger jeg. Har jeg for lite innlegg eller rykte, eller hva?

Millivilli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no