Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Kaketips - barneselskap

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-18, 10:47   #41
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kaketips - barneselskap

Vi kjørte alternativ i går. Barna fikk hver sin lille plante i en potte (eggeglass kjøpt på Nille) som forhåpentligvis blir til firkløver.

Jeg kan også fortelle at kaken som forsvant var den tradisjonelle sjokoladekaken, rabarbraen min ble urørt, mens banankaken var det flere som smakte og likte.

Agurkstengene var også populære.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-18, 11:02   #42
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaketips - barneselskap

A propos potteplante, det hadde jeg nesten glemt. Har man ikke så veldig mange gjester, og plass i fryseren, kan man lage blomsterpottedessert.

Det har vi gjort et par ganger, og det er alltid stor wow-effekt, og skikkelig søtt og stas! Da trenger man ikke så mye mer. Det er ganske enkelt å lage til, bare is med knust oreokjeks på toppen, med en liten bit kake (gjerne fra butikkhylla) i bunnen. Men det krever at du har plass til å sette de små pottene i fryseren. Her er fra 7-årsdagen til snuppa mi. Det skal jeg jammen lage igjen snart.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 1047909_10151423207711213_941137277_o.jpg (131,7 KB, 24 visninger)
Filtype: jpg 1008920.jpg (51,8 KB, 19 visninger)
__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 19-06-18 kl 11:09.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no