Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ukjente katter som kommer inn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-18, 10:37   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Ukjente katter som kommer inn

Ukjente katter som kommer inn i huset, gjennom åpne soveroms vindu, er det noe man må leve med når man bor i boligfelt?

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 10:42   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ukjente katter som kommer inn

Hvor åpne er vinduene da? Bor i boligfelt, men ingen katter kommer inn her annet enn nabokatten og bare hvis verandadøren står åpen.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 10:50   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukjente katter som kommer inn

Her står selv dørene på vidt gap store deler av dagen, og vi har likevel ikke hatt fremmede katter i hus.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 10:53   #4
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ukjente katter som kommer inn

Vi har ikke fått katter inn igjennom vinduer bortsett fra våre egne. Men skjer av og til at det kommer inn katter igjennom katteluken i kjelleren. Da er heldigvis kattene våre raske til å jage ut inntrengeren. Skal snart skifte den ut med en chipluke, da slipper vi det.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 11:18   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukjente katter som kommer inn

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Skal snart skifte den ut med en chipluke, da slipper vi det.

Haha, jeg kjenner en familie som hadde det. Katten deres lærte seg til å slippe inn kompiskattene ved å stille seg nær nok til at chippen ble utløst og de andre kunne gå inn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 11:19   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ukjente katter som kommer inn

Hmm, det har vi slitt med i mai og utover nå når dette veldige finværet varte.
En konkret katt. Kommer opp på terrassen og ligger i utesofaen om natten. Vi har hund - den er riktignok mindre enn de fleste katter og heldigvis har det ikke blitt noe kamp.

Jeg har ikke peiling på katter og har vært engselig på at katten skal fly på voffen men det har gått bra sålangt.

Hunden vår er svært rolig da og den tusler bare rundt og er litt engstelig. Jeg løfter ned katten og bærer den ned på gresset. Maaaange ganger og sier husjivei. Men den kommer opp straks etterpå.
Det verste er alt håret som ligger igjen. Synes jeg har hår i nesen og overalt....
Hunden vår er helt røytefri så vi er ikke vant til hår overalt.

Men på torsdag hadde eldstemann fri og han turte ikke å ha verandadøra åpen for han visste at vi ikke ville ha katten inn. For katten hadde ligget i sofaen hele dagen. Og han turte ikke ta i den...

Så voffen vår kom ikke ut.
Når jeg kom hjem da så sprayet jeg med sånn "Get away" spray som vi har fra vofsen vår var valp og vi sprayet når han hadde bæsjet inne.
Sprayet trappen opp til terrassen og hele plattingen nede på gressnivå og etter det har vi ikke sett den. Aner ikke om det hjalp men håper...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 11:34   #7
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ukjente katter som kommer inn

Soveromsvinduet står på vidt gap nå når det er så varmt, hender soverom verandadøra står åpen også, for å få inn nok luft.

Det er to forskjellige katter det er snakk om. :/ Jeg er fryktelig lite begeistret for å få de inn i huset, men jeg aner ikke om det er noe å gjøre med det.
Og er ikke helt villig til at vi ikke kan lufte slik vi bruker, fordi at nabokatter ikke skjønner hvor de bor.

Mulig jeg er både sur og gretten der, men jeg aner ikke.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 11:38   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukjente katter som kommer inn

Kan du sette opp myggnett? Det finnes jo sånn som man fester enkelt med borrelås.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 11:46   #9
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ukjente katter som kommer inn

Det kan jeg sikkert. Men erfaringsmessig så går de ganske fort istykker.



Jeg er vel egentlig rett og slett litt irritert, men skjønner at å ta det på velforeningssiden på fb ikke er noen god ide, da det allerede er kranglig nok der pga en sak, at jeg får ut litt gruff her og ikke terger på meg naboer.

For den sure gamle damen inni meg tenker "det må da for pokker gå ann å holde de dyrene inne hvis de ikke greier å holde seg til eget hus, for hadde jeg villet ha katt i huset, så hadde jeg skaffet meg katt"

(jada, jeg vet. Jeg er sur og vrang. Jeg VET det)

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 11:46   #10
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ukjente katter som kommer inn

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Haha, jeg kjenner en familie som hadde det. Katten deres lærte seg til å slippe inn kompiskattene ved å stille seg nær nok til at chippen ble utløst og de andre kunne gå inn.

Vi har tre hokatter som er lite begeistret for andre som kommer på territoriet deres, så tror ikke de kommer til å slippe noen inn frivillig. Det er jo ofte slik vi merker at det har kommet noen inn, for plutselig springer en av kattene bort til trappa, freser og har stor hale og så hører vi at det smeller i luka nede når besøket finner ut at det ikke var så lurt å dra på besøk til oss.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 11:48   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukjente katter som kommer inn

Jeg syns ikke du er vrang, jeg hadde blitt temmelig oppgitt selv.

Vi har opplevd å få en fremmed katt inn i leiligheten ved to anledninger, men da har det føltes så absurd (siden vi bor i blokk) at det ikke har irritert.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 11:48   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukjente katter som kommer inn

Vi hadde ei lita grå katte på besøk rett som det var, og var hun ikke hos oss, gikk hu på rundgang hos naboene. Vi bar henne alle hjem, i tur og orden, men til ingen nytte. Hun kom dog inn gjennom verandadøra, når den sto oppe. Det var riktig plagsomt, for vi hadde jo kontroll på vår egen katt, hvor han var i tilfelle vi skulle bort for helga og slikt, men plutselig måtte vi ta høyde for at det kunne være ei katte til innomhus, og hun var en mester i å gjemme seg vekk. En gang fant jeg henne tilfeldig da jeg skulle lukke klesskapet mitt etter å ha rydda inn tøy fra vaskekjelleren - jeg gikk til og fra, og døra sto åpen - og der, fra ei hylle, så jeg en grå hale som hang ned. Jeg tror eierne til katta flytta (med katta) etter en stund, for plutselig så ingen av oss noe til den lenger.

Nuvel. Om katta du får på besøk kommer inn vinduet, ville jeg som Tallullah nevner, forsøkt myggnetting om det er mulig. Ellers finnes det diverse «katt deg vekk» -sprayer man kan bruke å spraye på steder man vil at katter skal holde seg unna - kanskje du kan spraye vinduskarm og området utenfor vinduet med dette?

Jeg ga en slik spray til ene naboen vår, da hun hadde baby som sov ute i barnevogn, sånn ar hun kunne spraye rundt der vogna sto i tilfelle katta vår skulle finne ut at den var god å ligge i, og jeg hørte aldri noe om at katta nærma seg vogna.

Det finnes også diverse krystaller man kan legge i blomsterbed og slikt for å holde katter unna, disse krystallene utskiller ei lukt katter ikke kan like.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 12:00   #13
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ukjente katter som kommer inn

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns ikke du er vrang, jeg hadde blitt temmelig oppgitt selv.

Vi har opplevd å få en fremmed katt inn i leiligheten ved to anledninger, men da har det føltes så absurd (siden vi bor i blokk) at det ikke har irritert.

Første gangene lo jeg bare, men nå er det skjedd så ofte at det komiske har gått over. Haha.

Første gangen fikk jeg nesten hjertestans, sto plutselig en katt i gangen og kikket på meg.
Og en gang hoppet den inn etter at storebror hadde lagt seg på det soverommet; det skapte en del baluba kan man si.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 12:21   #14
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukjente katter som kommer inn

Jeg synes alle her er veldig snille. Kjøp 3-4 billige sprukeflasker og gi pus det glatte lag når den dukker opp. Evt fang den og lever den til dyrebeskyttelsen. Er den chippet får eierene seg en skikkelig overraskelse. Er den ikke chippet er du kvitt den.

Hilsen katteeier.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 12:31   #15
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ukjente katter som kommer inn

Snille? Hva skal vi gjøre da? Tuppe den ut? Nei, det skjer ikke.
Sprayflaske med hva? Vann? Har ikke peiling på katter jeg.

Men er det positivt at kattens hale står rett opp? Jeg er livredd når jeg løfter den for at den skal gå berserk og klore meg. Den har såvidt frest når jeg har løftet den men kanskje den skjønner at det er vår hund som bestemmer her.. aner ikke..
Denne katten gikk rundt i gaten og nå i hagen her og så opp på terrassen så lurer på om det er de som er ganske nyinnflyttet litt oppi gata. Vi har ikke gitt den noe så håper den skjønner at den ikke kan holde til her.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 12:32   #16
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukjente katter som kommer inn

Ja, hvis katten har halen opp og med en liten snei på tuppen, så er den vennlig og interessert.

Og sprayflaske med vann er effektivt, ja.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 12:32   #17
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ukjente katter som kommer inn

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Snille? Hva skal vi gjøre da? Tuppe den ut? Nei, det skjer ikke.
Sprayflaske med hva? Vann? Har ikke peiling på katter jeg.

Men er det positivt at kattens hale står rett opp? Jeg er livredd når jeg løfter den for at den skal gå berserk og klore meg. Den har såvidt frest når jeg har løftet den men kanskje den skjønner at det er vår hund som bestemmer her.. aner ikke..
Denne katten gikk rundt i gaten og nå i hagen her og så opp på terrassen så lurer på om det er de som er ganske nyinnflyttet litt oppi gata. Vi har ikke gitt den noe så håper den skjønner at den ikke kan holde til her.

Når halen står rett opp er de glade og fornøyde, det er når halen er nede og gjerne dunker i gulvet man skal passe seg.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 12:50   #18
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ukjente katter som kommer inn

Vi har en gjeng katter som bruker hagen vår som samlingsplass, lekeplass, paringsplass, cat-fight og avslapning i hagemøbler. Og tissing på diverse. Jeg freser og tramper når jeg ser de, men det ser iallfall ikke ut til at de tar hintet om at de er lite velkomne her. Hvor får man kjøpt sånn cat-off-spray?

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 12:51   #19
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukjente katter som kommer inn

Jeg kjøpte spray på dyrebutikk - de skal også ha krystaller til å ha i bed.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 12:54   #20
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ukjente katter som kommer inn

Dyrebutikk, ja. Det falt meg ikke inn engang. Jeg tenkte kanskje plantasjen, jernia e.l. Da tar vi turen innom dyrebutikken i dag.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no