Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Mer kjøttfri mat. Hvilke matvarer er det greit å ha i hus?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-17, 08:47   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer kjøttfri mat. Hvilke matvarer er det greit å ha i hus?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Så jeg tenker det er først og fremst for folk som skulle ønske at de ikke var vegetarianere. Men det indiske kjøkkenet har jo massevis av deilig vegetar, jeg hadde kikket på ingredienslisten der.

Dette har jeg også tenkt. Jeg spiser gjerne vegetarmat, og gjør ofte det. Men da velger jeg ikke produkter som forsøker å fremstå som kjøtt, men heller faktiske grønnsaker. Kanskje lett for meg å si som ikke er vegetarianer på ordentlig.

Jeg synes de soppburgerne de har hatt på kiwi har vært veldig gode, forresten. Men det er vel ikke noe man kan bunkre opp.

Ellers lager jeg mye indisk vegetarmat, så en del forskjellige currypaste, kikerter, linser og ikke minst frossen spinat tenker jeg det er greit å ha et lite lager av. Du har sett den oppskriften på kikert- og spinatcurry som Skilpadda la ut på forumet her for flere år siden? Den er supergod og spises svært jevnlig hjemme hos oss (dog får min kjøttelskende sønn servert kylling i tillegg til curryen).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no