Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Syden uten slanger

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-14, 00:06   #21
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syden uten slanger

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Æsj, æsj, æsj! Jeg støtter totalforbudet mot innføring av reptiler helhjertet.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 11:34   #22
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syden uten slanger

Urk, det har jeg ikke fått med meg.
Men vi drar ikke til GC. Vi er som oftest i fastlands Spania.
Den sommeren vi var i Albir så vi flere slanger langs veien. Folk som bodde på plassen vi bodde sa at de ofte hørte slanger i gresset langs veien. Det var utrolig tørt langs veiene der.

Jeg er ganske hysterisk mot kryp men tenkte ikke på at de var i nærheten av oss altså.
Snakket om kryp på jentefesten jeg var på på fredag. En av jentene hadde vært på Aruba og la ut bilder på FB hvor det var en Gecco, en gørnn gufsete stor øgle gikk langs gulvet i restauranten og på stranda. Fyttikatta. Utrolig lite fristende å reise dit og være redd for det j** la krypet som går rundt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 11:40   #23
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syden uten slanger

Heller en slange i hagen enn kakerlakker under senga.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 14:05   #24
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syden uten slanger

Jeg tenker at neste år blir det Lanzarote igjen. Vi har vekslet mellom GC og Lanzarote, men liker ikke utviklingen på GC

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 14:25   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syden uten slanger

Vi har reist relativt mye på ferie, men aldri sett slanger i utlandet.

På hytta vår i Østfold, derimot. Der ser vi slanger/orm nesten hver gang vi er der. Jeg var hysterisk, men har nå blitt ganske avslappet. Jeg ser nå lett forskjell på både snok, stålorm og huggorm.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 22:59   #26
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syden uten slanger

Kjenner jeg er glad for at vi de siste årene stort sett har tilbragt ferier på en fornøyelsespark i Danmark.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 23:02   #27
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syden uten slanger

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Urk, det har jeg ikke fått med meg.
Men vi drar ikke til GC. Vi er som oftest i fastlands Spania.
Den sommeren vi var i Albir så vi flere slanger langs veien. Folk som bodde på plassen vi bodde sa at de ofte hørte slanger i gresset langs veien. Det var utrolig tørt langs veiene der.

Jeg er ganske hysterisk mot kryp men tenkte ikke på at de var i nærheten av oss altså.
Snakket om kryp på jentefesten jeg var på på fredag. En av jentene hadde vært på Aruba og la ut bilder på FB hvor det var en Gecco, en gørnn gufsete stor øgle gikk langs gulvet i restauranten og på stranda. Fyttikatta. Utrolig lite fristende å reise dit og være redd for det j** la krypet som går rundt.

Gekkoer gjør meg faktisk ingenting selv om jeg er veldig skeptisk til andre krypdyr. Da vi var i Italia var det jo gekkoer overalt!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 23:07   #28
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syden uten slanger

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Middelhavscruise. Garantert slangefritt.

Jepp, jeg har akkurat vært på det. Ingen slanger, og jeg tror du kan gå trygt i land også, så lenge du holder deg i byen og ikke drar ut i naturen.

Men jeg må legge til, det var ikke bare fritt for slanger, ganske fritt for sjarm også. (Selv om vi hadde det veldig gøy, vi var en stor gjeng fra jobb, men det var altså blodharry så det holder. )

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 23:08   #29
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Syden uten slanger

Jeg har aldri sett slanger i Florida, men jeg kan jo fortelle at jeg lå på solsengen min å leste, så vaktmesteren i side-synet med en lang klype. Hvorpå jeg snur meg mot han, han smiler og sier "Relax, it's only a snake". Mannen min var imponert over farten jeg hadde ut av bassengområdet, han var ikke klar over at jeg kunne løpe så fort.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 23:14   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syden uten slanger

Vi har også vært på Aruba, og det var enorme iguaner ved bassenget, men de var helt harmløse. Vi matet dem med frukt, og de var spesielt glad i bananer.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 23:19   #31
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Syden uten slanger

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi har også vært på Aruba, og det var enorme iguaner ved bassenget, men de var helt harmløse. Vi matet dem med frukt, og de var spesielt glad i bananer.

Det hadde jeg ALDRI gjort! Uansett hvor harmløse de hadde vært.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-14, 00:18   #32
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Syden uten slanger

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi har også vært på Aruba, og det var enorme iguaner ved bassenget, men de var helt harmløse. Vi matet dem med frukt, og de var spesielt glad i bananer.

Åh! Jeg vil også. Iguaner er så fine!

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-14, 10:08   #33
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syden uten slanger

Det er giftigere slanger i Norge enn i Hellas, for å ta et eksempel.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-14, 12:18   #34
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syden uten slanger

Jeg har aldri bekymret meg for slanger noe sted i "Syden". Ikke blant anacondaer i Venezuela engang. Har ikke sett en eneste slange i Syd-europa eller på noen av kanariøyene. Hvis man ikke tør å gå ut i sin egen hage, ville jeg vurdert å a) prøve å bli kvitt slangeskrekken med profesjonell hjelp eller b) kjøpt meg blokkleilighet i 12 etasje.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no