Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Den nye Frontierville-tråden

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-10, 19:22   #1901
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Tove, hvor mange deler var det på expanding-oppdraget? Og hva måtte man gjøre? Driver og denger rever og samler kikkerter nå. Del to, tenker jeg.

Molo er ikke aktiv  
Gammel 05-10-10, 19:29   #1902
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Hmmm...det var vel 5 deler. Du skal også clobbe 8 groundhogs, du skal besøke 12 naboer, høste 300 crops på egen eiendom, hmmm....man skulle vel ta 3 slanger også. Tja, det var vel noe slikt.

Jeg blir seriøst bekymret når jeg ser hvilken fantastisk hukommelse jeg har! *NOT*

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 05-10-10, 19:32   #1903
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Og når man trenger rever dukker de selvsagt aldri opp.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 05-10-10, 19:34   #1904
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Og når man trenger rever dukker de selvsagt aldri opp.

Det er ofte slik ja!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 05-10-10, 19:48   #1905
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Revene holder seg godt unna nå, når man trenger dem, ja,ja..

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 05-10-10, 20:03   #1906
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Revene holder seg godt unna nå, når man trenger dem, ja,ja..

Jeg fikk en rev hver gang jeg "høstet" hønsehusene.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 05-10-10, 20:16   #1907
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Revene var relativt greie, det var jo bare å mate høner. Slangene derimot.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv  
Gammel 05-10-10, 20:29   #1908
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Revene var relativt greie, det var jo bare å mate høner. Slangene derimot.

Hadde du raka hele plassen din igjen eller? Heldigvis ikke så mange slanger da...men grounghogsene derimot...8 stk!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 05-10-10, 20:34   #1909
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Kisha trenger bjørner. Hvis noen kan hugge trær vil hun bli glad.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 05-10-10, 20:48   #1910
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Hadde du raka hele plassen din igjen eller? Heldigvis ikke så mange slanger da...men grounghogsene derimot...8 stk!

Joda, jeg er ikke flink nok til å spare på de derre slangegreiene. Og nå holder jeg jo på med et Treasure Island-oppdrag, så jeg sliter nok med å få steinene til det. Jaja, jeg mangler en slange. Han kommer nok.

Groundhogs er visstnok veldig glad i poteter....

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv  
Gammel 05-10-10, 21:18   #1911
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Joda, jeg er ikke flink nok til å spare på de derre slangegreiene. Og nå holder jeg jo på med et Treasure Island-oppdrag, så jeg sliter nok med å få steinene til det. Jaja, jeg mangler en slange. Han kommer nok.

Groundhogs er visstnok veldig glad i poteter....

Man kan få slanger fra gress også.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 05-10-10, 22:30   #1912
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Nå har dere spilt (?) mer enn nok.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no