Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Har du lastet ned Pokemon Go?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Har du lastet ned Pokemon Go?
Ja 82 56,16%
Nei, ikke ennå 22 15,07%
Kommer aldri til å gjøre det 37 25,34%
Brokkoli 5 3,42%
Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-16, 12:01   #81
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.461
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Opprinnelig lagt inn av Noldus, her.

Går det an? Da vil jeg ikke vite hvordan.

På shop.. Men man må kjøpe pokémonspenger først, og deretter bruke disse pengene til shopping. Hoff, jeg som ikke bruker penger på slikt

Nå skal jeg være alene i helga, så mulig jeg spiller disse dagene, men så får det være nok, altså. Jeg hadde uansett tenkt å bruke disse dagene på lange gåturer, men det var vel mer tur i marka som var planen..

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-07-16, 12:04   #82
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Jeg kjenner allerede at jeg har fått litt nok, ettersom jeg, som flere sier her, er lei av å titte på mobilen hele tiden. Men jeg titter mer enn gjerne litt nedpå den, når min 16-åring frivillig går tur med meg i over en time på kvelden.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-16, 16:24   #83
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Mobilen vibrerer når det er noe i nærheten så man må jo ikke se på telefonen sin hele tiden. Jeg og et av barna mine var i sentrum i dag. Jeg holdt mobilen min i hånda og når jeg kjente det vibrerte stoppet vi opp, passet på at vi ikke sto i veien for noen, og så fanget pokémons/flippet på stopp.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-16, 19:53   #84
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Jeg har lastet det ned på åtteåringens telefon. Han fant fem stk pokemon utenfor huset vårt, og er nå på tokt med jevnaldrende for å finne flere.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-16, 20:12   #85
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.461
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Jeg kom meg nesten ikke fra Gardermoen i dag. DER var det mange! Og mange nye for meg som knapt har jaktet i Norge før. Burde jo husket å bruke de der Lucky eggene..

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-07-16, 12:08   #86
Varta
Bookhouse girl
 
Varta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 483
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Har lastet ned, og kan melde at dette gjør trilleturer betraktelig mer spennende. Og det er en Pikachu i Botanisk Hage et sted.

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-16, 18:31   #87
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.700
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Det var en pikachu i Tøyenparken! Like ved Munch-museet. Rett ved et pokestop ved sjørøverskipet der.

Vi bor jo langt utpå landet, og var på oslotur i dag poden og jeg. Hovedmålet var naturhistorisk museum. Altså! Oslo var jo et eldorado for jakt på Pokémons! Massevis av pokestops og pokemoner overalt!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 23:55   #88
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.863
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Eldstemann her har gått 16000 skritt i dag. Vi bor litt opp fra kysten så det er ikke noe å fange her men dro til Alicante i dag. Det satt en drøss med ungdommer i en rundkjøring ved havnen og tittet på mobilen og det måtte jeg ta bilde av.
Familien vi er sammen med gikk på senter mens vi vandret rundt så han fikk samlet.. Veldig stas, visst.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 01:00   #89
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.461
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Hihi, jeg har jaktet masse i helga. I Oslo er det jo nesten bare å stille seg opp og plukke. Jeg fikk litt nok, selv om været var deilig, jeg gikk masse og passet på å nyte utsikt og omgivelser innimellom.

Det blir bare for voldsomt med alle de bøyde hodene. Feks de som satt nedenfor brua i Vigelandsparken og jaktet Rattata, uten å se den ekte rotta som pilet rundt noen meter unna.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 09:30   #90
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Jeg var på Tusenfyd i går. Var ikke mange Pokemons å finne (jeg var nok ikke den eneste der som jaktet), men en haug av pokestops. Så nå har jeg i det minste fått sanket inn en god del baller.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 10:48   #91
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Interessant artikkel. Jeg har foreløpig et delt syn på dette spillet. I starten syntes jeg det var flott at unger som en konsekvens av spill ble mer fysisk aktive, men da det etterhvert gikk opp for meg at også voksne surrer rundt og glor ned på mobilskjermene, ...

Jeg syns artikkelen er teit. Den høres ut som kritikken som kom mot farge-TV. Akkurat hva ved den er interessant og tankevekkende?

Og hvorfor er det fælt at voksne spiller? Hiawata og jeg gikk en lang tur i går, vi fikk med oss masse gatekunst vi ikke har sett før, utsmykninger på hus vi ikke har tittet nøyere på tidligere og koste oss sammen. Selvsagt må man bruke sunn fornuft, både med tanke på trafikk, situasjoner og strøk, men det er hardly unikt for Pokemon Go akkurat.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 11:33   #92
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Jeg har ikke lest artikkelen fordi jeg ikke gidder å betale for Aftenposten, men jeg synes Pokemon Go er ganske gøy, og fanger en og annen selv når jeg står og venter på en buss ellerno', (eller fyller diesel, viser det seg!), og tenker at heller ut på pokemonjakt enn inne på youtube.

Hvorfor det skulle være et problem at voksne spiller er meg en gåte.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 11:46   #93
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.084
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Jeg synes kritikken av Pokemon Go er surmaget og opphauset. Jeg spiller diskret innimellom selv (for å ikke stikke meg ut blant ungdommene ), og har nå kommet til level 11 - uten at jeg har gått med nesa i mobilen. Har klekket noe egg, utviklet noen pokemon, men har ikke fått meg til å trene på gymmen mer enn en gang, for gymmene her er så veldig "midt i gata". Jeg er nok mer av en pokemon-samler egentlig.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 12:29   #94
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Mave: kort oppsummert: gamere kommer til å bli krigere fordi de ikke lenger ser forskjell på fantasi og virkelighet siden pokemonene er i verdenen foran deg, og fordi pokemonene slåss.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 12:38   #95
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Mave: kort oppsummert: gamere kommer til å bli krigere fordi de ikke lenger ser forskjell på fantasi og virkelighet siden pokemonene er i verdenen foran deg, og fordi pokemonene slåss.

Ah.

Pokemonene ser jo fullstendig realistiske ut også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 12:39   #96
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.461
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Mave: kort oppsummert: gamere kommer til å bli krigere fordi de ikke lenger ser forskjell på fantasi og virkelighet siden pokemonene er i verdenen foran deg, og fordi pokemonene slåss.

Du vet du har spilt mye Pokemon Go når du skvetter til av småfugler som plutselig letter, eller øker tempoet når det rasler i hekken. Men at det skal være verre at folk, unge som gamle, valser rundt ute med nesa i mobilen, kontra at de sitter i sofaen hjemme, er meg en gåte. Mange av disse spiller antagelig voldelige tv-spill hjemme, uten en gang å røre seg.

Jeg klarer ikke helt å se at "skillet mellom fantasi og virkelighet" skal utviskes, all den tid man faktisk må bevisst glo på mobilen for å se fantasiverdenen. Og alle de ihuga spillerne har jo skrudd av AR-funksjonen, sånn at pokemon'sene ikke vises gjennom kameraet.

Min skepsis til spillet går mer på at det er altoppslukende (i tillegg til batterislukende, ha ha :P ), men jeg merker jo på meg selv at det begynner å bli nok, og at jeg kun har spilt fordi jeg har hatt ferie og faktisk har hatt ledig tid til å bruke tid ikke'no.


Sist redigert av Timar : 26-07-16 kl 12:57.
Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 13:40   #97
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Fra Røeds innlegg i Aftenposten:

Sitat:

Med Pokémon Gos enorme appell og medieoppmerksomhet har ballen begynt å rulle: flere produkter som blander virkelighet og fiksjon er på vei og overgangen fra et skjermbasert til et skjermløst samfunn vil utvikle seg raskere.

Dermed vil vi lettere kunne forsvinne inn i en simulert virkelighet, selv om det kan virke som om vi frigjøres fra den. Vi beveger oss jo rundt i virkeligheten!

Men «virkeligheten» er regissert av programvaren som driver den digitale opplevelsen, den. Illusjonen disse produktene skaper er lumske, for alle den virtuelle fiksjonen kan gi oss kan den gamle, litt grå, virkeligheten havne i skyggen

Sitat:

Med Pokémon Go forvandles historiske bygg og kunstverk til kulisser for en grunn eventyrverden, hvor alt handler om å tjene poeng ved å fange monstre ved å kaste baller på dem. Denne «opptjeningen» samsvarer med hvordan alt er blitt en vare vi kan tjene penger på eller som kan forbedres gjennom poenggivende innsats.

Spillet inngår i en instrumentell mål-middel tenkning hvor kvantitet overgår kvalitet. Det er oppsamling av poeng som er viktig, ikke tingen eller opplevelsen i seg selv.

At poengene handler om å bli en god kriger er også betenkelig. Bak kosedyr-overflaten skjuler det seg en positiv vurdering av makt, vold og et krav om å karre til seg flest mulig poeng. Om spillets virkelighet blir enerådende lærer det opp brukerne i verdien av rå kapitalisme

Jeg må bare fnise litt av det, rett og slett. Også syns jeg har rett og slett tar feil når han mener at opplevelsen eller tingen vi ser på (pokestoppet) ikke er viktig. Vi har sett masse, blitt bedre kjent i byen, Hiawata lærer å orientere seg i et kart og vi snakker mye om å oppføre seg ansvarlig. I tillegg gjør vi noe sammen. Veldig mange av de tradisjonelle spillene krever at man sitter i hvert sitt hjem, med hver sin TV eller datamaskin for å spille sammen. Pokemon go gjør at man kan spille smamen, samtidig som man er sammen fysisk. Man kan teame opp og forsvare gymmen sin, mens man er sammen fysisk. Det kan man ikke i Overwatch eller Plant vs. Zombies. Der kan man kun være sammen i den virtuelle verdenen, om man skal spille sammen.

At Hiawata skal havne oppi et "narkoreir" som en slektning var bekymret for bekymrer ikke meg. Det hadde vært kult om det sto enda litt mer historikk ved hvert pokestopp, riktignok.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 14:10   #98
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.601
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Jeg digger Pokemon Go og er enig i at kritikken er ganske teit. Jeg må dog innrømme at jeg synes det er temmelig irriterende med de som stopper på upraktiske steder, f.eks. midt i overgangsfeltet på Majorstua eller midt i en trang passasje i butikken for å ta bilder av pokemonen de ser i kameraet sitt. Også ser det unektelig litt dumt ut her jeg bor, i studentby, med masse unge folk som går med mobilen i hånden og stopper en liten stund, før de går videre. Gjerne i flokk. Det er masse pokemons her og det tar følgelig en del stopp å gå fra butikken og hjem. Men jeg gjør det jo selv også.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 14:49   #99
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg synes kritikken av Pokemon Go er surmaget og opphauset. Jeg spiller diskret innimellom selv (for å ikke stikke meg ut blant ungdommene ), og har nå kommet til level 11 - uten at jeg har gått med nesa i mobilen. Har klekket noe egg, utviklet noen pokemon, men har ikke fått meg til å trene på gymmen mer enn en gang, for gymmene her er så veldig "midt i gata". Jeg er nok mer av en pokemon-samler egentlig.

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men det sies at 1 av 3 over 40 år spiller Pokemon Go. Så det er nok flere som stikker seg ut blant ungdommen.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 17:58   #100
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Jeg måtte jo prøve

Joda, men det er ikke like gøy som Ingress (spillet som det er basert på, fra samme firma), så jeg spiller mest Ingress egentlig.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no