Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Krølltopper, foren dere!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-10, 22:01   #21
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.015
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Krølltopper, foren dere!

skriveleif. Skriver fra en liten nokia. Jeg mener krusekrøller. Mitt krus er ikke krøller bare ull som er frizz og ikke definert. Krøller må være skikkelig krøller. Fall
er som regel ikke fint. Men unntak der og.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:02   #22
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krølltopper, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg har type kjønnshår på hodet .

Sorry, men Særlig i kombinasjon med innlegget til skyfri:

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

I denne tråden skal vi vel like køller?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:06   #23
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Krølltopper, foren dere!

Jeg er krøllete, men nå er det veldig langt med hele lengder så det krøller seg ikke så mye. Jeg setter det bare opp så jeg skal klippe meg litt snart for å få litt mer sveis......

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:12   #24
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krølltopper, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

skriveleif. Skriver fra en liten nokia. Jeg mener krusekrøller. Mitt krus er ikke krøller bare ull som er frizz og ikke definert. Krøller må være skikkelig krøller. Fall
er som regel ikke fint. Men unntak der og.

Jeg har sånne stygge store krøller/mye fall. Forsøker nå å like dem litt likevel.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:13   #25
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.831
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krølltopper, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har sånne stygge store krøller/mye fall. Forsøker nå å like dem litt likevel.

Æ å. Jeg liker både mine og Joika sine krøller.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:15   #26
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krølltopper, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Æ å. Jeg liker både mine og Joika sine krøller.

Jeg har fått høre at jeg har filmstjernehår.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:16   #27
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.831
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krølltopper, foren dere!

Håret er nok det jeg får mest komplimenter for. Men bare fra kvinner da.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:16   #28
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Krølltopper, foren dere!

Jeg har fått høre at jeg har kjerringhår.

  Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:17   #29
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.831
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krølltopper, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Seven of Nine, her.

Jeg har fått høre at jeg har kjerringhår.

Eller var det Sigourney Weaver?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:17   #30
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.701
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Krølltopper, foren dere!

Jeg bruker en liten ert med silk oil fra frisøren i tuppene på håret når det er nyvasket og børstet. Børster håret kun når det er vått og nyvasket

Også går jeg å smådytter litt på det mens det tørker. Jeg vasker håret ca hver tredje dag. Ingen spesiell shampo og balsam.

Om morgenen tar jeg bare litt vann i hendene og dytter på håret, så er det like fresht igjen :gliser:

Når jeg er hos frisøren, ber jeg alltid om at hun glatter det ut og styler. Syns det blir så fint da. Men hun bare himler med øynene og gremmes mens hun glatter det ut. Hun sier at kunder som kommer inn og vil ta permanent, vil ha sånne krøller som jeg har. Men det klarer de ikke å lage

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:18   #31
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krølltopper, foren dere!

Stakkar deg da SON. Jeg får mer komplimenter for øyenbrynene mine enn håret... selv om de hårene er rette.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:18   #32
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Krølltopper, foren dere!

Nok en krøller melder seg og etter ha funnet en frisør som kan krøller liker jeg dem også, deler av neste lønn må gå til frisøren kjenner jeg.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:18   #33
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Krølltopper, foren dere!

Jeg har hverken eller, mer fall en krøller, mer krøller enn rett. Ikke sånne fine lange lekre korketrekkere, men heller ikke kjønnshår.

Jeg føhner ut det jeg kan, men hva hjelper det når jeg går ut av døren så har håret klappet sammen og begynt å leve sitt eget liv. Jeg har mye hår, men tynt/fint hår - så det ser utrolig flatt og livløst ut. *neida, ikke missfornøyd i det hele tatt*

Jeg bruker Define produkter (voks og spray) og Redken olje for å så det til å se litt mindre brusete ut i tuppene. Har forsøkt mange forskjellige produkter fra salonger, men jeg syntes ikke de gjør noen underverker med håret mitt. Jeg farger det sånn dann og vann - og da blir det ganske ok egentlig *må snart farge litt igjen ser jeg*

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:20   #34
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krølltopper, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.


Jeg bruker Define produkter (voks og spray) og Redken olje for å så det til å se litt mindre brusete ut i tuppene. Har forsøkt mange forskjellige produkter fra salonger, men jeg syntes ikke de gjør noen underverker med håret mitt. Jeg farger det sånn dann og vann - og da blir det ganske ok egentlig *må snart farge litt igjen ser jeg*


Håret mitt ble MYE finere da jeg sluttet å farge det. Farge tørker ut håret veldig, og det ser fort slitt ut. Nå er det blankt og pent. Må kure en del og klippe tuppene ofte, men det ser myyyyye bedre ut. Skal ikke farge håret noe mer nå, før det blir grått.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:21   #35
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krølltopper, foren dere!

Eh, jeg føler at det bare er jeg som er på feil kanal i denne tråden. Ikke har jeg krøller heller.

:liste seg stille ut:

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:22   #36
elle
Aktiv
 
elle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 159
elle er litt kul
Standard

Sv: Krølltopper, foren dere!

Hei, jeg tilstår!
Krølltopp som hater floker... Og, de kommer FORT! Type dreads blir det da...
Mye krøller og mye hår.. Type mye ala Cecilie Skog. Er nå litt "skamklipt" av frisør, derav mye hestehale. Som min mor sier; "Håret er som ræva på hesten!!" Litt av ett kompliment.. Ehh

elle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:22   #37
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krølltopper, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Eh, jeg føler at det bare er jeg som er på feil kanal i denne tråden. Ikke har jeg krøller heller.

:liste seg stille ut:

Du kan ta permanent, og få være med i det gode selskap.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:23   #38
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Krølltopper, foren dere!

Jeg har kjempet mot krøllene i så mange år at jeg fikk et helt nytt liv når jeg endelig bestemte meg for å jobbe MED dem istedet. Får utrolig mange kommentarer på håret nå i forhold til da det var langt og formløst.

  Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:26   #39
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krølltopper, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Seven of Nine, her.

Jeg har kjempet mot krøllene i så mange år at jeg fikk et helt nytt liv når jeg endelig bestemte meg for å jobbe MED dem istedet. Får utrolig mange kommentarer på håret nå i forhold til da det var langt og formløst.

Du får nok det. Jeg hadde nok syntes du var fin jeg også. Men JEG følte meg ikke vel med kort frisyre. Men jeg tenker at det nok er en aktuell frisyre når jeg blir litt eldre. Nå ble det for voksent, he he.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:32   #40
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Krølltopper, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Håret mitt ble MYE finere da jeg sluttet å farge det. Farge tørker ut håret veldig, og det ser fort slitt ut. Nå er det blankt og pent. Må kure en del og klippe tuppene ofte, men det ser myyyyye bedre ut. Skal ikke farge håret noe mer nå, før det blir grått.

Men jeg syntes det ser så dødt ut uten litt farge. Jeg har ganske mørkt hår, med ett merkelig fargespill *nei! ikke grått* - og jeg syntes det blir enklere å forme når jeg har farget det. Men kanskje jeg skal ta tipset om å jobbe med det istedenfor mot det. Jeg har alltid sett på andres hår med stor missunnelse - alle har fine fjonge frisyrer, men mitt bare "henger" der og tjafser. Har klippet av meg lengden og har nå bob - med litt langt forran, men likevel ikke veldig fjong *jeg er kanskje ikke noe "fin dame"-emne*, mer rufsetufs dame.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no