Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Verdens beste pysjamas

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-20, 00:39   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Verdens beste pysjamas

Jeg er blitt en frossenpinn. Har aldri sovet med klær noensinne. Men nå trenger jeg stadig oftere varme klær når jeg legger meg. Kun når det er kaldt (hvilket er sjelden) og kun når jeg føler meg litt pjusk (langt oftere). Jeg sover ikke med pysj om natta, altså, så jeg trenger det bare et kvarters tid i starten sånn dann og vann.

Men jeg lurer altså på hvilken pysjamas som er best. Jeg vil at den skal være varm, myk og deilig. Nå har jeg en fra Lindex som er god, men den har V-hals, og det er så kaldt! Hvorfor har de laget den slik?

Og så MÅ den ha lange nok bein, selv i små størrelser. Jeg har lange bein, og klesprodusenter later til å tro at mennesker med liten klesstørrelse har korte bein. Hilsen 34 i beinlengde.

Den bør helst ikke koste så mye, siden den ikke skal brukes så mye.


Sist redigert av Hyacinth : 25-09-20 kl 08:47.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 00:46   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste pysjamas

Jeg har googlet litt og tror ikke jeg vil ha flanell. Jeg har en pysjbukse i flanell, men den er vid og best til å tusle rundt i. Jeg kan godt ha noe smalere. Den fra Lindex er i litt sånn børstet bomull, og det er deilig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 00:52   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Verdens beste pysjamas

Sverger til Cubus.

Kjøpte deilig, myk pysjbukse til min syke eksmann i dag. Han får altså damepysj; tror ikke han bryr seg. De var mykest, uten baklommer og i kun bomull.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 00:53   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste pysjamas

Takk for tips!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 00:58   #5
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens beste pysjamas

Longsene, nattkjolene og pysjene til Lilleba har fått mye skryt. De er dyre da.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 01:01   #6
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste pysjamas

Jeg hadde gått for ullundertøy.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 01:38   #7
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Verdens beste pysjamas

Jeg sover i ullundertøy om vinteren, gjerne settene fra Kari Traa.

Jeg syntes ofte vanlige pyjamaser er for vide og jeg liker ikke klær som vrenger og vrir seg rundt kroppen.

Har fått meg vektdyne, og går mot 1. vinter med denne, er veldig spent på om jeg trenger å kle meg til natta i år ettersom vektdynen er ganske varm, jeg har dundyne mot kroppen og vektdynen oppå dynen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 07:25   #8
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Verdens beste pysjamas

Jeg bruker ullundertøy. Synes det er herlig å sove med ull og vinduet åpent.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 07:57   #9
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste pysjamas

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Longsene, nattkjolene og pysjene til Lilleba har fått mye skryt. De er dyre da.

De er helt fantastiske.
De er i bambus.

Du har ullundertøy da, eller ullpysjer fra Nøstebarn.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 08:15   #10
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste pysjamas

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Longsene, nattkjolene og pysjene til Lilleba har fått mye skryt. De er dyre da.

Helt nydelig nattøy, beste som finnes!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 08:17   #11
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste pysjamas

Jeg synes lille ba blir litt varme. Change sine er super myke. Og så har jeg en del fra primark oppigjennom. Cubus og.

Nå går jeg i lang nattkjole fra polarn o pyret ellee change bukse stort sett.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 08:50   #12
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Verdens beste pysjamas

Jeg pakker meg inn i et stort pledd og tar på ullsokker. Enklere å bli kvitt når idealtemperaturen er oppnådd.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 09:07   #13
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste pysjamas

Lilleba , jeg har flere derfra.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 10:10   #14
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens beste pysjamas

Det beste nattøyet jeg har er fra Calida. Det er veldig mykt og holder seg mykt over tid. Jeg sverger til ullundertøy når det er skikkelig kaldt.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 10:19   #15
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste pysjamas

Polarn o pyret er min absolutte favoritt. Barnas også.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 10:22   #16
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Verdens beste pysjamas

Jeg bruker nattøy fra calvin klein. Silkemykt og deilig varmt, men ikke for varmt.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 10:48   #17
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste pysjamas

Takk!

Polarn og pyret, har de voksenklær, altså?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 10:50   #18
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste pysjamas

Det har de, beste plaggene jeg har. Men stort sett lite utvalg. Bare en type jeg fant nå : https://www.polarnopyret.no/barnekla...n-60459456-194

Litt mer leting så har de både bukser og gensere hver for seg også. Til jul i fjor hadde de kule Disney sett.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 11:20   #19
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.408
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens beste pysjamas

Jeg er ofte kald når jeg legger meg, og så blir jeg varm etterhvert.

For å unngå å våkne helt kokt så legger jeg meg med et fleecepledd under dyna, og eventuelt tykke sokker halvveis på slik at de er lette å få av når jeg er varm nok.

Syns dette funker veldig mye bedre enn å legge meg med mer klær på, for da må jeg jo våkne til for å få bakset av meg klær. I tillegg har jeg alltid fleecepleddet liggende i nærheten, så jeg drar det bare over meg hvis jeg blir kald i løpet av natta.

Det er viktig at pleddet er UNDER dyna, ikke over, for det bidrar til å varme meg opp selv om jeg ikke produserer så mye varme selv. Der er dyna mi alt for treig!

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 12:04   #20
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste pysjamas

Jeg gjør nøyaktig det samme, Timar. I tillegg til pysj.

Jeg legger meg ikke til å sove med en gang jeg legger meg, og jeg legger meg aldri til å sove med klær på.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no